jnb οταν βλεπω τετοια εχθρικη διαιτησια απεναντι στην ομαδα που προσπαθουν να ριξουν απο την αρχη του πρωταθληματος
τοτε μονο για την διαιτησια θα μιλησω...και δεν χρειαζεται να δωσει πεναλτι η κοκκινη η οφφσαιντ για να κρινει ενα αποτελεσμα
τα ξερουμε πλεον τα κολπακια...καρτα σε ολους τους χαφ,συνεχομενα αναποδα στο κεντρο και η λαρισα ειχε κατοχη μπαρτσελονας
στο πρωτο 20λεπτο του β'ημιχρονου