Page 5 of 9 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 61 to 75 of 129

Thread: Villagers of Ioannina City - Riza (Mantra records, 2014)

  1. #61
    Senior Member Griffith's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    a cloud between the winds.
    Posts
    1,934

    Default

    η ακριβής διατύπωση είναι πως τα ηπειρώτικα ακριβώς επειδή γαμάνε και είναι και πεντατονίλα που κολλάει πιο εύκολα με τη ροκ κλπ προσθέτουν πολύ στον ήχο των vic όπως ήταν τα χάλκινα κλπ με τους δάρνακες (που πράγματι το κάνανε πιο προσεγμένα)
    πολύ ωραίο δισκάκι άντε με το καλό, τα κόψε ράψε από tool συγχωρούνται επίσης αντιλαμβάνομαι ότι έχω σχεδόν ξεχάσει την ύπαρξη των tool
    Oh, come, come be my waitress and serve me tonight
    serve me the sky with a big slice of lemon.

  2. #62
    true overdriven's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    thessaloniki
    Posts
    596

    Default

    Αυτό που νομίζω ότι δεν αντιλαμβάνονται ορισμένοι (και δικαίως) είναι ο καημός που προκαλεί σε κάποιους ανθρώπους η Ηπειρώτικη μουσική. Δεν τίθεται θέμα "ανωτερότητας" ή οτιδήποτε άλλο. Στον δίσκο των VIC δεν ακούω ένα σύνολο rock και κλαρίνου, ακούω ηπειρώτικη μουσική με την οποία μεγάλωσα και αποτελεί τη μόνη μουσική που καταφέρνει να "μιλήσει" μέσα μου με τόσο μεγάλη ένταση.
    Αυτό απέχει πάρα πολύ από το "rock και κλαρίνο". Κλαρίνο έχει και η Έφη Θώδη για παράδειγμα αλλά η μουσική αυτή δεν έχει να κάνει σε τίποτα με όσα ακούγονται εδώ.

  3. #63
    Senior Member ion_storm's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    The Void
    Posts
    1,345

    Default

    Quote Originally Posted by overdriven View Post
    Αυτό που νομίζω ότι δεν αντιλαμβάνονται ορισμένοι (και δικαίως) είναι ο καημός που προκαλεί σε κάποιους ανθρώπους η Ηπειρώτικη μουσική. Δεν τίθεται θέμα "ανωτερότητας" ή οτιδήποτε άλλο. Στον δίσκο των VIC δεν ακούω ένα σύνολο rock και κλαρίνου, ακούω ηπειρώτικη μουσική με την οποία μεγάλωσα και αποτελεί τη μόνη μουσική που καταφέρνει να "μιλήσει" μέσα μου με τόσο μεγάλη ένταση.
    Αυτό απέχει πάρα πολύ από το "rock και κλαρίνο". Κλαρίνο έχει και η Έφη Θώδη για παράδειγμα αλλά η μουσική αυτή δεν έχει να κάνει σε τίποτα με όσα ακούγονται εδώ.

    Γιατι μούτζες αυτό το ποστ?
    Για κάποιον από τα εκεί μέρη παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο, εκτός από τις ωραίες πεντατονικές που δένουν με τις κιθάρες.
    I don't do drugs. I am drugs.

  4. #64
    Ράμπο του ΣΔΟΕ stam and the witches's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Χώρος δουλειάς
    Posts
    5,093

    Default

    Συγγνώμη, δεν είναι ροκ και κλαρίνο; Δηλαδή τι είναι;

  5. #65

    Default

    to na mou rxontai sto mialo oi orphaned land einai normal? an nai, einai normal na ksenerwnw?

  6. #66

    Default

    1. όχι.
    2. προφανώς.
    ΟΥ, τύμπανα πολέμου σαν ΖΟΥΛΟΥ

  7. #67
    You are my detonator. Phantom Duck's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Forever War
    Posts
    10,976

    Default

    όχι αν έχεις μεγαλώσει δίπλα στο γήπεδο της μακάμπι.

  8. #68

    Default

    zw pantws konta sto ntaxaou

  9. #69
    Αγκαλίτσας Dr.Gonzo's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    2,353

    Default

    Σεντόνι.
    Spoiler
    Λοιπόν, επειδή το παθαίνουν αρκετοί Ηπειρώτες. Δεν ξέρω αν το παθαίνουν και αλλού στην Ελλάδα ή οπουδήποτε, αλλά ειδικά στην Ήπειρο το παθαίνουν σίγουρα.
    Το διαμέρισμα της Ηπείρου είναι γεωγραφικά ιδιόμορφο. Είναι στην ουσία ένα μεγάλο κομμάτι της οροσειράς της Πίνδου, δύσβατο, αφιλόξενο, με σκληρούς χειμώνες και συγκριτικά με άλλες περιοχές της Ελλάδας, στερημένο από φυσικούς πόρους (για καλλιέργεια, αλιεία κλπ).
    Σαν αποτέλεσμα, στα χρόνια της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και μέχρι και τον 19ο αιώνα οι Ηπειρώτες ασχολήθηκαν κυρίως με: Γράμματα (συν Εκκλησία, μοναστήρια κλπ), εμπόριο (ταξίδια, καραβάνια, "κερατζήδες", συναλλαγές με Κων/πολη, Βαλκανικές χώρες κλπ)... και η κύρια λαϊκή μάζα με οικιακή οικονομία (μποστάνι, χωραφάκι, οικιακή κτηνοτροφία - λίγα πρόβατα κλπ). Πείνα δηλαδή και ανέχεια, για το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού.
    Στα χρόνια του 20ου αιώνα, ελεύθερη πλέον η Ήπειρος και κομμάτι της νεότερης Ελλάδας, άλλαξε "χαρακτήρα" προς μια αρκετά συγκεκριμένη κατεύθυνση (και θα φτάσω και στους VIC): Οι κάτοικοι του εν λόγω τόπου βρέθηκαν με τους ανέκαθεν ελάχιστους φυσικούς πόρους στα χέρια τους, θεατές και συμμετέχοντες σε μεγάλες πολεμικές αναμετρήσεις που έλαβαν χώρα στα βουνά της Πίνδου στο πρώτο μισό του αιώνα και βάλε... και με τον πλούτο συγκεντρωμένο, αναμενόμενα, σε ελάχιστους εκλεκτούς. Ο λαός δεν είχε τι να κάνει, δεν είχε ορίζοντα πέρα από την πρωτογενή παραγωγή, που λόγω του τόπου περιορίζονταν σε οικιακό ή μικρο-συνεταιριστικό επίπεδο και επιπρόσθετα, από γενιά σε γενιά μεταφέρονταν ο αναλφαβητισμός και η πενιχρή τεχνική κατάρτιση σε οτιδήποτε, πέρα των βασικών βιοτικών δεξιοτήτων του "κατοίκου ενός φτωχού χωριού".

    ...και κάπου εκεί το 60 και μετά άρχισαν να γεμίζουν τα καράβια για την Αμερική, την Αυστραλία και τα τρένα για την Γερμανία...

    Αυτό που συνέβη σε όλη την Ελλάδα, στην Ήπειρο συνέβη σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό, που άλλαξε ριζικά την κοινωνία. Οι (περισσότεροι) Ηπειρώτες έχουν μέσα τους μια τραυματική νοσταλγία για την ιδιαίτερη πατρίδα τους. Αυτό μεταφέρεται βιωματικά από γενιά σε γενιά. Ακόμα και για εμένα, που γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, το βιώματα της ξενιτιάς πέρασαν μέσα μου σχεδόν ακέραια!... από τις εμπειρίες στις (κάποτε εξαιρετικά ζωηρές) Αδελφότητες απόδημων συγχωριανών στην Αθήνα, που ήταν ασφαλώς μέλη η οικογένειά μου, από την σχέση μου με στενούς, αγαπημένους μου συγγενείς ...σε Βέλγιο... Αυστραλία... από την επαφή με την Ήπειρο όλη μου την ζωή, που μπορεί να είχε την μορφή καλοκαιρινών διακοπών για παράδειγμα, αλλά την χαρακτήριζε η πάγια ...αγωνία των δικών μου στο να μου δείξουν από που ήρθαν, τι τρόπο ζωής και τι κουλτούρα άφησαν πίσω, για χάρη λιγότερο σκληρών συνθηκών διαβίωσης.
    Φυσικά οι απόγονοι των μεταναστών του 60 και του 70 έχουν πλέον δικές τους οικογένειες και αυτά τα επώδυνα, νοσταλγικά συναισθήματα αμβλύνονται με τον χρόνο όλο και περισσότερο.
    Αλλά εγώ, όπως και άλλοι γιούζερς, είμαι 30+... Έχω προλάβει να ζήσω πολλές φορές τις σκηνές του καλοκαιρινού πανηγυριού, όπου ο θείος από την ξενιτιά ακούει στο κλαρίνο τους ήχους που τον πάνε στην παιδική και εφηβική ηλικία που άφησε πίσω... και κλαίει, γοερά, ενώ χορεύει, μέχρι να βγει ο ήλιος την άλλη μέρα... και έχει δώσει στον μουσικό ότι λεφτά έχει (τα πάντα, κυριολεκτικά) προκειμένου να εξαγοράσει λίγες παραπάνω στιγμές από αυτή την θαλπωρή που νιώθει γυρίζοντας πίσω, από εκεί που έφυγε...
    Για πάρα πολλούς ανθρώπους, κάποια τραγούδια που διασκευάζουν οι VIC, είναι ένας "κωδικός", ένα αυτόματο συναίσθημα που ξυπνάει με τις πρώτες φράσεις και διοχετεύει όλες τις όμορφες στιγμές που δεν εκτιμήθηκαν, όλη την αγάπη που δεν εκφράστηκε, όλες τις προσδοκίες που δεν υλοποιήθηκαν... Ειδικά με τους Ηπειρώτες και την πεντατονία του Πωγωνίου (μην ανοίξουμε κουβέντα για πολυφωνικά), πρόκειται πραγματικά για ...κωδικοποιημένες φράσεις, οι μελωδίες καθαυτές, που χτυπάνε σε πολύ, πολύ έντονα συναισθήματα, τα οποία έχουν αγγίξει τον καθένα λιγότερο ή περισσότερο.

    Οι VIC φαίνονται καλά παιδιά (δεν είναι ποζέρια), ξέρουν από βέσπα, χωρίς να θέτουν προδιαγραφές για την υπερμπάντα του μέλλοντος, φαίνεται ότι κάνουν αυτό που κάνουν με μεράκι, δεν θα χάσουμε τον ύπνο μας ναι, αλλά τους αγαπάμε και το CD το πήραμε για να υποστηρίξουμε... και γιατί με τα κλαρίνα κλαίμε και μέταλς είμασταν και θα είμαστε μέχρι ψόφο, οπότε... να γιατί τόσος ντόρος με την Άμστελ.


    Spoiler
    Σταύρος Καψάλης και Παγώνα, για όσους ενδιαφέρονται, κομμάτι - ελεγεία, αφυδάτωση από το κλάμα και τέτοια...


    Αλησμονώ και χαίρομαι, θυμάμαι και δακρύζω (λυπιούμαι)
    θυμήθηκα την ξενιτιά και θέλω να πηγαίνω.
    Σήκω, μάνα μ’ και ζύμωσε καθάριο παξιμάδι
    (να πάρει ο γιος στη στράτα του στης ξενιτάς το δρόμο.)
    Με δάκρυα βάζει το νερό με πόνους το ζυμώνει
    (με πόνους βάζει το νερό με δάκρυα το ζυμώνει)
    και με τα αναστενάγματα βάνει φωτιά στο φούρνο.
    (και με πολύ παράπονο βάζει φωτιά στο φούρνο)
    Άργησε φούρνε να καείς και συ ψωμί να γένεις
    για να διαβεί η συντροφιά κι ο γιος μου να μη φύγει.
    (για να περάσει ο κερατζής κι ο γιος μου ν' απομείνει)

    http://www.domnasamiou.gr/?i=portal.el.albums&id=14&t=t

    Deafening, painstaking, BB King

  10. #70
    Δράκος ikonoklast's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    στη φάση για τα τάλαντα
    Posts
    13,268

    Default

    Quote Originally Posted by Ghoul View Post
    και να προσθέσω πως αυτό το πάντρεμα (πολύ πιο όμορφο κατά τη γνώμη μου) παραδοσιακής μουσικής και ροκ -και δη Tool- το έκαναν οι Δάρνακες περισσότερο από 4 χρόνια πριν.
    Τεχνικά μιλώντας, έχουν γίνει μωρέ αυτά χρόνια τώρα και όχι μόνο στη ροκ, παντού. Γενικώς δε καταλαβαίνω γιατί γκρινιάζετε, είναι πιο νορμαλ οι 18012910 μπάντες της ελληνικής σκηνής που μπερδεύουν το μπραχάμι με το τέξας;


  11. #71
    Anti-Hero Reject's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    3,708

    Default

    Quote Originally Posted by Dr.Gonzo View Post
    Σεντόνι.
    Spoiler
    Λοιπόν, επειδή το παθαίνουν αρκετοί Ηπειρώτες. Δεν ξέρω αν το παθαίνουν και αλλού στην Ελλάδα ή οπουδήποτε, αλλά ειδικά στην Ήπειρο το παθαίνουν σίγουρα.
    Το διαμέρισμα της Ηπείρου είναι γεωγραφικά ιδιόμορφο. Είναι στην ουσία ένα μεγάλο κομμάτι της οροσειράς της Πίνδου, δύσβατο, αφιλόξενο, με σκληρούς χειμώνες και συγκριτικά με άλλες περιοχές της Ελλάδας, στερημένο από φυσικούς πόρους (για καλλιέργεια, αλιεία κλπ).
    Σαν αποτέλεσμα, στα χρόνια της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και μέχρι και τον 19ο αιώνα οι Ηπειρώτες ασχολήθηκαν κυρίως με: Γράμματα (συν Εκκλησία, μοναστήρια κλπ), εμπόριο (ταξίδια, καραβάνια, "κερατζήδες", συναλλαγές με Κων/πολη, Βαλκανικές χώρες κλπ)... και η κύρια λαϊκή μάζα με οικιακή οικονομία (μποστάνι, χωραφάκι, οικιακή κτηνοτροφία - λίγα πρόβατα κλπ). Πείνα δηλαδή και ανέχεια, για το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού.
    Στα χρόνια του 20ου αιώνα, ελεύθερη πλέον η Ήπειρος και κομμάτι της νεότερης Ελλάδας, άλλαξε "χαρακτήρα" προς μια αρκετά συγκεκριμένη κατεύθυνση (και θα φτάσω και στους VIC): Οι κάτοικοι του εν λόγω τόπου βρέθηκαν με τους ανέκαθεν ελάχιστους φυσικούς πόρους στα χέρια τους, θεατές και συμμετέχοντες σε μεγάλες πολεμικές αναμετρήσεις που έλαβαν χώρα στα βουνά της Πίνδου στο πρώτο μισό του αιώνα και βάλε... και με τον πλούτο συγκεντρωμένο, αναμενόμενα, σε ελάχιστους εκλεκτούς. Ο λαός δεν είχε τι να κάνει, δεν είχε ορίζοντα πέρα από την πρωτογενή παραγωγή, που λόγω του τόπου περιορίζονταν σε οικιακό ή μικρο-συνεταιριστικό επίπεδο και επιπρόσθετα, από γενιά σε γενιά μεταφέρονταν ο αναλφαβητισμός και η πενιχρή τεχνική κατάρτιση σε οτιδήποτε, πέρα των βασικών βιοτικών δεξιοτήτων του "κατοίκου ενός φτωχού χωριού".

    ...και κάπου εκεί το 60 και μετά άρχισαν να γεμίζουν τα καράβια για την Αμερική, την Αυστραλία και τα τρένα για την Γερμανία...

    Αυτό που συνέβη σε όλη την Ελλάδα, στην Ήπειρο συνέβη σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό, που άλλαξε ριζικά την κοινωνία. Οι (περισσότεροι) Ηπειρώτες έχουν μέσα τους μια τραυματική νοσταλγία για την ιδιαίτερη πατρίδα τους. Αυτό μεταφέρεται βιωματικά από γενιά σε γενιά. Ακόμα και για εμένα, που γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, το βιώματα της ξενιτιάς πέρασαν μέσα μου σχεδόν ακέραια!... από τις εμπειρίες στις (κάποτε εξαιρετικά ζωηρές) Αδελφότητες απόδημων συγχωριανών στην Αθήνα, που ήταν ασφαλώς μέλη η οικογένειά μου, από την σχέση μου με στενούς, αγαπημένους μου συγγενείς ...σε Βέλγιο... Αυστραλία... από την επαφή με την Ήπειρο όλη μου την ζωή, που μπορεί να είχε την μορφή καλοκαιρινών διακοπών για παράδειγμα, αλλά την χαρακτήριζε η πάγια ...αγωνία των δικών μου στο να μου δείξουν από που ήρθαν, τι τρόπο ζωής και τι κουλτούρα άφησαν πίσω, για χάρη λιγότερο σκληρών συνθηκών διαβίωσης.
    Φυσικά οι απόγονοι των μεταναστών του 60 και του 70 έχουν πλέον δικές τους οικογένειες και αυτά τα επώδυνα, νοσταλγικά συναισθήματα αμβλύνονται με τον χρόνο όλο και περισσότερο.
    Αλλά εγώ, όπως και άλλοι γιούζερς, είμαι 30+... Έχω προλάβει να ζήσω πολλές φορές τις σκηνές του καλοκαιρινού πανηγυριού, όπου ο θείος από την ξενιτιά ακούει στο κλαρίνο τους ήχους που τον πάνε στην παιδική και εφηβική ηλικία που άφησε πίσω... και κλαίει, γοερά, ενώ χορεύει, μέχρι να βγει ο ήλιος την άλλη μέρα... και έχει δώσει στον μουσικό ότι λεφτά έχει (τα πάντα, κυριολεκτικά) προκειμένου να εξαγοράσει λίγες παραπάνω στιγμές από αυτή την θαλπωρή που νιώθει γυρίζοντας πίσω, από εκεί που έφυγε...
    Για πάρα πολλούς ανθρώπους, κάποια τραγούδια που διασκευάζουν οι VIC, είναι ένας "κωδικός", ένα αυτόματο συναίσθημα που ξυπνάει με τις πρώτες φράσεις και διοχετεύει όλες τις όμορφες στιγμές που δεν εκτιμήθηκαν, όλη την αγάπη που δεν εκφράστηκε, όλες τις προσδοκίες που δεν υλοποιήθηκαν... Ειδικά με τους Ηπειρώτες και την πεντατονία του Πωγωνίου (μην ανοίξουμε κουβέντα για πολυφωνικά), πρόκειται πραγματικά για ...κωδικοποιημένες φράσεις, οι μελωδίες καθαυτές, που χτυπάνε σε πολύ, πολύ έντονα συναισθήματα, τα οποία έχουν αγγίξει τον καθένα λιγότερο ή περισσότερο.

    Οι VIC φαίνονται καλά παιδιά (δεν είναι ποζέρια), ξέρουν από βέσπα, χωρίς να θέτουν προδιαγραφές για την υπερμπάντα του μέλλοντος, φαίνεται ότι κάνουν αυτό που κάνουν με μεράκι, δεν θα χάσουμε τον ύπνο μας ναι, αλλά τους αγαπάμε και το CD το πήραμε για να υποστηρίξουμε... και γιατί με τα κλαρίνα κλαίμε και μέταλς είμασταν και θα είμαστε μέχρι ψόφο, οπότε... να γιατί τόσος ντόρος με την Άμστελ.


    Spoiler
    Σταύρος Καψάλης και Παγώνα, για όσους ενδιαφέρονται, κομμάτι - ελεγεία, αφυδάτωση από το κλάμα και τέτοια...


    Αλησμονώ και χαίρομαι, θυμάμαι και δακρύζω (λυπιούμαι)
    θυμήθηκα την ξενιτιά και θέλω να πηγαίνω.
    Σήκω, μάνα μ’ και ζύμωσε καθάριο παξιμάδι
    (να πάρει ο γιος στη στράτα του στης ξενιτάς το δρόμο.)
    Με δάκρυα βάζει το νερό με πόνους το ζυμώνει
    (με πόνους βάζει το νερό με δάκρυα το ζυμώνει)
    και με τα αναστενάγματα βάνει φωτιά στο φούρνο.
    (και με πολύ παράπονο βάζει φωτιά στο φούρνο)
    Άργησε φούρνε να καείς και συ ψωμί να γένεις
    για να διαβεί η συντροφιά κι ο γιος μου να μη φύγει.
    (για να περάσει ο κερατζής κι ο γιος μου ν' απομείνει)

    http://www.domnasamiou.gr/?i=portal.el.albums&id=14&t=t




    Barry Prudom-He's Public Enemy No1.

  12. #72
    Administrator KoiliaSamprela's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Αθενς
    Posts
    11,775

    Default

    Σκάσε μπραχάμι και πες το να μαζεύεις κατσαβιδιές στο γόνατο !
    Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ

  13. #73
    Senior Member Sotos_The_Tequiler's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Δύση
    Posts
    10,330

    Default

    τα παόκια ξέρετε από κλάψα πάνκη
    κάνε ψαλίδι θα γίνει ζημιά!

  14. #74
    You are my detonator. Phantom Duck's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Forever War
    Posts
    10,976

    Default

    Quote Originally Posted by KoiliaSamprela View Post
    Σκάσε μπραχάμι και πες το να μαζεύεις κατσαβιδιές στο γόνατο !
    πιο πιθανό να το πάθεις αν σε δουν να παίζεις eyehategod

  15. #75
    Administrator KoiliaSamprela's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Αθενς
    Posts
    11,775

    Default

    Quote Originally Posted by Phantom Duck View Post
    Quote Originally Posted by KoiliaSamprela View Post
    Σκάσε μπραχάμι και πες το να μαζεύεις κατσαβιδιές στο γόνατο !
    πιο πιθανό να το πάθεις αν σε δουν να παίζεις eyehategod
    έχω βρει sludge-o-κλίκα στο μπραχάμι δικέ μου, (και δεν κάνω πλάκα, επίσης σταματάω να σοδομίζω το θρεντ)
    Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ

Similar Threads

  1. Replies: 32
    Last Post: 15-01-2021, 10:16
  2. BATTLEROAR live @ Trikala & Ioannina, 15-16/12/2012
    By Raven Lord in forum Live & Events Talk
    Replies: 3
    Last Post: 13-12-2012, 12:43
  3. Villagers of Ioannina City + Birthday Kicks (Live@Stage Λάρισα 15/9)
    By Sotos_The_Tequiler in forum Live & Events Talk
    Replies: 2
    Last Post: 12-09-2012, 21:21
  4. Replies: 12
    Last Post: 16-03-2009, 03:23
  5. Revolting Breed Live Ioannina 2 Martiou
    By R & R in forum Live & Events Talk
    Replies: 8
    Last Post: 29-02-2008, 02:26

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •