Από δω και πέρα κάθε λάθος ή "λάθος" διαιτητικό υπέρ ΠΑΟ ή ενάντια γαυρου θα είναι ΑΠΟΔΕΙΞΗ καθαρότητας του πρωταθλήματος. Θα εξισώνουμε ένα οριακό οφσάηντ με μια διαιτησία 100-0 στο ντέρμπυ και κάθε φωτοβολίδα με εισβολή οπαδών. Πάμε γερά.