δεν μπορω εγω ομως να καταλαβω τι πειραζει το "κατακλεβουν". οπως και συ μπορει στη ταδε μπαντα σου να "κλεβεις" ανατολιτικες μελωδιες.
τωρα τι σχεση εχουν με βουντου αφρικες, λενε και καλα οτι στον τοπο καταγωγη τους γινοντουσαν σκανδιναβικα βουντου κ ετσι. μικρη σημασια για μενα αυτο.
εγω οταν τους πρωτακουσα, περαν μια φωτο με τις στολες δεν ηξερα τιποτα αλλο, ουτε σκηνικες παρουσιες, ουτε θεματολογιες κλπ.
απο την εμπειρια μου ομως, απλα για να αντικρουσω τον χιπστερισμο, οποτε εβαζα στο μαγαζι που επαιζα μουσικες, σχεδον παντα ερχοταν καποιος να με ρωτησει τι ειναι αυτο. χωρις να χει ιδεα απο ιματζ κλπ. αλλα ναι του φαινοταν κατι ενδιαφερον στα αυτια. το να δανειζεσαι ηχους και να τους βαζεις σε πιο ηλεκτρικες φορμες οπως και συ λες, αμα το αποτελεσμα ειναι καλο εμενα δε με πειραζει.
κ ενταξει τρολαρεις οι goat παιζουν στονερ και το σαβουρα (το θεωρω νταξ υπερβολαρα της υπερβορεας)
κ μη γαμιεσαι, κανε μια συλλογουλα με τετοια πραματας να ουμε
κ ονομασετην σλιτ γιορ γκοουτ





