Α και για το θέμα της τιβή, ναι παίζει μεγάλο ρόλο μπλα μπλα μπλα, αλλά μη την ανάγουμε στο Μέγιστο Κακό, και ο Αλαβάνος μέρα παρά μέρα στην τηλεόραση ήταν και με σοβαρή παρουσία (ήταν ας πούμε ο μόνος που καθόταν να συζητήσει, τον άκουσα να λέει σε κάποια φάση "δίκιο έχεις" σε κάτι που είχε πει ένας άλλος και δεν πίστευα σταυτιά μου), τι κατάφερε;





