Ώχου, αμάν πια με την κακή εφαρμογή. Εντάξει, ο μαλάκας καθηγητής που δεν ξέρει να βάζει θέματα μπορεί να χαλάσει οποιοδήποτε μέτρο. Επίσης το να μπουν σε αλυσίδα μαθήματα που δεν έχουν εξάρτηση το ένα από το άλλο είναι ηλίθιο. Ωραία; Πες τώρα και για αυτό που συζητάω εγώ.

Η αλυσίδα σα σύστημα, έχει λογική. Αν γίνει σωστά, δεν πρέπει να ασχοληθείς με το δεύτερο μάθημα αν δεν έχεις πάρει προβιβάσιμο βαθμό στο πρώτο. Σου φαίνεται αδύνατο;

Ποιο είναι το κακό στο να έχουν οι καθηγητές λιγότερα γραπτά να διορθώσουν, εάν μιλάμε για τα δεύτερα μαθήματα ορθά φτιαγμένων αλυσίδων;

Εν τω μεταξύ γελάει ο κόσμος όταν ονομάζεις στρατιωτικοποίηση του πανεπιστημίου, τον εξαναγκασμό να ακολουθήσουν οι φοιτητές τον κανονικό ρυθμό σπουδών. Επειδή έχει γίνει κοινός τόπος να αργούμε, το θεωρούμε και ορθότερο πια και θέλουμε να το υπερασπιστούμε ().