0 στους 3 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.
jnb οταν βλεπω τετοια εχθρικη διαιτησια απεναντι στην ομαδα που προσπαθουν να ριξουν απο την αρχη του πρωταθληματος
τοτε μονο για την διαιτησια θα μιλησω...και δεν χρειαζεται να δωσει πεναλτι η κοκκινη η οφφσαιντ για να κρινει ενα αποτελεσμα
τα ξερουμε πλεον τα κολπακια...καρτα σε ολους τους χαφ,συνεχομενα αναποδα στο κεντρο και η λαρισα ειχε κατοχη μπαρτσελονας
στο πρωτο 20λεπτο του β'ημιχρονου
Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό σαν αετός πάνω απ'τις λύπες θα πετάξω - Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω - Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ
Πρέπει να έχει κανείς ακόμη ΧΑΟΣ μέσα του για να μπορέσει να γεννήσει ένα ΑΣΤΕΡΙ που χορεύει!