και μένα αυτό μ ενδιαφέρει περισσότερο.μη φυσιολογικό δεν είναι σε καμιά περίπτωση.είναι όμως κάτι που μπορεί να γεννήσει άρρωστες-για το σύνολο- καταστάσεις, .γενικότερα, αυτά είναι θέματα που τα λύνει μια κοινωνία που χει ήδη αποφασίσει σε ποια κατεύθυνση θέλει να κινηθεί.η ελληνική κοινωνία δύσκολα μπορεί να απαντήσει σε τέτοια ζητήματα.εδώ κυριαρχούν οι παπάδες.ότι είναι αποδεκτό είναι καλό κι ότι δεν είναι, χαρακτηρίζεται διαστροφικό και άρρωστο.με τέτοιους χαρακτηρισμούς δεν μπορεί να προοδεύσει ένα κοινωνικό σύνολο.το μόνο που χρειάζεται είναι μια κοινωνία να προσπαθήσει να ελαττώσει- μέσω της παιδείας- εκείνα τα φαινόμενα που την εμποδίζουν να γίνει αυτό που έχει αποφασίσει.και φυσικά μιλάμε για αυτόνομες κοινωνίες-βλέπεις ότι το ταξικό δεν μπορεί να λείπει από πουθενά.ο όμηρος, στην οδύσσεια, στην ραψωδία με την κίρκη, παρουσιάζει τους συντρόφους μεταμορφωμένους σε γουρούνια.σε μία φυσιολογικη κατάσταση(όργια, κρεπάλες, λαγνεία) δίνει μη φυσιολογική κατάληξη.συμβολικά εννοώ.κι αυτό γιατί εμπόδιζε το σύνολο να φτάσει στον προορισμό του.κι εκεί επενέβει ο τετραγωνάρχιδος οδυσσέα-σύμβολο ανθρώπινης σοφίας-την έπεσε στην κίρκη, αυτή έφτυσε τους συντρόφους για πάρτυ του, αυτοί ξενέρωσαν και το πανηγύρι τελείωσε εκεί.όταν ο άνθρωπος ενδίδει βουλιμικά στα κατώτερα ένστικτά του, τότε η πνευματική του εξέλιξη καθυστερεί.κι αντίστροφα, όταν στερείται ανάγκες που πηγάζουν απ' την φύση του.

μη ξεχνάς φίλτατε λεκέ, πως η τραγωδία, ξεκίνησε από έναν χορό προς τιμήν ενός βοδιού που μόλις είχε σφαχτεί κι ότι ο βάρναλης που κατηγορήθηκε για κτηνοβασία, με γράμμα του στον υπουργό παιδείας της εποχής, εξηγούσε ότι όντως η γαιδάρα του γείτονα του την έπεφτε, αλλά αυτός δεν ενέδωσε ποτέ.

τα χει πει όλα η τέχνη ρε μουνάρες...τι καθόμαστε και συζητάμε;