Ο μεγάλος που έχει τα φράγκα να κάνει διαφήμιση και να ρίξει τον μικρό στο μερίδιο της αγοράς, βολεύεται περισσότερο με την υπάρχουσα κατάσταση. Αν θέλει απλά σκάει τα φράγκα και αγοράζει τις υπάρχουσες άδειες του κοσμάκη σταδιακά, σιγά σιγά τις μαζεύει όλες και πλέον έχει το απόλυτο μονοπώλιο με τις ευλογίες του κράτους που στηρίζει τα κλειστά επαγγέλματα, αντί να δίνει τη δυνατότητα στον μπαρμπα-Κώστα να γίνει κι αυτός νέος φορτηγατζής. Εδώ οι συνδικαλιστάδες των φορτηγατζήδων έχουν από 15+ φορτηγά έκαστος και βάζουν οδηγούς των 600 ευρώ να γαμιούνται στη δουλειά και να τους τα ακουμπάνε.

Το μόνο που βοηθά η υπάρχουσα κατάσταση είναι η διακίνηση μαύρου χρήματος(τυχαίο που κάθε μεταφορά άδειας στα χαρτιά κοστίζει μερικά χιλιάρικα μόνο;) και η δημιουργία ενός καρτέλ που καθορίζει τις τιμές στα προϊόντα όπως θέλουν, εκ του ασφαλούς αφού δεν υπάρχουν άλλοι στο παιχνίδι πέρα από αυτούς.

Με το άνοιγμα ο πρώτος κερδισμένος θα είναι ο καταναλωτής που πλέον θα έχει επιλογή να πάρει από τον φορτηγατζή της γειτονιάς του σε υψηλές τιμές, ή από τον Μελισσανίδη σε ξεφτίλα τιμή. Τώρα αν θέλει να επιβιώσει ο φορτηγατζής της γειτονιάς καλά θα κάνει να μην προσπαθεί να βγάλει από τη μύγα ξίγκι όπως κάνουν ήδη αλλά να προσφέρει ότι προσφέρει σε ανταγωνιστικές τιμές. Σε τελική αν όντως με μόχθο και κόπο τα βγάζουν πέρα, τι σκατά τρέχουν όλοι να πουλήσουν σπίτια και πάρουν δάνεια για μια άδεια, αφού δε βγάζουν δα και τόσο κέρδος. Και όλα αυτά ενώ εδώ και χρόνια ακούγεται το άνοιγμα των επαγγελμάτων, αλλά πάνε με την κουτοπόνηρη λογική του Έλληνα πως δε γαμιέται, σιγά μη γίνει τώρα κάτι σε αυτήν τη χώρα.

Επίσης, κανείς δε σχολιάζει τα περί επίταξης, βυτιοφόρων στρατού κλπ που γίναν τις προηγούμενες μέρες;