dythor αν απαντας στο ποστ μου ελπιζω να μην καταλαβες τι γραφω ...
μιλαω για προυπηρεσια καθαρα για το βιογραφικο, για προσφορα εργασιας στην αγορα εργασιας, οτι ψαχνει και ελπιζουμε βρισκει δουλεια για 1η φορα στα 30 του
για κοινωνικη προσφορα της εργασιας δεν μιλησα καθολου
ο φιξερ εκανε μια αναγωγη την οποια ουτε καν σχολιασα