Πάντως μπορούμε να επικαλεστούμε και μη-φυσικά αντικείμενα όπως τις μορφές του Πλάτων ή το moral non-naturalism του Moore ώστε να εξηγήσουμε διάφορα φαινόμενα. Αυτό δε σημαίνει πως αυτές οι μη-φυσικές εξηγήσεις είναι οι σωστές, αλλά δεν υπάρχουν μόνο δύο επιλογές εκεί έξω. Παρατηρείται πως πολλοί απ' αυτούς που χρησιμοποιούν το θεό ως δικαιολογία ορισμένων φαινομένων, το κάνουν συνήθως εντελώς αβίαστα και δίχως επιχείρημα -όπως π.χ. ο Ασημούλης πιο πριν με την ηθική. Το ίδιο περίπου ισχύει και με την πιθανότητα τελεολογικού σύμπαντος, δηλαδή την πιθανότητα κάποιου τελικού σκοπού στο σύμπαν. Δε ξέρω γιατί χρειάζεσαι το θεό για να στηρίξεις μια τέτοια θέση, μπορείς απλά να πεις πως το σύμπαν έχει και έναν τελεολογικό νόμο παράλληλα με τους φυσικούς.