Λοιπόν! Έχει γίνει μία πρώτη κουβέντα με τους νυν admins (χωρίς τους οποίους, και γενικά χωρίς όσους κρατήσατε το σάιτ ζωντανό, δεν θα μπορούσαμε να συζητάμε τώρα) και λέμε να κάνουμε μια προσπάθεια! Θα προστεθούν στο διαχειριστικό τιμ Ghoul και rat_poison που θα αναλάβουν το τεχνικό κομμάτι (αν υπάρχουν και άλλοι-ες με τις απαραίτητες γνώσεις και όρεξη, πείτε μας) και σιγά σιγά θα προσπαθήσουμε να ανοίξουμε ένα καινούργιο κεφάλαιο για το er. Όλα όσα έχουν γραφτεί εδώ θα ληφθούν υπόψη και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι πιο ενδιαφέρον, πιο φιλόξενο και πιο χρήσιμο για όλους μας. Δεν έχω να πω περισσότερα αυτή τη στιγμή γιατί κι εμείς ακόμα το ψάχνουμε, τι επιλογές-δυνατότητες κλπ έχουμε, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μη χαθεί ούτε το αρχείο, ούτε η χρηστικότητα του site, αλλά να εκμεταλλευτούμε και τις σημερινές δυνατότητες επικοινωνίας. Λίγη υπομονή και νομίζω πως μπορεί να γίνουν ωραία πραγματάκια!


https://www.youtube.com/watch?v=fkXdtTZpm6s