Κοίτα, αν εσύ ακούς δίσκους με βάση την σημασία τους, πάω πάσο. Εγώ πάλι θεωρώ την τριάδα μακράν τα καλύτερα των D.R.I. Κι ας είναι προβλέψιμα. Ο τύπος, ναι, αυτός εδραίωσε την χρήση του όρου, ποιος ήθελε να την εδραιώσει; Έτσι πάνε αυτά, χρόνια τώρα. Από το 82 όμως θρας λέγανε την μουσική τους και οι μπάντες. Διάβασε τους στίχους του whiplash. 1982 γράφτηκε. Και οι οπαδοί σιγά-σιγά αυτό χρησιμοποιούσαν, γιατί μακιαβελικά οι ρουφιάνοι οι δημοσιογράφοι χρησιμοποιούσαν τον όρο με απώτερο σκοπό να υποσκελίσουν την σκηνή του χαρντκορ. Άσε δε τους προδότες Άνθραξ που και σκέιτ κάνανε και κλέψανε το μος και αυτοβαπτίστηκαν θρας. Καργιόληδες.
Εγκυκλοπαιδικά, το 82 με 84 χρησιμοποιούνταν για το ίδιο είδος οι όροι θρας, σπιντ και πάουερ. Η δική σου αντίδραση είναι καρμπόν η ίδια αντίδραση που έχουν κάτι καραφλοχαίτουλες θρασάδες καλή ώρα που την λένε σε παουεράδες που ακούνε Στρατοβάριους ότι πάουερ λέγανε τα αρσενικά και τεστοστερονάτα γκρουπ του 82-84, όχι τις φλωριές των Χέλοουιν. The irony, as they say, is overwhelming.
Δυστυχώς για τον εφευρέτη του όρου, το θρας είναι ιδίωμα του μέταλ. Είμαι βέβαιος πως είναι δυσβάσταχτο το φορτίο της αληθινής γνώσης, απλά ο υπόλοιπος πλανήτης χέστηκε.
Εντωμεταξύ, το Nightfall των Candlemass διαφημιζόταν ως ο καλύτερος χέβυ μέταλ δίσκος όλων των εποχών. Κάποιος πρέπει να μηνύσει τους διαφημιστές. Και ο άλλος που έγραψε το σλόγκαν για το Ρέιν ιν Μπλαντ έπρεπε να διαγραφεί από το κόμμα που έδινε γραμμή να κλαπεί πάραυτα ο όρος θρας. Ατυχές.
Για κάποιον που σιχαίνεται τους μεταλοπατέρες, you sure as fuck sound like one.
η μόνη διαφορά σου, πέραν του ότι ακούς ΚΑΤΩΤΕΡΟ είδος μουσικής, είναι ότι το παίρνεις στο χαβαλέ όταν σου βρίζουν τα αγαπημένα συγκροτήματα. Το οποίο είναι όντως μεγάλη υπόθεση, δεν λέω, αλλά έχεις ακόμα το σύνδρομο της πρόκλησης και της σύγκρουσης, κατ'εξοχήν μεταλοπατερική αρρώστεια. Υπό άλλες χωροχρονικές συνθήκες, θα έκανες τσάρκες στο Μοναστηράκι ρωτώντας πιτσιρίκια για το μπλουζάκι τους και θα πούλαγες τσαμπουκά στα ποζέρια.
Καλή βόλτα.





