ονειρευομαι συναπαντημα Σουβλα-Ικονοκλαστ και να σκασει ο Η. να τους πλακωσει στα χαστουκια και να χωθει η γιουλαι να τους χωρισει και ολο αυτο να το βιντεοσκοπαει ο Φιρεστρομ