... αυτό είναι αστείο :D για να γελάσουμε, δε παίρνουμε τον εαυτό μας στα σοβαρά και ετς. Με τόσο χίπστερ οτινανισμό θα ξεχάσουμε εντελώς ότι ξέρουμε μου φαίνεται
Κατά τα άλλα εντάξει καλοί είναι για τη φάση τους, όχι σαβούρα προφανώς, έστω κι αν η ελαφρότητα του εγχειρήματος σε συνδυασμό με την ίντυ επιτυχία του είναι λίγο εκνευριστική!






