Strana Officina για μένα είναι η πλέον αδικημένη ιταλική μπάντα. Μπορούσαν να είναι τεράστια μπάντα, απλά δεν έκατσε για κάποιους λόγους.
Dark Quarterer τώρα, για μένα είναι ότι κορυφαίο έβγαλε η γειτονική χώρα μαζί με Domine. Δηλαδή το σοκ που έπαθα όταν πρωτοάκουσα το Colossus Of Argil συγκρίνεται μόνο με τραγούδια μετρημένα στα δάχτυλα των χεριών μου(το Eternal Champion είναι ένα άλλο από τα 9 αυτά τα τραγούδια). Και Etrusgrave βεβαίως βεβαίως.
Δεν αναφέρεις πολλά σύγχρονα που δείχνουν πως εκεί το ατσάλι δεν είναι κάτι περασμένων δεκαετιών αλλά κρατίεται ακόμα και σήμερα. Μπάντες όπως οι Doomsword, οι Holy Martyr, οι Battle Ram είναι από τις κορυφαία ονόματα που ξεπήδησαν την περασμένη(πλεόν) δεκαετία και βοήθησαν στην αναγέννηση του heavy metal. Και τα διάφορα άλλα projects των μελών τους(Jotenheim, Gjallarhorn κλπ, αν και στο τελευταίο θα έχεις μάλλον αντιρρήσεις για το είδος του). Επίσης Assedium άνετα πάνε μαζί τους, όπως και μπάντες που ξεπηδούν από αυτούς(Axevyper πχ). Όλα αυτά είναι μπάντες που σε 15+ χρόνια θα έχουν αποκτήσει ένα status ισάξιο με τα μεγάλα ονόματα της Αμερικής στα 80s πχ.
Τέλος πάντων, Axe Hero, Crying Steel, Xipe που είπες για μένα πάνε στην κατηγορία κορυφαία άνετα(ειδικά Crying Steel). Επίσης προσθέτω Sabotage, Rosae Crucis(καημός να τους δω live), Vanadium, Steel Crown. Κι Anathema ακόμα, γιατί έτσι(φυσικά μιλάω για τους Ιταλούς).
Ανέφερες επίσης Hurtful Witch, αλλά όχι Morgana που είναι επίσης respect. Το Black Evil επίσης είναι πολύ συμπαθητικό EP(Creepin' Death δεν έχω ακούσει καλά για να πω γνώμη).
ΥΓ: Θυμάμαι πόσο σνόμπαρα τους Death SS κάποτε λόγω της τωρινής τους κατάστασης χωρίς να έχω ψαχτεί. Μετά άκουσα το Heavy Demons.
ΥΥΓ: Δεδομένων των γούστων μου, είναι εμφανές από τις παραπάνω μπάντες γιατί την θεωρώ την κορυφαία ευρωπαϊκή σκηνή(σπαθί κι άγιος ο θεός). Επίσης σημαντικότατος λόγος είναι το πόσο ενεργή είναι σήμερα η σκηνή εκεί σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
@witchkiller: Ε όπως βλέπεις με παίρνει και μένα η μπάλα σε όσα λέει ο πάνκης. Και δεν λέω κάτι διαφορετικό από αυτόν. Το US power ήταν πιο heavy metal από το NWOBHM, χωρίς τα μπασταρδέματα. Δηλαδή ξαναλέω αν οι Sabbath βγάλαν το metal, το NWOBHM έθεσε σταθερές βάσεις και οι αμερικάνοι μετά το εκτόξευσαν πολύ μπροστά. Ε από τα 3 αυτά προφανώς εγώ θα προτιμήσω το τελευταίο ε;![]()
Behold the Urkraft - behold the sacred force!
We strike with the wrath of the rightful
We wield the invincible puritan blade
Behold the Fire - behold the Force!
We command the iron batallions
In the dawn of this new iron age
ε ,φυσικά και όχι. Δεν μου αρέσει να παίζω με τις λέξεις αλλά το Us Power είναι POWER, όχι Heavy Metal. Δεν γίνεται πιο Heavy Metal από μπάντες όπως Saxon, Diamond Head ή Gaskin πχ. Aυτό είναι που λέμε παραδοσιακό Heavy Metal, ούτε power ,oύτε speed ούτε τίποτα, μόνο Heavy Metal.
Nα σε ρωτήσω κάτι? Θεωρείς τους Jaguar μπαστάρδεμα?
Ευχαριστώ Sabbattack για την προσφορά του στον πολιτισμό ,την κουλτούρα και την ΚΑΛΗ μουσική!
ρε ΜΑΛΑΚΑ Ruthless μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τις κωλοσυγκρίσεις μεταξύ NWOBHM και USA POWER
και όλα αυτά γυρνάνε σαν ανεμοστρόβιλος σε βόθρο γύρω από την έννοια heavy metal όπως εσύ την έχεις στην κεφάλα σου.
συμβουλή: μην γαμάς το τοπικ με τις μαλακίες σου. Αν θες πρότεινε κανα ep να γουστάρουμε γιατί από σκέψεις πάνω στην μουσική γελάει και ο κατέλης.
Νομίζω πάντως πως ο όρος US Power αφορά εξισου ατόφιο Heavy metal, αλλά όχι παραδοσιακό. Επομένως όταν θελουμε βασικά στοιχεία στον ήχο η βρετανικη σκηνή μας καλύπτει επαρκώς. Το αμερικανικό καλύτερα θα ήταν να ανομάζεται US metal για να μην γίνονται αυτές οι ατυχείς συγκρίσεις με το ευρωπαϊκό Power. Φυσικά, όλα αυτά ειναι για να καιγόμαστε στο ιντερνετ και να πλακωνόμαστε με καναν φιλο γιατί επι της ουσίας πειτε το και pink metal γιατι αμα μ αρεσει, καρφακι δεν θα δωσω.
1) e4, c5
2) Νf3
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ο άλλος σε 40 σελίδες ακατάσχετου τρόλινγκ τσαντίστηκε με Ruthless!
Λοιπόν, σκεπτόμενος ψύχραιμα τα πολλά και ενδιαφέροντα που ειπώθηκαν στο παρόν thread τις τελευταίες ημέρες, έχω να πω τα εξής:
A) Τόσο το US metal όσο και το NWOBHM αποτελούν σκηνές-κινήματα του HEAVY METAL. Αν δεν είναι αυτά τα δυο ιδιώματα σκηνές-κινήματα, τότε ποιο είναι το πρότυπο της μεταλλικής σκηνής; Το black του Bergen και το death της Ουψάλας; Εντάξει καλές σκηνές και αυτές, αλλά δε βρίσκω λόγο να το περιορίσουμε καλά και σώνει σε “US power από το Austin”, από τη στιγμή που τηρουμένων των αναλογιών και οι Crillson από την Αλάσκα δεν απέχουν και τόσο πολύ ηχητικά από τον ήχο του Texas (και πάει λέγοντας…).
Β) Είναι δύσκολο να πεις ποια σκηνή-κίνημα ήταν πιο πολυσυλλεκτική από την άλλη. Από τη μία έχουμε από μπάντες του ύφους των Tygers of Pan Tang και Samson και φτάνουμε σε κομμάτια των Venom που δεν απέχουν πολύ από τους Aura Noir! Στο US metal έχουμε φαινομενικά πιο στενά όρια, αλλά αν πούμε και βάλουμε και το 70’s hard’n’heavy (crossover) στο παιχνίδι (Dark Starr ή ξέρω-γω “Frost and Fire”), τότε έχουμε ένα φάσμα που ξεκινά από τα προηγούμενα και φτάνει μέχρι το “Show No Mercy”.
Γ) Εκεί όμως που θα ‘θελα να σταθώ και πιστεύω ότι αυτό περίπου εννοούσε ο Ruthless είναι το εξής: ότι το US metal έχει να επιδείξει ένα χρυσό κανόνα από μπάντες που έπαιξαν από το ‘83 μέχρι το ‘89 ΚΑΙ ΓΑΜΩ τα σφιχτοδεμένα heavy/power. Για πάμε μία:
Savatage
Obsession (στο ντεμπούτο τους τα παίξαν όλα βασικά.-)
Riot
Lizzy Borden
Fates Warning
Metal Church
Jag Panzer
Ruthless
Savage Grace
Vicious Rumors
Purgatory
Armored Saint
Sanctuary
Crimson Glory
Oliver Magnum
(συμπεριέλαβα μόνο συγκροτήματα που παίζουν heavy/power και τα πιο γνωστά μάλιστα, για να δείξω την εκπληκτική συνέπεια και ποιότητα που έχει να προσφέρει αυτή η σκηνή)
Σε όλα τα παραπάνω εάν το NWOBHM έχει να αντιπροτείνει Blitzkrieg και Dark Heart (χρυσοί και οι δύο, αλλά…), τότε επιτρέψτε μου να επιλέξω την Αμερική για την ποιότητά της και το ΠΑΘΟΣ των συγκροτημάτων. Βασικά, χρειάζονται πολλά Virtue εφτάρια και πολλά Traitor’s Gate EPs για να αρχίσει να ισορροπεί το πράγμα. Και δεν ξέρω αν η Αγγλία τα διαθέτει. (Άλλο Big Daisy και άλλο Crimson Glory, έτσι; ).
Δ) Να μην παρεξηγηθώ: προφανώς και προσκυνάμε Tokyo Blade, Angelwitch, Raven, Iron Maiden και Saxon, αλλά νομίζω ότι η Αμερική έχει να προσφέρει πιο «τούμπανο» και πιο συνεπές κύμα σαρωτικών συγκροτημάτων (και δεν είδαμε καν το epic metal των USA).
Ε) Αυτό δε σημαίνει ότι οι Αμερικάνοι δεν επηρεάστηκαν ΑΠΕΙΡΩΣ από Iron Maiden, Judas Priest και Mercyful Fate (Ευρωπαίοι κι αυτοί).
ΣΤ) Άκουγα Slauter Xstroyes και Masque (UK), τώρα που έγραφα. Η ισχύς εν τη ενώσει. \m/
Z) Το Βέλγιο πέρα από Ostrogoth και Lions Pride τι άλλο το φοβερό διαθέτει; Για μορφώστε με…
Η) Γερμανία = παντοτινό μεταλλωρυχείο. Αλλά μην ακούω τίποτα Ravage πάνω από Blind Guardian επειδή τσαντίζομαι.
ALL YOU THE TRUTHFUL SPRATTLE WITH ME,
LET'S SWEEP THE FALSE ONES AWAY!
άλλο big daisy και άλλο CM αλλά άμα το πάμε έτσι άλλο Killen,Μark Lowrey και άλλο Weapon και Witchfinder General. Πιστεύω ότι η κουβέντα πάει με βάση το γούστο του καθε ένα από εμάς. Για 'μένα πχ για να παλατζάρει η αμερική το Rock Untill You Drop και το Court In The Act πρέπει να βγάλει πολλά Awaken The Guardian. H αγγλία έχει τη βρωμιά και τη ροκιά μέσα της, γι'αυτό θα την προτημώ σε σχέση με την αμερική.
Ζ) ACID κύριε μου
http://www.youtube.com/watch?v=O9oUVsEerwE
http://www.youtube.com/watch?v=6uWEMkIOpZM
edit : http://www.youtube.com/watch?v=YXE2R19rSvw
ΠΟΛΥ ΖΟΡΙΚΑ πράματα
Η)Δεν ξέρω για Ravage αλλά για πάνε άκου ένα secret place (Attack) και ένα Hypertrace (Scanner) και έλα πες μου γιατί τα γαμωτσούτσεκα τους ξέρει ο κόσμος όλος και τους άλλους δύο που τους σκίζουν τη σούφρα για χαβαλέ τους έφαγε η μαρμάγκα..............
Last edited by Witchkiller; 16-01-2010 at 16:12.
Ευχαριστώ Sabbattack για την προσφορά του στον πολιτισμό ,την κουλτούρα και την ΚΑΛΗ μουσική!
Ναι, οι Acid είναι γνωστοί, τους ξέχασα.
Εντάξει, οι Blind Guardian "Death Rider" (Attack) σύνθεση ίσως να μην έχουν, ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΟΠΑΔΟ ΤΩΝ ΠΡΑΙΜΑΛ ΦΙΑΡ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Guardian... Αρνούμαι!
ALL YOU THE TRUTHFUL SPRATTLE WITH ME,
LET'S SWEEP THE FALSE ONES AWAY!
και The Prophecy σύνθεση δεν έχουν, και Warrior δεν έχουν, και Heroes Die Young ,Hades Of Steel ,Walk Alone ,Indian Lady(επανεκτέλση,original στο δίσκο return of the evil) ,The Fighter, Never Die, Forgotten dreams ....και για μη στα πολυλογώ στα Secret Place και seven years in the past οι γερμανάδες ,ΑΤΤΑCK, γράψανε μελωδείες ,δισολίες και γενικά ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ με κάτι ρεφραίν ΝΑ χωρίς το συμπάθιο, που το τσίρκο του tolkein , η πιο μεγάλη φάβα στην ιστορία της ηλεκτρικής μουσικης δεν είδε ποτέ στον ύπνο της. Το μόνο κοινό που έχουν είναι τα ψιλόάκομψα φωνητικά αλλά μ'εχρι εκεί. Όποιος ακούσει αντιλαμβάνεται ότι η διαφορά είναι απλά χαώδης!
Ευχαριστώ Sabbattack για την προσφορά του στον πολιτισμό ,την κουλτούρα και την ΚΑΛΗ μουσική!
Εννοώ ότι τέτοιες συζητήσεις πρέπει να γίνονται σε καφετέριες, επειδή από τα ίντερνετς κάνουμε ατελείωτους κύκλους χωρίς νόημα.
Τέσπα, άκου λίγο Atlain-ικό ΑΤΣΑΛΙ.
ALL YOU THE TRUTHFUL SPRATTLE WITH ME,
LET'S SWEEP THE FALSE ONES AWAY!
γνωστό και δεν μου αρέσει καθόλου
Άκου αυτό http://www.youtube.com/watch?v=jIRUTgaj-S8 (1985)
και μετά άκου εδώ http://www.youtube.com/watch?v=d6MKjduMsEw (1983)
Ευχαριστώ Sabbattack για την προσφορά του στον πολιτισμό ,την κουλτούρα και την ΚΑΛΗ μουσική!
Κοίτα, είναι γνωστό ότι οι Guardian έκλεψαν πολύ από αμερικάνικο ήχο... Omen, Liege Lord, Warlord, Vixen και πάει λέγοντας... Μετά βέβαια έφτιαξαν τη δική τους ταυτότητα.
Καλά τώρα το συγκεκριμένο κομμάτι του Friedman σβήνει σκηνές ολόκληρες! Τί να πω; Μάλλον θυμήθηκα... Θυμήθηκα πόσο λίγοι είναι οι Megadeth μπροστά σε κάτι τέτοια ή σε κάτι Cacophony.![]()
ALL YOU THE TRUTHFUL SPRATTLE WITH ME,
LET'S SWEEP THE FALSE ONES AWAY!