Quote Originally Posted by FIXXXER View Post
Τι λες μωρε κι εσυ, προφανως οταν γραφω ο σκοπος του καθρεφτη στη συγκεκριμενη προταση εννοω ο σκοπος της ικανοτητας του καθρεφτη να προσαρμοζεται σε διαφορετικες θεσεις μεσω του διακοπτακιου, συγνωμη που δεν εγραψα διακοπτακι, δεν ηταν και τοσο δυσκολο να το καταλαβεις.

Λαθος στα μαθαν, ο σκοπος του διακοπτη δεν ειναι να βαζεις τον καθρεφτη σε θεση που δε ενοχλει ο μαλακας πισω ή οποιοδηποτε τυχαιο φωτεινο εμποδιο, ειναι για να προσαρμοζεται στις αναγκες των διαφορετικων ανθρωπων που οδηγουν ενα αμαξι ή στις διαφορετικες θεσεις στις οποιες μπορει να οδηγησει ενας ανθρωπος αναλογα την κουραση και τη διαθεση. Και εγω οπως λεει ο Ντραγκονλορντ αν θυμαμαι καλα σκυβω μπροστα οταν υπαρχει ενας τραγικος μαλακας πισω που δεν εχει σωστα τα φωτα του, αυτο (δηλαδη το οτι βρηκα λυση) δε σημαινει ομως οτι ο πισω δεν αξιζει βρισιμο και οτι δεν πρεπει με καποιο τροπο να διορθωθει αυτο. Αλλη μια λυση εκτος απο το σκυψιμο για οσους δεν τους αρεσει να σκυβουν ειναι αυτη που προτεινες με το διακοπτη. Αλλα δεν ειναι αυτος ο σκοπος του διακοπτη, πως θα γινει τωρα πρωινιατικα?
μέγιστο λάθος. ο διακόπτης οπως είπε κι ο σουόλεν και ο ΗΙV είναι για να μη θαμπώνεσαι από τα φώτα των πίσω - τα οποία προσωπικά με ενοχλούν πάντα, είτε ρυθμισμένα σωστά είτε όχι και τα βράδυα οδηγώ με τον καθρέφτη σηκωμένο. αλλά - ως εκ θαύματος - και με πατημένο το διακόπτη, μάντεψε: ΒΛΕΠΕΙΣ! απλά η αντανάκλαση είναι τέτοια ώστε να μη σε θαμπώνουν τα γαμωφώτα!