Quote Originally Posted by supermachoman View Post
Quote Originally Posted by KoiliaSamprela View Post

με γάμησες

Ονόματα πάντως δεν πρόκειται να βγάλω εφόσον έχει αποφασισθεί η ανωνυμία !
το είχατε κάνει πρωταπριλιά και έλειπα, θέλετε να ορίσουμε μια supermachoman day και να ξαναγίνει?
Το πρόβλημά μου είναι το εξής, λέω την αποψάρα μου , κάποιοι συμφωνούν και πινκάρουν (ή και όχι) και κάποιοι διαφωνούν και μουτζώνουν (ή και όχι)
Έτσι είναι το πράγμα και σε όποιον αρέσει.
Όταν όμως ο άλλος πάει και μουτζώνει σε σελφ προμόσιον χωρίς να πει τον λόγο με ενοχλεί , είμαστε κάφρικο φόρουμ, αλλά την μουσική την αγαπάμε και την σεβόμαστε, και ή έχουμε άποψη ή σκάμε.
Όταν ο άλλος ζητάει ασούμε αν μπορεί κάποιος να τον φιλοξενήσει και ο άλλος μουτζώνει , ε χρειάζεται να σχολιάσω ?
Τελικά αν είναι κάποιος τόσο μάγκας να μην είναι δάγκας.