Συμφωνώ με Raven στα περισσότερα αν όχι όλα από αυτά που έγραψε πιο πάνω.
@Hyatari
Υπάρχει κάτι που λέγεται αξιοπρέπεια. Για κάποιους έχει σημασία, για κάποιους όχι. Το να πάω να κάνω τον τρελό, τον κομπλεξικό, το παιδάκι της μαμάς, σε ψυχιάτρους και γιατρούς, για παραπάνω από μία φορές, το να περάσω 2 χρόνια έχοντας στο μυαλό μου αυτό το πράμα (γιατί Ι5 δε σου δίνουν κατευθείαν, πας από αναβολή σε αναβολή μέχρι τα 2 χρόνια από όσο ξέρω), για μένα είναι ξεφτίλα. Προσωπική ξεφτίλα και ας μην το ξέρει κανείς άλλος. Σαφώς όσο είσαι φαντάρος κάνεις πράγματα που δε θες, κάνεις τον υπηρέτη ηλιθίων, παίζεις σε ένα "θέατρο", αλλά ξέροντας ότι είσαι υποχρεωμένος από το σύνταγμα και τους νόμους να το κάνεις (ναι, αυτά τα οποία σε άλλες περιπτώσεις γκρινιάζεις για ποιό λόγο δεν τηρούνται), το κάνεις.
Πέρασα το μεγαλύτερο τη θητεία μου στο Τ/ΓΕΣ. Για όσους ξέρουν είναι η μόνη μονάδα στην εθνική άμυνα που παίρνει και μη-βυσματούχους (από τις 7 που έχει εκεί μέσα), με άπειρες όμως βυσματικές θέσεις.
Συναναστράφηκα με άτομα από όλα τα όπλα και σώματα, μιας και όλοι μπορούν να πάρουν μετάθεση εκεί, καθώς και με ναύτες και σμηνίτες λόγω της ύπαρξης μονάδων τους εκεί μέσα.
Έχοντας λοιπόν παραστάσεις από όλο σχεδόν το σύνολο των θέσεων που μπορεί κάποιος να υπηρετήσει, έχω να πω ότι κατ'αρχάς ναύτες και σμηνίτες δεν θα έπρεπε καν να ποστάρουν σε αυτό το θρέντ.
Ο λόγος είναι ότι η όλη συμπεριφορά των ανωτέρων τους προς αυτούς, όλες οι αγγαρείες που κάνουν, όλες οι υποχρεώσεις και τα ωράριά τους είναι ΤΟΣΟ διαφορετικά από αυτά του φαντάρου που και καλύτερα να τον πάει η έξοδος (πράγμα σχεδόν απίθανο)
όσο είναι μέσα περνάει 15 φορές χειρότερα. Σκεφτείτε, φάγατε ποτέ κράτηση για ξύρισμα μιας μέρας; Για κούρεμα μιας βδομάδας; Φυλακή για ανύπαρκτη μλκία που έγινε σε υπηρεσία; (όταν λέω φυλακή εννοώ να κάτσατε τουλ 5 μέρες μέσα ε
Όσον αφορά το βύσμα τώρα.
Δεν κατηγορώ κανέναν που χρησιμοποιεί βύσμα για να μπεί σε καλή θεση. Τον καταλαβαίνω απόλυτα. Δε μπορεί, δεν αντέχει, δικαιωμά του. Το πρόβλημα στο στρατό όμως είναι ότι κάποια πράγματα που πρέπει να γίνουν, θα γίνουν αναγκαστικά και ανεξάρτητα από το διαθέσιμο προσωπικό.
(πάλι σε αντίθεση με ναυτικό και αεροπορία όπου κόβονται υπηρεσίες πολύ εύκολα για να παίζει καλά). Όταν λοιπόν κάποιος βάζει βύσμα και φεύγει, καλό είναι να βλέπει και τι αφήνει. Ποιούς μάλλον. Στην περίπτωσή μου άφηναν άτομα που είχαν έρθει από καβύλη, ρίζια κλπ
οι οποίοι μετά από την ποιοτική θητεία τους στου διαόλου τη μάνα, με καθημερινές ασκήσεις, συναγερμούς, σκοπιές ανταμείβονταν και με άλλες σκοπιές και 4-5 μέσα δίπλα στο σπίτι τους, για να βγαίνουν κάποιοι άλλοι 4-5 έξω (ναι, αυτοί που τους το παίζανε φίλοι πριν αλλάξουν λόχο/πόστο με τηλεφωνάκι)
Τέλος, για μένα θα έπρεπε να φαίνεται το Ι και ο λόγος (αν είναι Ι3-5) στο πιστοποιητικό που πας στον εργοδότη.
Μπορείς να καταλάβεις πάρα πολλά για κάποιον από αυτό.





