Spoiler
Quote Originally Posted by attila View Post
σκατα στα προαπαιτουμενα. οσα τμηματα εχουν θα πρεπει να τα καταργησουν.σε γαμουν χωρις λογο
Quote Originally Posted by Harbinger of Death View Post
Καλό είναι να σταματήσεις να μιλάς για προγράμματα σπουδών κάπου εδώ.
Quote Originally Posted by attila View Post
ΕΞΩ ΟΙ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΕΝΤ
Quote Originally Posted by Khalkji View Post
Quote Originally Posted by Harbinger of Death View Post
Καλό είναι να σταματήσεις να μιλάς για προγράμματα σπουδών κάπου εδώ.
πες μου τωρα οτι υποστηριζεις και τις αλυσιδες μαθηματων δηλαδη.
Quote Originally Posted by Harbinger of Death View Post
Είναι παράλογες θέλεις να πεις. Δεν έχουν καμία λογική βάση.
Quote Originally Posted by Khalkji View Post
φυσικα και δεν εχουν καμια λογικη βαση. παιζουν ενα καρο παραγοντες στο να μην περασεις καποιο μαθημα: μπορει να ειναι μαλακας ο καθηγητης (συμβαινει συχνα), μπορει να μην σου κατσουν τα θεματα (συμβαινει συχνα), μπορει να εισαι σαν ζομπι την ημερα της εξετασης (συμβαινει συχνα), μπορει να φας κανα μπλοκο και να μην μπορεις να κανεις επαναληψη τις μερες τις εξεταστικης (συμβαινει συχνα), μπορει να βαριεσαι τοσο απελπιστικα το μαθημα που να μην μπορεις να το διαβασεις, εχοντας ομως τα εφοδια να διαβασεις ενα πιο ενδιαφερον ανωτερης κατηγοριας (συμβαινει συχνα) κ.α..

μην ακουω μαλακιες τωρα, το μονο στο οποιο χρησιμευουν οι αλυσιδες ειναι να επιτρεπουν στους καθηγητες να εχουν να διορθωσουν λιγοτερα γραπτα, να εχουν να ασχοληθουν με λιγοτερους φοιτητες, να απογοητευουν αρκετους οι οποιοι τα παραταν και φευγουν βλεποντας οτι μπορει να εχουν 12-14 μαθηματα αλλα αυτα θα τους παρουν δυο χρονια και να στρατιωτικοποιουν το πανεπιστημιο, δινοντας του βαθμιδες αναμεσα στους φοιτητες.

γι'αυτο ακριβως τα κωλοσκυλα οι ακαδημαϊκοι ειναι ισως οι πλεον υπευθυνοι για οποιαδηποτε αυταρχικη μεταρρυθμιση.
Quote Originally Posted by Harbinger of Death View Post
Ώχου, αμάν πια με την κακή εφαρμογή. Εντάξει, ο μαλάκας καθηγητής που δεν ξέρει να βάζει θέματα μπορεί να χαλάσει οποιοδήποτε μέτρο. Επίσης το να μπουν σε αλυσίδα μαθήματα που δεν έχουν εξάρτηση το ένα από το άλλο είναι ηλίθιο. Ωραία; Πες τώρα και για αυτό που συζητάω εγώ.

Η αλυσίδα σα σύστημα, έχει λογική. Αν γίνει σωστά, δεν πρέπει να ασχοληθείς με το δεύτερο μάθημα αν δεν έχεις πάρει προβιβάσιμο βαθμό στο πρώτο. Σου φαίνεται αδύνατο;

Ποιο είναι το κακό στο να έχουν οι καθηγητές λιγότερα γραπτά να διορθώσουν, εάν μιλάμε για τα δεύτερα μαθήματα ορθά φτιαγμένων αλυσίδων;

Εν τω μεταξύ γελάει ο κόσμος όταν ονομάζεις στρατιωτικοποίηση του πανεπιστημίου, τον εξαναγκασμό να ακολουθήσουν οι φοιτητές τον κανονικό ρυθμό σπουδών. Επειδή έχει γίνει κοινός τόπος να αργούμε, το θεωρούμε και ορθότερο πια και θέλουμε να το υπερασπιστούμε ().


Ειμαι με τον Καλκι γενικοτερα, αλλα καταλαβαινω πληρως τη λογικη του Harbinger. Μεχρι πριν λιγα χρονια πιστευα κι εγω στο να λειτουργουν τα πραγματα "σωστα" στα πανεπιστημια, αλλα τουλαχιστον στην Ελλαδα του 2011 αυτο για πολλους λογους δεν ειναι εφικτο. Οχι πως ειναι τελεια τα πραγματα στο εξωτερικο, γιατι μερος των προβληματων οφειλεται στον ανθρωπινο παραγοντα, αλλα σιγουρα ειναι καλυτερα.

Υπαρχει πολυ βασικοτερος λογος υποβαθμισης του επιπεδου των σχολων Harbinger, και δεν ειναι η μη υπαρξη αλυσιδων, οι οποιες το μονο το οποιο κανουν ειναι να κανουν τη ζωη των φοιτητων δυσκολη. Ολα ξεκινανε απο το συστημα με το οποιο εισαγονται οι φοιτητες στις σχολες, με αποτελεσμα να εχουμε 400 σχολες στις οποιες ειναι γραμμενοι ενα σωρο ανθρωποι που δεν ξερουν ουτε το γιατι, ουτε το πως, ουτε εχουν καμια διαθεση να ασχοληθουν με το αντικειμενο.