Μεγαλη απωλεια για τους Ναγκετς ο Γκαλιναρι βασικα, και εχει φανει.
Περιμενα να περασουν με τη δυναμη της εδρας, αλλα τελικα δεν παιζει, θα αποκλειστουν κατα πασα πιθανοτητα, το 3-1 δεν γυρναει νομιζω.
ΝΥ θα ειχε κερδισει με JR, ε τωρα απλα θα κερδισει αυριο λογικα, αλλα ποτε μη λες ποτε.
Σικαγαρα χανει σημερα λογικα, αλλα θα τους φαμε στο Σικαγο.
Και Οκλαχομα ισως καθαρισει σημερα. Παμε σε προβλεψεις για τον επομενο γυρο σιγα σιγα....