μην κάνεις προτζέκτ τα δικά σου στα κίνητρα των άλλων, γιατί να ζηλεύω τους Goat, καμιά θέση μου έπιασαν?

Μήπως είναι καλό να είμαστε απλά περισσότερο αυστηροί σε πράγματα που (είναι στο δρόμο έστω) να γίνουν μέηνστρημ?