ρε ΜΑΛΑΚΑ Ruthless μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τις κωλοσυγκρίσεις μεταξύ NWOBHM και USA POWER
και όλα αυτά γυρνάνε σαν ανεμοστρόβιλος σε βόθρο γύρω από την έννοια heavy metal όπως εσύ την έχεις στην κεφάλα σου.
συμβουλή: μην γαμάς το τοπικ με τις μαλακίες σου. Αν θες πρότεινε κανα ep να γουστάρουμε γιατί από σκέψεις πάνω στην μουσική γελάει και ο κατέλης.






