Results 1 to 15 of 807

Thread: Τουτού.

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #11
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Quote Originally Posted by casshern View Post
    Το σημείο 1 στο ποστ του Μπλίτζερ είναι κάπως υπερβολικό μιας και μιλάμε για μεταχειρισμένα. Η διαφορά μεταξύ πετρελαίου/βενζίνης, τουλάχιστον σε αυτά που κοιτάω εγώ είναι στο χιλιάρικο ή και μικρότερη. Και στο σημείο 2 υπάρχουν μάλλον ενστάσεις, γιατί η στεγνή σύγκριση ιπποδύναμης σε μοντέλα διαφορετικών κυβισμών και διαφορετικού καυσίμου είναι λίγο άτοπη, αλλά είναι μεγάλη κουβέντα και δεν το πολυέχω.
    Nαι, αναφερόμουν στην αγορά καινούριου. Όσο για τις ιπποδυνάμεις, τα diesel γενικά χάνουν σε ιπποδύναμη, αλλά υπερτερούν σε ροπή (η οποία, ομολογουμένως, είναι πιο χρήσιμη σε κίνηση εντός πόλης), εφόσον δουλεύουν σε μεγαλύτερη συμπίεση, κάτι το οποίο όμως δεν ισχύει με τους turbo βενζινοκινητήρες των τελευταίων ετών. Φυσικά εδώ έρχεται η διαφορά κυβισμού (μάλλον αυτό εννοείς) και ναι, είναι αδύνατο ένα αυτοκίνητο μικρότερου κυλινδρισμού κατά 60% να είναι δυνατότερο (παρολαυτά ΕΙΝΑΙ σε ιπποδύναμη, αλλά σίγουρα χάνει αρκετά σε ροπή), αλλά έκανα αυτή τη σύγκριση για να τονίσω τη διαφορά. Μεταξύ αυτοκινήτων ίδιου κυβισμού, η σύγκριση είναι παραπάνω από αστεία.

    Ένα αυτοκίνητο, από τα μικρά, που μου αρέσει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια και θα σκεφτόμουν να αγοράσω, είναι το τελευταίο Fiesta 1.0 Ecoboost (125ps). Βέβαια εγώ πρώτα κυνηγάω τις επιδόσεις και δεν οδηγώ απλά για να πηγαίνω από το Α στο Β. Υπάρχει και μικρότερη έκδοση με 100ps. Και είναι πανέμορφο.

    Σχετικά με τη σύγκριση ευρωπαϊκών και ιαπωνικών, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων κανένα αυτοκίνητο δε θα βγάλει σοβαρές βλάβες, αν αγοραστεί καινούριο και συντηρείται σωστά. Αν ΔΕ συντηρείται σωστά, όμως, οι πιθανότητες το αυτοκίνητο να φτάσει τα 500,000 και 1 μύριο χιλιόμετρα με το μικρότερο δυνατό κόστος είναι υπέρ των ιαπωνικών. Πολύ χοντρικά αυτά και με απλά λόγια. Επίσης κανένας μηχανικός δε μπορεί να σου πει 100% ότι το μεταχειρισμένο που κοιτάζεις δε θα σπάσει μεθαύριο. Το μεταχειρισμένο είναι πάντα λαχείο. Ποτέ δεν ξέρεις 100%. Με απλά μαθηματικά, λοιπόν, εφόσον ενδιαφέρεστε αποκλειστικά για μεταχειρισμένα, θα πρότεινα να μείνετε στα γιαπωνέζικα, για να έχετε το κεφάλι σας λίγο πιο ήσυχο.

    Τέλος, τα ευρωπαϊκά συνήθως υπερτερούν σε εμφάνιση, εξοπλισμό, εσωτερικό κτλ. Τα ιαπωνικά σε κινητήρες, επιδόσεις. Την τεχνογνωσία που κατέχει η Honda δεν την έχουν όλες οι υπόλοιπες κατασκευάστριες κινητήρων αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, σκαφών, αεροπλάνων, διαστημόπλοιων συνδυασμένες.
    Last edited by BLiTzER; 03-03-2015 at 20:51.
    Life begins at 45°.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •