E, η αλήθεια είναι και αυτό που λέει ο κάρχαρτ, που είναι αυτό που είπα στον warlord, όχι τόσο παραστατικά είναι αλήθεια (αρρώστια, αλλά δίκιο έχει) αλλά και αυτό που λέει ο φθόγγος. Αρρώστια είναι και να λες στην μάπα του άλλου "σου γαμώ τους άνβιλ χαχααα", σαν να πιέζεις με δύναμη την πληγή του άλλου, χααα κοίτα πονάει αν ζουλήξω το δεμένο σου χέρι!
Φθόγγε, το να σιωπάς είναι η καλύτερη διαφήμιση των ιδανικών σου, ναι! Σιγά μην τα παρατάς...
Ποιον χώρο σου αφήνει ακριβώς κάποιος που σου ποστάρει μετά από 2 ποστς σκάσε πια γαμώ το σπίτι σου; λολ ατ ρμπινίκος; Και τέτοια;





