Ξεκίνα να γράφεις με Ελληνικά να μην μας γαμάς το μάτι μέχρι να καταλάβουμε τι λες.

Το θέμα με τα πινκς είναι για αυτούς που τους απασχολεί , σαν το virtual ignore (sic) , κάποιοι γράφουν ποστς και δεν τα διαβάζω καν , και κάποιους τους παρακολουθώ με ευλάβεια.
Τώρα αν κάποιος κρίνει τα ποστ μου από το πόσες μούτζες ή μουτράκλες έχει, ε ! πως να το κάνουμε ρε φίλε, δεν με ενδιαφέρει η γνώμη του.
Φθόγγε δεκτές οι παρατηρήσεις σου α)όσοι θέλουν να τα βλέπουν όσοι όχι β) να είναι στην κάτω μεριά του ποστ.
Θα προσπαθήσω να βρω αν είναι εφικτό και θα το εφαρμόσω.