Quote Originally Posted by katwrimos View Post
Πρώτον Kierkengaard γουστάρω και εγώ ως συγγραφέα αλλα ως άτομο μου φαίνεται μαλακάκος
Έχεις μεγαλο πρόβλημα.

Quote Originally Posted by katwrimos View Post
Το οτι θεωρούσε βλάκες αυτούς που απέριπταν επιχειρήματα του με βάση το οτι δεν ήταν αρκετά πολύπλοκα είναι πασίγνωστο, είχε τσακωθεί με το μισό κεμπριτζ και τη μισή γαλλία για αυτό - για αυτό το λόγο σου αφαιρώ 1 βαθμό απο το 2/10 που πήρες πριν.
Αυτό δεν είναι επιχείρημα υπερ σου.

Quote Originally Posted by katwrimos View Post
Την εποχή του Τρακτάτους, η απάντησή του για τις φιλοσοφικές διαφωνίες ηταν να τις αναγάγει σε μία τελεια λογική γλώσσα κάτι το οποίο ΔΕΝ έκανα.
Οχι, η απάντηση του είναι οτι ότι δε χωράει σε μια λογική γλώσσα είναι έξω απο τη φιλοσοφία. Δεν είναι γιαννης γιαννάκης αυτό, μην απαντήσεις τέτοιο πράγμα.

Quote Originally Posted by katwrimos View Post
Την εποχή του ΦΙ η απάντηση του για τις φιλοσοφικές διαφωνίες, ηταν οτι ΔΕΝ χρειαζεται μια τέλεια λογικη γλώσσα, αρκούσε να εστιάσει στους όρους στους οποίους διαφωνούσαν οι φιλόσοφοι και να πεί: Διαφωνείτε στη χρήση του όρου "Πραγματηκότητα", για να λύσετε την διαφωνία πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον όρο όπως χρησιμοποιείται στην ordinary language πραγμα το οποίο και έκανα.
Όχι.

Quote Originally Posted by katwrimos View Post
Επειδή δεν μπορεσες να το δεις αυτό αλλα κυρίως επειδή κρίνεις το ποια απο τα δύο συγγράμματα μου ταιριάζουν οχι με βάση το περιεχόμενο των βιβλίων με βάση το εμπορικό ρεφραιν του τρακτάτους, σου αφαιρώ άλλο εναν βαθμό.
Δεν είναι το εμπορικό ρεφρέν, είναι η τελευταία πρόταση του κειμένου, και το τελευταίο επιχείρημα το οποίο στηρίζεται σε όλα τα προηγούμενα, είναι η κεντρική θέση του βιβλίου.

Το δικό σου μποτομ λαιν ξέρεις πιο είναι? Ξέρεις πιο είναι? Οτι είσαι χαζος..!