Ε τι να λεμε, το παιδι ειναι απλα λατρεια.
Λογω του οτι ειναι πιο αργα τα ματς στη Δυση, εχει τυχει να παρακολουθησω τα περισσοτερα μεταξυ Golden State - Denver.
Θα τολμησω να πω οτι αν δεν ηταν τραυματιας ο Lee, θα περνουσαν San Antonio εστω και δυσκολα.
Τωρα ειναι απο 4-3 εως 0-4 αν φανει η απειρια τους πολυ.


Γενικα, απο τη μια βλεπουμε ισως τον πιο εκπληκτικο πρωτο γυρο playoffs εδω και παααααααρα πολλα χρονια.
Δεν ξερω τελικα ποιες σειρες θα πανε σε εβδομο ματς, αλλα Οκλαχομα και Νεα Υορκη καλα το πανε για αυτοκτονια.
Το Σικαγο καταφερε να αυτοκτονησει και εκει ηδη εχουμε εβδομο ματς προγραμματισμενο για αυριο, δε μας βλεπω καλα δυστυχως.
Κλιπερς - Μεμφις, πολυ αμφιρροπο, αλλα το Μεμφις παρουσιαζεται πιο σκληρο ως τωρα.
Απο κει που φαινοταν οτι μπορει να εχουμε και 4 σειρες με sweep, τωρα τελικα μπορει να εχουμε 4 σειρες με εβδομο ματς