Καλά ρε μλκ η τούρτα στο Γρυσπολάκη είναι η σαπίλα της αναρχίας;
Έχουμε γεμίσει τρελούς, πάει, τέλος.
Δε βγάζει νόημα καν αυτό που λες, ξαναπροσπάθησε χωρίς να διαιρέσεις με το μηδέν.
τι δεν καταλαβαίνεις πάλι τώρα ?
είναι καθαρά ζήτημα αισθητικής κουλτούρας και συμβολικής πράξης... δεν επέλεξαν τυχαία τούρτα ξέρεις ε... θα μπορούσαν να επιλέξουν κάλιστα αυτήν
![]()
ξαφνικά θέλω να μιλήσω με τον χερόνλυσιν.
την τούρτα την έριξαν καταστασιακοί
κατά τα άλλα bon αφού την λες που την λες την μαλακία σου δικαιολόγησε την κιόλας να κάνουμε χαβαλέ, να βριστούμε, να δώσουμε ραντεβού κτλ κτλ ..
Βασικά αυτό το αφισάκι που πόσταρα δεν λέει πουθενά ότι η τούρτα των φοιτητών στην Κρήτη αποτελεί την σαπίλα της αναρχίας . Η σαπίλα βρίσκεται στην επάνω εικόνα αλλά μάλλον δεν προσέχτηκε. Είναι μια εικόνα που δείχνει δυο υπόλοιπες εικόνες συνδιασμένες , των εργατών που δουλεύουν σε μία εξόρυξη πετρελαίου και από πάνω δύο στρατιώτες που έχασαν στον πόλεμο του Ιράκ έναν συμπατριώτη τους. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΑΠΙΛΑ . Οι υπόλοιπες εικόνες δείχνουν στο βαθμό που μπόρεσα την μετάλλαξη του αναρχικού κινήματος , που στις βασικές αρχές του είναι το ίδιο όμως. Νταξ τώρα , η φότο με την τούρτα είναι τραβηγμένη , σίγουρα δεν είναι όλη η πρακτική των σύγχρονων αναρχικών αυτή. Όμως οι διαφορές του τότε (1900-1939 περίπου ε) και του σήμερα είναι πολλές κι σημαντικές :
- Τότε όπως δείχνει η φώτο στην Ισπανία (CNT) , δεν υπήρχε κάλυψη των χαρακτηριστικών τους , σήμερα το κύριο επιχείρημα της κουκούλας είναι ότι τους προφυλάσσει από πιθανές συλλήψεις από τον κατασταλτικό μηχανισμό , αλλά αυτό είναι το τίμημα του αγώνα σου , αν πραγματικά είσουν ΟΚ με την θεωρία σου δεν θα είχες κανένα πρόβλημα να είσαι ακουκούλοτος γιατί η ορθότητα της ιδεολογίας σου και συνεπώς της πρακτικής της θα συσπείρωνε τον λαό μαζί σου και θα "νομιμοποιούσε" την δράση σου στις συνειδήσεις του κόσμου.. αν θέλεις αυτό βέβαια... Σε αντίθεση με τους παλαιότερους αναρχικούς που όχι μόνο συλαμβάνονταν από την εξουσία αλλά και θανατώνονταν ή τους κρεμούσαν σε καμία πλατεία , και όμως εκείνοι δεν φορούσαν κουκούλα...
- Σε σύνδεση με το πάνω κομμάτι , σήμερα υπάρχει σε πολύ μεγάλο βαθμό απόκρυψη όχι μόνο των χαρακτηριστικών αλλά και της ιδεολογικής ταυτότητας.Σήμερα αυτοαποκαλούνται «αντιεξουσιαστές», «αντιεξουσιαστές κομουνιστές», «αυτόνομοι», «αυτοδιαχειριζόμενοι» «ελευθεριακοί κομουνιστές» κ.α. Κάθε γκρούπα προβάλλει το δικό της όραμα για τη σωτηρία του κόσμου και όλες τους είναι ολιγόζωες. Είτε σβήνουν, όταν τα μέλη τους ενσωματωθούν στο σύστημα από το οποίο παραστράτησαν, είτε διασπόνται και κάνουν καινούριες γκρούπες.
Υπάρχουν και άλλες διαφορές αλλά θα βγω καραofftopic του κερατά
Και επειδή αυτό το θρεντ είναι συγκεκριμένο και δεν αφορά όλο το ζήτημα του αναρχικού κινήματος θα ήθελα να σημειώσω κάτι στο θέμα που αφορά τις φυλακές.
Δεν είναι καινούργιο ζήτημα , στην ισπανική εξουσία (Λαϊκό Μέτωπο αποτελούμενο από τους σοσιαλδημοκράτες, κομουνιστές, τροτσκιστές, αναρχικούς) λίγο πριν την άνοδο του Φράνκο , οι αναρχικοί στη Βαρκελώνη προσπάθησαν να εφαρμόσουν το κοινωνικό τους πρότυπο. Από τα πρώτα μέτρα που πήραν ήταν να ανοίξουν τις φυλακές και να απελευθερωθούν κάθε είδους εγκληματικά και φασιστικά στοιχεία που πύκνωσαν στη συνέχεια τις γραμμές του Φράνκο. Αρνήθηκαν κάθε συντονισμό με την κεντρική διοίκηση της δημοκρατικής Ισπανίας όπως στο θέμα δημιουργίας εθνικού τακτικού στρατού, πράγμα που οδήγησε μετέπειτα στην εύκολη επικράτηση του Φράνκο. Σήμερα το ζήτημα σχετικά με τις φυλακές αφορά και την αντίληψη των νεοαναρχικών περί αντίστασης με πρωταγωνιστες περιθωριοποιημένους από την κοινωνία όπως οι μετανάστες, οι ομοφυλόφιλοι, η νεολαία και το λούμπεν προλεταριάτο (βλέπε Μαρκούζε).
Τέλος , κλείνω με αυτό. Οι παλαιότεροι αναρχικοί είχαν πολύ σημαντική επιρροή στο εργατικό κίνημα (βλέπε 1η Διεθνής) κυρίως επειδή τότε μεγάλη πλειοψειφία των εργατών ήταν μικρο'ι'διοκτήτες και έβλεπαν το αστικό κράτος όλο και γίνεται ένας γίγαντας και οι διανοούμενοι αναρχικοί επιρρεασμένοι από πολλές σκεψεις του Διαφωτισμό εξέφρασαν την αναγκαιότητα της διάλυσης του κράτους αυτου. Σήμερα οι σημερινοί αναρχικοί εκθειάζουν την τεμπελιά, την παρακμή, κοροϊδεύουν τους εργάτες επειδή δουλεύουν και διατείνονται πως αν όλοι σταματούσαν να εργάζονται τότε ο καπιταλισμός θα κατέρρεε και θα τον αντικαθιστούσε η αναρχική ουτοπία.
Αυτό ήθελε να θείξει η αφίσα μου. Και καλό είναι πριν κάποιος πετάξει την μαλακία του να καταναλώνει περισσότερη φαιά ουσία στο να προσέξει καλύτερα το "μηνυματάκι" του άλλου.
Περιμένω ραντεβού ε![]()
Last edited by bon; 12-03-2009 at 15:30.
bon νομίζω πως λες μαλακίες. μαλακίες κνίτηκες κιόλας αλλά τεσπα το αφήνουμε στην άκρη αυτό μην σε προσβάλω τζάμπα.
το λεπόν
Καταρχάς στο αφισάκι δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλεις να πεις με τις φράσεις για την σχέση αναρχισμού και καπιταλισμού. Υπέθεσα ότι θεωρείς τον αναρχισμό κάτι σαν "παρενέργεια" του καπιταλισμού ας πούμε. Αν έχεις όρεξη εξήγησε το μου.
Επίσης δεν νομίζω να θεωρείται ο αναρχοσυνδικαλισμός "κλασσικός αναρχισμός" αλλά λίγη σημασία έχει και αυτό.
Τώρα, λες για κουκούλες και κάνεις σύγκριση με Ισπανία '36. Υποθέτω πως ήταν ένα τυχαίο άκυρο παράδειγμα μια και θεωρώ αυτονόητο ότι καταλαβαίνεις τις συνθήκες που επικρατούσαν τότε ε; Είχαν επανάσταση ε; Πολεμούσαν στρατοί. Από ποιον να προστατευτούν, από την αστυνομία; Καλά βασικά έπρεπε να το περιμένουν από τους σταλινικούς- Τότε όπως δείχνει η φώτο στην Ισπανία (CNT) , δεν υπήρχε κάλυψη των χαρακτηριστικών τους , σήμερα το κύριο επιχείρημα της κουκούλας είναι ότι τους προφυλάσσει από πιθανές συλλήψεις από τον κατασταλτικό μηχανισμό , αλλά αυτό είναι το τίμημα του αγώνα σου , αν πραγματικά είσουν ΟΚ με την θεωρία σου δεν θα είχες κανένα πρόβλημα να είσαι ακουκούλοτος γιατί η ορθότητα της ιδεολογίας σου και συνεπώς της πρακτικής της θα συσπείρωνε τον λαό μαζί σου και θα "νομιμοποιούσε" την δράση σου στις συνειδήσεις του κόσμου.. αν θέλεις αυτό βέβαια... Σε αντίθεση με τους παλαιότερους αναρχικούς που όχι μόνο συλαμβάνονταν από την εξουσία αλλά και θανατώνονταν ή τους κρεμούσαν σε καμία πλατεία , και όμως εκείνοι δεν φορούσαν κουκούλα.... Για το τώρα. Τα μέσα επιτήρησης-καταστολής δεν είναι τα ίδια. Και κακά τα ψέματα την περισσότερη καταστολή την τρώνε αναρχικοί/αντιεΞουσιαστές/αυτόνομοι. Αν διαφωνεί κανένας να το συζητήσουμε. Τώρα λοιπόν δεν είσαι απλά μία φάτσα στις χιλιάδες άλλες που μπορεί να είναι στο δρόμο μαζί σου. Το πρόσωπό σου μπορεί να καταγραφεί από φωτογράφους επαγγελματίες ή ασφαλίτες, από κάμερες του δρόμου ή σε ταράτσες, μπορείς να μπεις απευθείας στο zoogla και να δεις ζουμ στα πρόσωπα που είναι στην πορεία Live. Έχουν αλλάξει τα μέσα επιτήρησης και έχουν αλλάξει και τα μέσα προστασίας. Αν κάνεις κάτι παράνομο χωρίς να έχεις κρύψει τα χαρακτηριστικά σου πιστεύεις ότι είναι τόσο δύσκολο να συνδέσουν ένα πρόσωπο με ένα όνομα; Δηλαδή εσύ αν έκανες ποτέ κάτι παράνομο θα το έκανες με "καθαρό" πρόσωπο και δεν θα σε ένοιαζε αν θα σε έπιαναν μετά. Οι κομμουνιστές παλιά που άλλαζαν ταυτότητες και τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους το έκαναν γιατί ντρεπόντουσαν για αυτό που είναι; Εντελώς άκυρο λοιπόν μου φαίνεται αυτό
πρώτον δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην πιστεύει ότι η ιδεολογία του είναι η σωστή. Εσύ υπονοείς ότι οι αναρχικοί που κουκουλώνονται κατά βάθος ξέρουν ότι αυτό που κάνουν είναι κακό. Ε εδώ δεν έχω να πω κάτι παραπάνω νομίζω σου εξήγησα τους λόγους και στο κομμάτι της ψυχανάλυσης δεν μπαίνω καν. Επίσης το θέμα δεν είναι μόνο να "νομιμοποιήσεις" την δράση σου στις συνειδήσεις του κόσμου. Οι περισσότεροι λένε ας πούμε "καλή φάση οι βούτες στα super marker". Νομιμοποίηση λοιπόν. Τι να το κάνεις όμως αν πας και χωρίς κουκούλα και μετά σε δέσουν και σε βάλουν φυλακή. Θα νιώθεις γαμάτος; Είναι κακό να θες να αποφύγεις την φυλακή;σήμερα το κύριο επιχείρημα της κουκούλας είναι ότι τους προφυλάσσει από πιθανές συλλήψεις από τον κατασταλτικό μηχανισμό , αλλά αυτό είναι το τίμημα του αγώνα σου , αν πραγματικά είσουν ΟΚ με την θεωρία σου δεν θα είχες κανένα πρόβλημα να είσαι ακουκούλοτος γιατί η ορθότητα της ιδεολογίας σου και συνεπώς της πρακτικής της θα συσπείρωνε τον λαό μαζί σου και θα "νομιμοποιούσε" την δράση σου στις συνειδήσεις του κόσμου
Σε σύνδεση με το παραπάνω κομμάτι λοιπόν συνεχίζεις την γαμάτη ψυχανάλυση. Θέλουν λοιπόν να κρύψουν αυτό που πραγματικά είναι. Όπως οι κομμουνιστές μπορεί να είναι τροκτσιστές, σταλινικοί, μαοικοί κτλ κτλ έτσι είναι και ο ελευθεριακός κομμουνιστής έτσι είναι και ο αντιεξουσιαστής κτλ. Οι αυτόνομοι δεν θεωρούνται απαραίτητα αναρχικοί. Στο εξωτερικό μάλιστα πολλοί αυτόνομοι θεωρούν τους εαυτούς τους ακροαριστερούς. Το άλλο λάθος που κάνεις είναι ότι διάφορες τάσεις υπήρχαν από πολύ παλιά και δεν "ανακαλύφθηκαν" τώρα οι χαρακτηρισμοί αυτοί αλλά 100+ χρόνια πριν (πχ. αντιεξουσιαστής, ελευθεριακός,κτλ).- Σε σύνδεση με το πάνω κομμάτι , σήμερα υπάρχει σε πολύ μεγάλο βαθμό απόκρυψη όχι μόνο των χαρακτηριστικών αλλά και της ιδεολογικής ταυτότητας.Σήμερα αυτοαποκαλούνται «αντιεξουσιαστές», «αντιεξουσιαστές κομουνιστές», «αυτόνομοι», «αυτοδιαχειριζόμενοι» «ελευθεριακοί κομουνιστές» κ.α. Κάθε γκρούπα προβάλλει το δικό της όραμα για τη σωτηρία του κόσμου και όλες τους είναι ολιγόζωες. Είτε σβήνουν, όταν τα μέλη τους ενσωματωθούν στο σύστημα από το οποίο παραστράτησαν, είτε διασπόνται και κάνουν καινούριες γκρούπες.
Καταρχάς αυτό που λες είναι ανιστόρητο. Αυτό το ότι οι πρώην φυλακισμένοι πύκνωσαν τις γραμμές του Φράνκο που το άκουσες; Καλά μιλάω σε σχέση με αυτά που έχω διαβάσει εγώ αν έχεις διαβάσει κάτι άλλο στείλε μιας και θα είχε ενδιαφέρον. Μπορεί πάντα να το άκουσες και από τον καθοδηγητή σου (έτσι για να προσπαθώ να σου την πω και να έχει τζέρτζελο που λέγαμεΔεν είναι καινούργιο ζήτημα , στην ισπανική εξουσία (Λαϊκό Μέτωπο αποτελούμενο από τους σοσιαλδημοκράτες, κομουνιστές, τροτσκιστές, αναρχικούς) λίγο πριν την άνοδο του Φράνκο , οι αναρχικοί στη Βαρκελώνη προσπάθησαν να εφαρμόσουν το κοινωνικό τους πρότυπο. Από τα πρώτα μέτρα που πήραν ήταν να ανοίξουν τις φυλακές και να απελευθερωθούν κάθε είδους εγκληματικά και φασιστικά στοιχεία που πύκνωσαν στη συνέχεια τις γραμμές του Φράνκο. Αρνήθηκαν κάθε συντονισμό με την κεντρική διοίκηση της δημοκρατικής Ισπανίας όπως στο θέμα δημιουργίας εθνικού τακτικού στρατού, πράγμα που οδήγησε μετέπειτα στην εύκολη επικράτηση του Φράνκο.). Επίσης αν νομίζεις ότι στις φυλακές τότε ήταν φασιστικά στοιχεία και μπράβοι της νύχτας ε το παρατραβάς. Γενικά για φυλακές είναι άλλη κουβέντα αλλά νομίζω δεν συμφωνούμε ούτε στα βασικά.
απλοϊκό όσο δεν πάει αυτό λες και κατά βάση λάθος αλλά τεσπα.Αρνήθηκαν κάθε συντονισμό με την κεντρική διοίκηση της δημοκρατικής Ισπανίας όπως στο θέμα δημιουργίας εθνικού τακτικού στρατού, πράγμα που οδήγησε μετέπειτα στην εύκολη επικράτηση του Φράνκο.
Καλά και εδώ δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Θα έλεγα ότι λες μαλακίες αλλά περιμένω να μου το εξηγήσεις πρώτα. (και τα άλλα ε δεν γράφω τζάμπα!)Σήμερα το ζήτημα σχετικά με τις φυλακές αφορά και την αντίληψη των νεοαναρχικών περί αντίστασης με πρωταγωνιστες περιθωριοποιημένους από την κοινωνία όπως οι μετανάστες, οι ομοφυλόφιλοι, η νεολαία και το λούμπεν προλεταριάτο (βλέπε Μαρκούζε).
Εδώ τα δίνεις όλα! Τι ακριβώς εννοάς όταν λες ότι μεγάλη πλειοψηφία των εργατών ήταν μικροϊδιοκτήτες. Εγώ για φτώχεια και φιλότιμο έχω ακούσει δεν ξέρω τι σου είπα εσένα για τους εργάτες τότε. Μπορεί να εννοείς αυτό. Και αν εννοείς αυτό και χρησιμοποίησες λάθος λέξη έχει ενδιαφέρον η "ανάλυση" σου. Εξήγησε εεε μη με στήσεις!Οι παλαιότεροι αναρχικοί είχαν πολύ σημαντική επιρροή στο εργατικό κίνημα (βλέπε 1η Διεθνής) κυρίως επειδή τότε μεγάλη πλειοψειφία των εργατών ήταν μικρο'ι'διοκτήτες και έβλεπαν το αστικό κράτος όλο και γίνεται ένας γίγαντας και οι διανοούμενοι αναρχικοί επιρρεασμένοι από πολλές σκεψεις του Διαφωτισμό εξέφρασαν την αναγκαιότητα της διάλυσης του κράτους αυτου.
Δηλαδή εσύ τι εκθειάζεις; Μην βροντοχτυπάς τις χάντρες η δουλεία κάνει τους άντρες; Πρώτοι στα μαθήματα πρώτη στον αγώνα; Όταν βλέπεις Παπαμιχαήλ στην σκαλωσιά σου σηκώνεται η τρίχα; Την παρακμή την αφήνω αλλά θα αναφέρω ότι οι αναρχικοί είναι αλήτες και κάνουν σούζες με μηχανάκια. Επίσης κανένας δεν κοροϊδεύει τους εργάτες γιατί δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά οι εργάτες δεν δουλεύουν από χόμπι ούτε από βίτσιο. Έχω ακούσει ότι "κοροϊδεύουν" όσους βαράνε υπερωρία στην υπερωρία και χρεώνονται ως τον λαιμό για να πάρουν καινούργιο αμάξι 50.000ε για να το πάνε το καλοκαίρι στο χωριό να το δουν όλοι και να βάλουν σιλικόνη στην γυναίκα τους.Σήμερα οι σημερινοί αναρχικοί εκθειάζουν την τεμπελιά, την παρακμή, κοροϊδεύουν τους εργάτες επειδή δουλεύουν
Εδώ μου θύμησες τα παλιά τα χρόνια. Στο 1ο Αναρχοδημοτικό Σχολείο μας είχαν μάθει ότι στην καρδιά του καπιταλισμού βρίσκεται η μισθωτή σχέση εργασία (πες το και εκβιασμό). Ένας που το έλεγαν Μαρξ νομίζω έλεγε και αυτός κάτι τέτοια και για υπεραξίες κτλ. Στο επόμενο κεφάλαιο θυμάμαι είχε κάτι που το έλεγαν Γενική Απεργία και έλεγε μάλιστα ότι κάνει πολύ κακό στο κεφάλαιο.και διατείνονται πως αν όλοι σταματούσαν να εργάζονται τότε ο καπιταλισμός θα κατέρρεε και θα τον αντικαθιστούσε η αναρχική ουτοπία.
αααααααααυτά. μου βγήκε λίγο ειρωνεία στο τέλος αλλά είπαμε έχει πιο πολύ φάση έτσι. Προσπάθησε να είσαι σοβαρός εεε βαριέμαι να τα αλλάζω τώρα. Ραντεβού στις 2 στην Πλατεία (μία είναι η Πλατεία). Φέρε πλαστική σημαιούλα και θα φέρω παλούκι! Επίσης να μην το ξενυχτήσουμε πολύ γιατί όσο λιγότερο τεμπελιάζω και όσο πιο πολύ παράγω τόσο καλύτερα για το αφεντικό μου και άρα για όλους μας!!!
Στίρνερ έχεις διαβάσει τίποτα; Γενικά τον κράζουν πολλοί (και πολύ) αλλά δεν είχα την τύχη να τον κράξω και εγώ γιατί ξέρω τι λέει και όχι γιατί μου το είπαν οι φίλοι μου. Πάντως από ότι έχω ακούσει (λολ) μάλλον θα έκραζα..
γιατι γεμίσαμε κνίτες εδω μέσα ξαφνικά;
this is radio freedom.
Είναι η τιμωρία για τις μπαχαλοειδείς παρεκκλίσεις του φόρουμ...
η αλήθεια είναι ότι δεν έχω διαβάσει στίρνερ γιατί άμα καθόμανε να διαβάσω ό,τι ρεύμα υπάρχει και διαφωνώ μαζί του, τον ήπιαμε... απλά είμαι αρκετά αρνητικός απέναντι στην αυτονομία και έκανα namedrop τον πρώτο που 'ρθε στο μυαλό, θα μπορούσα να πω και νετσάγιεφ που χω διαβάσει κιόλα αλλά δε θα 'ταν τόσο undergroun ναούμ.
Commando Commando Nechayevsky!
Мама Люба давай, давай, давай
για πες μου τώρα τι σχέση έχει η αυτονομία με τον Στιρνερ και τον Νετσάγιεφ; επίσης άσχετο αλλά γιατί είσαι αρκετά αρνητικός απέναντι στην αυτονομία; ε; λενινιστή του κερατά;η αλήθεια είναι ότι δεν έχω διαβάσει στίρνερ γιατί άμα καθόμανε να διαβάσω ό,τι ρεύμα υπάρχει και διαφωνώ μαζί του, τον ήπιαμε... απλά είμαι αρκετά αρνητικός απέναντι στην αυτονομία και έκανα namedrop τον πρώτο που 'ρθε στο μυαλό, θα μπορούσα να πω και νετσάγιεφ που χω διαβάσει κιόλα αλλά δε θα 'ταν τόσο undergroun ναούμ.![]()