Μμμ ναι το Wolf ήταν η άλλη street επιλογή της κατηγορίας, για το οποίο γενικά ακούω καλά λόγια και είναι ομορφούλι, αλλά οκ Honda = HondaΠως σου φαίνεται μέχρι στιγμής; Δεν το'χω οδηγήσει ποτέ.
Όλα τα μονοκύλινδρα έχουν κραδασμούς και θα το διαπιστώσεις όταν καβαλήσεις 4κύλινδρο. Και τα 690 έχουν ανεπαίσθητους για μονοκύλινδρα, αλλά είναι εκεί. Θέμα συνήθειας είναι.
Τι άλλο θες δηλαδή, εκτός από το να σου στερεί τον απόλυτο έλεγχο;Υπενθυμίζω ότι μιλάμε για μοτοσυκλέτες και όχι αυτοκίνητα και το να μην έχεις τον απόλυτο έλεγχο είναι αρκετά τρομακτικό. Βέβαια, αυτό προέρχεται από έναν τύπο που καβαλούσε αυστηρά motard τα τελευταία 3.5-4 χρόνια και θα έχανε το 50% της οδηγικής απόλαυσης αν δε μπορούσε να μπλοκάρει τον πίσω τροχό. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις και τι μηχανάκια έχουν περάσει από τα χέρια σου, οπότε, ναι, είναι λίγο υποκειμενικό.
Η μόνη περίπτωση στην οποία θεωρώ ότι ΙΣΩΣ με κρατούσε όρθιο το abs είναι το βρεγμένο/χιονισμένο οδόστρωμα (ίσως και ένα πολύ δυνατό φρενάρισμα πανικού, αλλά διατηρώ τις αμφιβολίες μου γι'αυτό). Όπως είπα, είναι τεράστια κουβέντα, αλλά σπάνια θα επωφεληθεί από το abs ένας καλός (όχι αγωνιζόμενος, πάνω του μετρίου αρκεί) αναβάτης. Είναι σίγουρα πολύ χρήσιμο για νέο οδηγό, αλλά, από την άλλη, δε θα μάθει ποτέ να φρενάρει σωστά. Δε θα μάθει ποτέ πώς λειτουργούν τα φρένα μιας μοτοσυκλέτας, τι επίδραση έχουν στην ισορροπία της, πώς σταματάει ουσιαστικά.
Θες αρνητικά; Δεν έχεις τον απόλυτο έλεγχο στα φρένα σου. Δε μπορείς να μπλοκάρεις το πίσω όταν το θες/χρειαστείς. Με το C-ABS δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις trail braking ή να πατήσεις για οποιονδήποτε λόγο το πίσω φρένο πάνω στη στροφή, χωρίς να πιάσει και το μπροστά. Με αποτέλεσμα από το απλά να σε τρομάξει το "γονάτισμα" της μοτοσυκλέτας, μέχρι να σε σηκώσει όρθιο, να σου ανοίξει τη γραμμή ή/και, στη χειρότερη, να φας low. Ενεργοποιείται και αποσταθεροποιεί τη μοτοσυκλέτα σε λακούβες/σαμαράκια, ενώ, υπό παρόμοιες συνθήκες, μάλλον αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης παρά τη μειώνει. Επίσης, είναι ένα έξτρα ηλεκτρονικό βοήθημα, το οποίο σου δίνει έξτρα αυτοπεποίθηση και ίσως δεν είναι καλή ιδέα να στηρίζεσαι σε αυτό για να κρατηθείς όρθιος, επειδή ποτέ δεν ξέρεις... Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο τώρα.
ΥΓ. Έχω φάει 2-3 τούμπες όταν ξεκίνησα να καβαλάω, από κακό φρενάρισμα, τις οποίες 99% θα απέφευγα αν είχα abs. Αλλά κάποτε μαθαίνεις και, πιστεύω, αν μάθεις να φρενάρεις σωστά, το abs είναι λιγότερο αποτελεσματικό (εκτός ίσως από 1% των περιπτώσεων).