η αλήθεια είναι ότι δεν συμφωνείς.διότι εγώ δεν χαρακτήρισα τίποτα ως διαστροφή ή ως μη φυσιολογικό.αντιθέτως είπα ότι είναι αδύνατο να κάνεις κάτι μη φυσιολογικό μέσα στη φύση.παράδειγμα μη φυσιολογικου:να χώσεις το καβλί σου στη μύτη κάποιου.εννοώ ότι η φύση έχει δώσει τις κατευθύνσεις και τις ελευθερίες.όπου χωράει το πουλί σου είναι φυσιολογικό να το βάλεις αν γουστάρεις.το τι θα φέρει ως αντίκτυπο στην κοινωνία είναι αδιάφορο για τη φύση.αφορά μόνο την κοινωνία που θεσπίζει τα αποδεκτά και τα μη αποδεκτά.με μια σημείωση εδώ:το μη αποδεκτό- για την κοινωνική εξέλιξη -να μη θεωρείται αρρώστια ή διαστροφή, γιατί μετά περνάμε σε καταστάσεις όπως αυτές που περιέγραψε το τουβλάκι.άνθρωποι να χαρακτηρίζονται τέρατα, ψυχοπαθείς κλπ, και να αντιμετωπίζονται σκληρότερα απ' ότι η υποτιθέμενη διαστροφή τους είναι.

σκέψου κάτι.φιλοσοφικά, η μόνη πράξη που θεωρήθηκε και χαρακτηρίστηκε ως πράξη ελευθερίας-ελευθερία της ύπαρξης εννοώ, μη φυσιολογική πράξη- είναι η αυτοκτονία.ούτε οι παρτούζες, ούτε το πρωκτικό σεξ, ούτε η σεξ μεταξύ ανθρώπων ίδιου φύλου, ούτε η κτηνοβασία. γιατί;γιατί είναι κάτι που μόλις το κάνεις, η φύση σε τελειώνει.διαστροφή είναι η προσπάθεια αντιστροφής των φυσικών κανόνων.ας πούμε να περιμένεις ένα πτώμα να κυοφορήσει.αυτή είναι μια διαστροφή.

διεστραμένος ήταν ο σικελιανός .που προσπαθούσε ν αναστήσει ένα πτώμα. πολύ περισσότερο απ' το απολιναιρ και τον ντε σαντ.οι ηθικές επαναστάσεις πάντως(κι οι επαναστάσεις κουλτούρας) πρέπει να γίνονται συνολικά κι όχι από συγγραφείς ή από παπάδες ή από στερημένους.