Α σχετικά μαυτό, μπορείς να μου εξηγήσεις την ποιοτική διαφορά; Δηλαδή πέρα από το γεγονός ότι εσύ καιγώ είμαστε "υπέρ των μεταναστών" και τα βλέπουμε ποιοτικά διαφορετικά, είναι όντως; Δηλαδή κάποιος που θα πει "δεν πάει άλλο, όπου κι αν κοιτάξεις βλέπεις μετανάστες", το οποίο όλοι έχουμε ακούσει, γιατί αυτό είναι ποιοτικά κατώτερο ζήτημα; Τι είναι που κάνει ποιοτικά ανώτερο αντικειμενικά το πρώτο είναι η ερώτηση μου.






