Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 49

Thread: flac vinyl rips

  1. #31

    Default

    μπα, διαφωνώ, δε χρειάζεται τα σιντι πλέιερ να προσομοιάζουν τον αναλογικό ήχο. Είναι σα να λες ότι θα κόψεις το πόδι σου για να χωρέσει στο παπούτσι που έχεις.. και εξηγούμαι: η διαφορά του ψηφιακού ήχου με τον αναλογικό είναι ότι ο πρώτος μπορεί να είναι και να γίνει το οτιδήποτε, ο δεύτερος θα είναι πάντοτε αυτός που είναι λόγω του περιορισμού της τεχνολογίας αυτής. Και είναι πολύ εύκολο να αποδειχθεί αυτό με το συγκεκριμένο παράδειγμα που έχουμε

    Ο Μπέρνιν από που ακούει το ριπάρισμα του βινυλίου και τρελάθηκε? Από flac το ακούει, από ψηφιοποίηση δηλαδή. Άρα, η ψηφιοποίηση πέτυχε να αναπαράγει την ποιότητα του ριπαρίσματος του βινυλίου, ΑΡΑ, η ψηφιοποίηση έχει ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες που έχει το βινύλιο, και προφανώς πολλές παραπάνω!! (όπως μας λέει η θεωρία τουλάχιστον, εάν θέλουμε να τη πιστέψουμε, δηλαδή..)

    Άρα τι είναι το βινύλιο? Ένα αναλογικό μέσο, το οποίο δίνει το χαρακτήρα του σε ότι περνάει από μέσα, όπως ένα αναλογικό πετάλι για κιθάρα, όπως είπαμε πιο πριν.

    Ουσιαστικά, αυτό το οποίο έκανε ο Μπέρνιν (ή μάλλον, αυτός ο οποίος το ρίπαρε) έχει γίνει μόδα στο recording κόσμο τελευταία. Δηλαδή, οι παραγωγοί έχουνε φτάσει στο σημείο να ξενερώνουν με τη δυσκολία που έχει το να πετύχουν τον ήχο που θέλουν επεξεργαζόμενοι το σήμα σε καθαρά ψηφιακό επίπεδο (μιας και είναι προγραμματισμός αυτό το πράγμα, δεν είναι απλά να βάζουμε καλώδια και να πειραματιζόμαστε) και νοσταλγούν τον ήχο που έβγαζε η ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ του αναλογικού ήχου, με το σήμα που περνάει μέσα από τα transducers κλπ. Οπότε, η μόδα αυτή είναι να παίρνουν τα σήματα τους και να τα περνάνε από μπομπίνες, πετάλια, κασέτες, αναλογικές κονσόλες ακόμα και βινύλια και κασέτες VCR, ξαναγυρίζοντας τα όμως στο ψηφιακό επίπεδο. Αυτό σημαίνει ότι ο αναλογικός εξοπλισμός αναλαμβάνει το ρόλο "επεξεργαστή", όμως η sampling ποιότητα του ψηφιακού παραμένει ανώτερη για να "πάρει" το όλο σήμα και να το αναπαράγει. Πράγμα που επιβεβαιώνει το προηγούμενο επιχείρημα, νομίζω. Άρα:

    -Ένα βινύλιο παιγμένο από πικάπ
    -Με ένα ψηφιακό σήμα του οποίου το σήμα ηχογραφήθηκε περνώντας μέσα από πικάπ και παίζει είτε από καλό cd player, είτε από κάρτα ήχου με υψηλό sample και bit rate. (Και το "καλό" για disclaimer.. δεν ξέρω αν ο μπέρνιν έχει κάρτα ήχου των 500 ευρώ και εάν είχε τον 50 θα έχανε και πολλά, νομίζω όχι και τόσα...)

    Είναι πρακτικά εντελώς το ίδιο. Οπότε, έχοντας μόνο πικάπ και παίζοντας βινύλια, περιορίζεις την γκάμα του ήχου που μπορείς να ακούσεις. Χωρίς να λέω ότι είναι κακό να γουστάρεις μόνο ήχο βινυλίου.. αλλά νομίζω ότι παίζει και λίγο συνήθεια και αυθυποβολή στους vinyl freaks. Και μινμιν, αυτό είναι και κάτι που σίγουρα εκμεταλλεύονται οι "high fidelity" εταιρείες που βγάζουνε τις δισκάρες που λες σε πανάκριβα βινύλια (ειδικά

    (Η αλήθεια είναι ότι ήθελα καιρό να τα γράψω αυτά όσον αφορά την αναλογικο-μανία και βρήκα την ευκαιρία χοχο. Θα βάλω έναν orange για άβαταρ με ένα Χ από πάνω [/πλακίτσα, ε]
    "we are not evacuating this house, we don't believe in you and your wrecking crew"

  2. #32
    Senior Member 00i00's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    11,120

    Default

    δεν ειπα οτι χρειαζεται...αλλα οτι τα Hi-End τεμαχια το κανουν, γιατι? ισως γιατι ειναι Hi-End

    περι χαραχτηρα και διαφορας αναλογικου/ψηφιακου...
    ''Since the magic is in the interpretation of the recording, I'll say it again, extreme accuracy and specs will all but ensure that you never hear it.''

    οι δισκοι αναφορας δεν ειναι πανακριβοι, τουλαχιστον οχι σε σκεση με την καθε εκδοση μιας μπαντας στα 667 αντιτυπα
    και γενικα απευθυνονται σε περιορισμενο κοινο ''εκτος αγορας''
    ασε που τις περισσοτερες φορες, περα απο τζαζ και κλασικη, εχουμε να κανουμε με μετρια ποιοτικα αλμπουνς πχ Steely Dan

    αυτο με τον περιορισμο στα βινυλια ισκυει
    και φυσικα το να βγει ενα αλμπουν σε βινυλιο (μετα την CD εκδοσις του) δεν σημαινει ντε και καλα οτι το αποτελεσμα θα ειναι καλο

    για παγαποντιες κλπ ας μην ομιλησομε καλυτερα...ειδικα στις εκδοσεις 60ς ψυχεδελειας γινεται της πουτανας το μαγκαλι με τιμες εξωφρενικες για μια επανεκδοση που ακουγεται πιο χαλια κι απο κασετα RAKS-Πετρακης

  3. #33

    Default

    δε θα επεκταθώ πολύ στο άρθρο που έδωσες επειδή πρώτον όσον αφορά το μέσο του βινυλίου η εμπειρία μου είναι ελάχιστη και δε θέλω να γίνομαι ξερόλας. Αλλά ακόμη και εντελώς θεωρητικά, το άρθρο αυτό επιβεβαιώνει εντελώς τις υποψίες μου ότι ένα μέρος του "audiophile" χώρου που υποστηρίζει την αναλογίλα είναι το αντίστοιχο του λιακόπουλου για την παγκόσμια ιστορία.. Καταρχήν ο τύπος που παρέθεσες δεν είναι αντικειμενικός. Έμπορας είναι, tube amplifiers με λυχνίες πουλάει, ακόμα και cd player έχει με tube προενίσχυση έχει στο σάιτ του λολ. (Κόνσεπτ που στον ηχοληπτικό κόσμο έχω διαβάσει πολλές φορές να αναφέρεται ως εμπορικό τρικ αμφίβολου νοήματος). Εντάξει, δε πουλάει και πικαπ, αλλά είναι μέρος της ίδιας φάσης/αισθητικής.

    Από κει και πέρα, το επιχείρημα μπάζει τόσο πολύ από παντού που δε ξέρω τι να πρωτοπω. Καταρχήν παραδέχεται ότι το ψηφιακό μέσο προσεγγίζει πολύ καλύτερα την πραγματικότητα,

    With the incredible accuracy and ultra low distortion of solid state amplifiers and the digital front ends you hear (in a somewhat compressed and overly regulated way) exactly what's on the recording, a somewhat dry and rather two-dimensional sound.

    και αναφέρει ότι η μαγεία είναι στην ερμηνεία της πραγματικότητας. Σωστή άποψη, με τη διαφορά ότι αυτός ο οποίος πρέπει να κάνει την ερμηνεία είναι ο μουσικός και ο ηχολήπτης, όχι το μέσο.. αναπαραγωγής της μουσικής. Το μέσο αναπαραγωγής ΠΡΕΠΕΙ να είναι ψυχρό και ακριβές και αντικειμενικό, γιατί έτσι δίνει την ΕΥΚΑΙΡΙΑ στο μουσικό και τον ηχολήπτη να κάνουν την ερμηνεία τους και να είναι δημιουργικοί, βεβαιώνοντάς του ότι αυτό το οποίο ακούνε όταν το φτιάχνουν θα είναι αυτό το οποίο θα ακούγεται μετά. Είναι σα να σου λέει "πάρε αυτό το ζευγάρι μαύρα γυαλιά, και ότι κοιτάς με αυτό θα φαίνεται καλύτερα" ο τύπος. Ή σα να παίρνεις ένα γαμάτο equalizer, να το βάζεις σε ένα συγκεκριμένο setting, και να υποστηρίζεις ότι με αυτό θα βελτιώνεται κάθε μουσική που θα περνάς από μέσα. Ακόμα και να βελτιώνονται παραπάνω από τις μισές μουσικές που βάζεις, λέμε τώρα, δεν είναι γαμημένος λαοπλάνος αυτός που σκέφτεται έτσι?

    You sit there and wonder how in the hell the recording engineers managed to capture such marvelous presence and depth. They didn't. In fact it's likely that the actual engineers that mixed down the recording wouldn't know what I'm talking about. No, it's the cartridge.

    και αυτή η φοβερή απαξίωση προς τους δημιουργούς της μουσικής συνεχίζεται εδώ. Όχι, δεν είναι η ποιότητα της ηχογράφησης και της μίξης αυτή που μετράει, μόνο όταν χτυπάει η βελόνα στα αυλάκια δημιουργείται η μαγεία.. γουάου.

    Now there are two ways to make a typical dry recording sound listenable. One is to have a playback system that filters it to a point where the veil is so thick you can't tell what instruments are playing. The other is actually put back what is missing from the recording with a good mechanically resonant device like a cartridge.

    ..... η απλά να κάνεις μία μίξη και επεξεργασία της προκοπής σε ένα στούντιο, και μετά να το παίξεις από έναν εξοπλισμό που θα παίζει αυτό ακριβώς που άκουγες όταν το έφτιαχνες .....

    Εντάξει δεν άντεξα, ο τύπος τελικά απλά είναι ο Καντίρου. =P (η χειρότερα μάλλον.. ο καντίρου δε μας πουλούσε τίποτα)

    ps. για να σε προλάβω, ναι το θέμα επεκτείνεται και όσον αφορά consumer ηχεία και μόνιτορς που έλεγες. Και σε αυτή την περίπτωση πάλι το πιο πιστό ηχείο θα επέλεγα.. (και ναι, από μόνιτορς ακούω ) στο κάτω κάτω θα προτιμούσα ψηφιακό/πιστό μέσο αναπαραγωγής με καλό ενσωματωμένο equalizer (έστω και με τα προβλήματα που φέρνει αυτό όπως λέει και ο τύπος) έτσι ώστε να φέρνω την μουσική εκεί που θέλω και να διορθώνω όποιο πρόβλημα νομίζω ότι έχει, παρά ΕΝΑΝ γαμάτο ήχο που είναι αυτός που είναι και ποτέ δε θα αλλάξει.
    Last edited by phthoggon; 14-03-2013 at 08:07.
    "we are not evacuating this house, we don't believe in you and your wrecking crew"

  4. #34
    Senior Member sekitouroum's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Serres
    Posts
    186

    Default

    Προφανώς είσαι μουσικός ή κάτι τέτοιο, αλλα νομίζω οτι δεν έχεις ακούσει καλογραμένο βινύλιο σε κάποιο, σωστά στημένο, HI END σύστημα. Η ζεστασιά που αναφέρουν οι περισσότεροι δεν έχει να κάνει νομίζω με την παραμόρφωση της ηχογράφησης, αλλα με την ανάδειξη της στον χώρο. Αυτό που θέλουν να πετύχουν οι τρέλοι Hi-Endάδες, όπως λένε, είναι να δημιουργήσουν την αίσθηση ότι η ορχήστρα παίζει ζωντανά στο σαλόνι τους. Αυτο το πράγμα με αυτοενισχυόμενα μόνιτορ που παίζουν απο κάρτα ήχου, δεν γίνεται.
    My dog, it's full of trash!

  5. #35
    To Defend Our Steel Ra Pariah's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    5,907

    Default

    Σε καμιά περίπτωση δεν με χάλασε το flac του Burnin, παρόλα αυτά δεν άκουσα τη διαφορά που θα δικαιολογούσε την αγορά 3x μεγαλύτερων αποθηκευτικών χώρων, ούτως ώστε να ξεκινήσω να μαζεύω μανιωδώς flac. Να αναφέρω πάντως ότι με εξαίρεση τα A Real Dead One / A Real Live One, τους Maiden τους ακούω από την Enhanced σειρά των late 90's. Συνεπώς, το αυτί μου έχει συνηθίσει στον remaster ήχο αυτής της σειράς και δεν μπορώ να ξέρω πόσο καλύτερο ήχο έχει αυτό το flac από τα original CD. Τα remaster, πάντως, σου δίνουν την αίσθηση ενός πιο massive ήχου στα τύμπανα, ενώ στο flac του burnin τα τύμπανα είναι πιο ευκρινή και χαρακτηρίζονται από πιο ευδιάκριτες δυναμικές.
    ALL YOU THE TRUTHFUL SPRATTLE WITH ME,
    LET'S SWEEP THE FALSE ONES AWAY!


  6. #36

    Default

    Quote Originally Posted by sekitouroum View Post
    Προφανώς είσαι μουσικός ή κάτι τέτοιο, αλλα νομίζω οτι δεν έχεις ακούσει καλογραμένο βινύλιο σε κάποιο, σωστά στημένο, HI END σύστημα. Η ζεστασιά που αναφέρουν οι περισσότεροι δεν έχει να κάνει νομίζω με την παραμόρφωση της ηχογράφησης, αλλα με την ανάδειξη της στον χώρο. Αυτό που θέλουν να πετύχουν οι τρέλοι Hi-Endάδες, όπως λένε, είναι να δημιουργήσουν την αίσθηση ότι η ορχήστρα παίζει ζωντανά στο σαλόνι τους. Αυτο το πράγμα με αυτοενισχυόμενα μόνιτορ που παίζουν απο κάρτα ήχου, δεν γίνεται.
    Εσύ έχεις ακούσει Genelec των 5 χιλιάδων ευρώ σε χώρο ακρόασης (στούντιο) που έχει πέσει χρήμα πάνω από εκατό χιλιάδες ευρώ? Εγώ έχω ακούσει.. (όχι δικό μου ε, μη τρελαθούμε λολ). Δεν υπάρχει καμία ειδοποιός διαφορά ανάμεσα σε "Monitor" και "consumer" γαμάτα ηχεία είναι τα μεν, γαμάτα και τα δε. Ξέρω παραγωγούς που μιξάρουνε μέσα από consumer/hifi σύστημα επειδή το βρίσκουνε μια χαρά και πιστό κιόλας στη μουσική, και τόσους άλλους που ακούνε από monitor μουσική για ευχαρίστηση. Τους ίδιους "αντικειμενικούς" κανόνες περί ποιότητας ακολουθάνε κ τα δύο, τα δεύτερα όμως προσπαθούνε να δώσουν ένα ουδέτερο χαρακτήρα σα να "μην υπάρχουν" ενώ τα πρώτα σου "επιβάλλουν" ας πούμε τον χαρακτήρα που θεωρούν αυτά σωστό. Ε προσωπικά δε γουστάρω το 2ο σα κόνσεπτ τουλάχιστον, αν και καταλαβαίνω γιατί για πολλούς μπορεί να δουλεύει μια χαρά.
    Last edited by phthoggon; 14-03-2013 at 12:57.
    "we are not evacuating this house, we don't believe in you and your wrecking crew"

  7. #37
    Senior Member sekitouroum's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Serres
    Posts
    186

    Default

    Μια διαφορά την έχει νομίζω, ένα σέτ Hi-End ηχεία δαπέδου, απο τα monitor που τα κρεμάς στα ντουβάρια. Τεσπα περι ορέξεως είναι η φάση, εσύ βλέπεις τα πράγματα ώς ηχολήπτης και εγώ ώς αυτός που αγοράζει τον δίσκο.
    My dog, it's full of trash!

  8. #38

    Default

    Καμία σχέση.. δηλαδή εγώ δεν ακούω μουσική και αγοράζω δίσκους? Νομίζω ότι υπάρχει πολύ παρεξήγηση στην όλη φάση και αυτό φαίνεται από τη φράση σου περί "μόνιτορ που τα κρεμάνε στα ντουβάρια" (?? πάντως εγώ σε σταντ των 100 ευρώ τα έχω. Αν έχεις δει κάποια που είναι εντοιχισμένα και σου φαίνεται περίεργο, σωστό είναι). Η όλη λογική που προσπαθώ να εξηγήσω είναι να ακούς τη μουσική όπως την ήθελε ο μουσικός να ακούγεται γιατί αυτό νομίζω είναι σωστό, παρά το όπως το ήθελε ένας συγκεκριμένος κατασκευαστής ηχείων. Αλλά όπως είπα υπάρχουνε μια χαρά και πολύ πιστά και με τρομακτική ακρίβεια hi-fi, όπως και αντίστοιχα μόνιτορ..
    "we are not evacuating this house, we don't believe in you and your wrecking crew"

  9. #39
    Senior Member 00i00's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    11,120

    Default

    σταματησα καπου στους Λιακοπουλους...ειναι που δεν ηθελες να γινεις ''ξερολας'', καλη φαση

    παρακατω...γκουγκλαρα τα Genelec
    μονο 5 χιλιαρικα τετοιο ωραιο πλαστικο? μαλιστα...
    τι να πουν και τα 7 εκατομυρια δολαρια της Shape Audio

    κορνες/super twitters
    ηλεκτροστατικα
    διπλοκαλωδιωσεις/τριπλοκαλωδιωσεις
    διπολα ηχεια
    και αλλα τετοια απο την Κουφια Γη

    και οι λυχνιες βεβαιως βεβαιως...

    κατα τ'αλλα καντιρου λεει...

    Υ.Γ. οκ σοβαρα τωρα...αν θες αρθρα απο ελληνες γκουρουδες τοτε να τα ξεθαψω

  10. #40

    Default

    όταν γράφεις "σταμάτησα κάπου" στο κείμενο κάποιου και μάλιστα σε σημείο πριν διαβάσεις κάποιο από τα επιχειρήματα του, είσαι προσβλητικός όμως και θα μου επιτρέψεις να μη συνεχίσω περαιτέρω τη συζήτηση για αυτό το θέμα (λες και έχω κάτι να πω, δηλαδή). Κρίμα επειδή κάθε φορά που συζητάμε φτάνουμε νομοτελειακά σχεδόν σε αυτό το σημείο.

    Αφού λες για άρθρα για γκουρούδες όμως, ας πετάξω και εγώ μία αναφορά σε αυθεντία, μπας και δεχτείς ότι υπάρχει και περίπτωση να σε κοροϊδεύουν. Μιας και έχει τύχει να με διδάξει ένας από αυτούς (εκδότης παρεπιπτόντως ενός από τα σοβαρότερα ελληνικά περιοδικά, όχι για hi-fi όμως, για ηχολήπτες) θυμάμαι στη τάξη να πετάγονται κάτι μικροί ψαρωμένοι και να λένε για τα βινύλια που είναι πολύ ανώτερα από τα σιντι κλπ και αυτός να απαντάει την άποψη που αναπαράγω έτσι κι αλλιώς ότι "ε.. όχι ακριβώς, τα βινύλια έχουνε ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα που αν σου αρέσει οκ, αλλά ειδικά με τις τελευταίες εξελίξεις της φηφιακής τεχνολογίας, δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα".

    Όσον αφορά τα Genelec.. όταν ο γνωστότερος μαστεράς/γκουρού/αυτί του κόσμου (Bob Katz) βάζει Genelec στο σεμινάριο του και σου βάζει να ακούσεις (pure analogue, purist κτλ παρεπιπτόντως) 70'ς ηχογραφήσεις του από νεο-ϋορκέζους τζαζίστες, σου λέει "πρόσεξε εδώ, άκου πως ο σαξοφωνίστας πλησιάζει κοντά κοντά στο μικρόφωνο για να κάνει φυσικό fade-in και μετά απομακρύνεται" και εσύ το ακούς ξέχωρα από την όλη ανατριχίλα -αυτό είναι το καλύτερο πράγμα που έχω ακούσει ποτέ-, να με συγχωρέσεις και να σου πω ότι δεν είναι και τόσο αναγκαία ίσως τα 7 εκατομμύρια για τα hi-fi που λες. Περισσότερη σημασία έχει η ακουστική του ήχου και οι αποστάσεις και οι εντάσεις που μετριούνται στο χιλιοστό για να βγει αυτή.

    Στο κάτω κάτω θα έχεις 7 εκατομμύρια ποτέ για να σκάσεις εσύ? Μάλλον πρακτικά ανάμεσα στο hi-fi και στο monitor των 3 χιλιάρικων θα είσαι στη καλύτερη. Αναλογίσου οπότε τι αξίζει πραγματικά και αν είναι όλα ωραία και ειλικρινή ανάμεσα στους χομπίστες με τους πακτωλούς χρημάτων (και δυστυχώς συχνά ελάχιστες γνώσεις) και τους κατασκευαστές ηχείων που τους τα παίρνουν.
    "we are not evacuating this house, we don't believe in you and your wrecking crew"

  11. #41
    Senior Member 00i00's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    11,120

    Default

    διαβασα ολο το θρεντ απο την αρχη για να βρω που σκατα εχω πει οτι ο αναλογικος ηχος ειναι ανωτερος απο τον ψηφιακο και βρηκα αυτο...
    Quote Originally Posted by 00i00 View Post
    επισης καθε συγκριση βινυλιου με +ντι ειναι περιττη
    οπως ειναι περιττο να πουμε οτι οι ''δισκοι αναφορας'' βγαινουν στο 90% σε ΠΛΑΚΑ
    και οπως ειναι περιττο να πουμε οτι τα ΚΑΛΑ CD Player, o αφρος του Hi-End, ειναι αυτα που προσομοιαζουν τον αναλογικο ηχο
    ...κατι καταλαβες λαθος οποτε

    παμε παρακατω...το ''σταματησα'' ετσι το γραψα για την παπαρια περι Λιακοπουλα, αφου παρακατω γραφω για λυχνιες και καντιρου μωρε

    ο Bob ο Katz δεν βαζει μονο τα Bebelac φανταζομαι ε?
    επισης αυτος οπως και καποιοι αλλοι γκουρουδες ειναι που καθοριζουν ποιες συσκευες θεωρουνται ''αναφορας''
    αλλα μαλλον μας κοροιδευει κι αυτος και ολοι οι αλλοι για να πουλησουν κανα τεμαχιο παραπανω οι εταιριες αφου υπαρχουν τα Genelac και το κεφαλαιο ηχεια εχει ΚΛΕΙΣΕΙ ρε παιδι μου

    Quote Originally Posted by phthoggon View Post
    "ε.. όχι ακριβώς, τα βινύλια έχουνε ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα που αν σου αρέσει οκ, αλλά ειδικά με τις τελευταίες εξελίξεις της φηφιακής τεχνολογίας, δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα".
    τι ακριβως μας λεει εδω? γιατι εγω καταλαβαινω οτι εννοει οτι εγραψα στο αυτοκουοτ μου
    οτι πλεον υπαρχουν ψηφιακα μεσα που προσομοιαζουν την αναλογιλα του βινυλιου
    και οχι οτι ειναι ανωτερα ή κατωτερα

    τα Shape Audio τα εβαλα για να δειξω οτι τα 5 χιλιαρικα ειναι ψιχουλα και δεν επρεπε να τα αναφερεις καν
    για ονομα του θεου μιλαμε για ηχειο ''Made of solid gold'' lol
    οριστε παρε κι αλλη τεχνολογια Tesla εδω

  12. #42

    Default

    καταρχήν ευχαριστώ που συνεχίζουμε χωρίς ειρωνίες κτλ επειδή ειδικά σε θέματα που με ενδιαφέρουν πολύ δε το μπορώ καθόλου έτσι.

    Καλά το θεωρείς περίεργο να υποθέσω ότι θεωρείς καλύτερο το βινύλιο από το ψηφιακό με βάση αυτό το quote? Και το άρθρο που παρέθεσες βασικά ακριβώς αυτό ορίζει, ζήτημα αν έχει μισό καλό λόγο για τη ψηφιακή τεχνολογία μέσα (σε ένα άλλο άρθρο του, ο τύπος έχει κάνει θρύψαλλα κάτι ψηφιακούρες και βγάζει φωτογραφίες με λεζάντα "επιτέλους!!" λολ..)

    Ειλικρινά με βάση αυτό το συγκεκριμένο που έγραψε πως η μαγεία δεν υπάρχει στο στάδιο της παραγωγής από τους ηχολήπτες και έρχεται όταν ακουμπάει το βινύλιο στο γαμηστερό του πικάπ.. ε του ξαναδίνω το λιακοπουλικό παράσημο, ναι. Και θα σου πω και κάτι άλλο, δεν είναι τυχαία η ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΗ ορολογία που χρησιμοποιεί για να περιγράψει την ποιότητα των χαρακτηριστικών του βινυλίου. Δυστυχώς σε αυτά τα ψιλο-γραφικά "audiophile" άρθρα κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι λείπουνε οι μετρήσεις και τα στοιχεία που μπορούν να υποστηρίξουν τις απόψεις του (και φυσικά επιτίθεται σε αυτή τη λογική..) και οι λέξεις που χρησιμοποιεί είναι εντελώς αόριστες. "Δυσδιάστατα τα σιντι", "τρισδιάστατα τα βινύλια" πράγμα που σημαίνει όλα και τίποτε. Έχει κάτι από ελοχίμ/νιου έητζ/Καντίρου/ζωντανό νερό πρέπει να το παραδεχτείς Προσοχή βέβαια, δεν λέω ότι θα βγάλω άσχετο ένα παππούλη στα 60 που γράφει audiophile άρθρα και φτιάχνει αναλογικό εξοπλισμό (προφανώς ξέρει τα κέρατά του) αλλά παρ΄όλα αυτά όμως, λαϊκίζει επικίνδυνα. Και οι έμπορες εννοείται ότι δε λένε ψέμματα όλη την ώρα, αλλά σου πετάνε και μία αρλούμπα για εντυπωσιασμό στο τέλος.. Τέλος πάντων, είναι και άρθρο 11 χρόνων, ίσως είμαι λίγο αυστηρός.

    ο Bob ο Katz δεν βαζει μονο τα Bebelac φανταζομαι ε?
    επισης αυτος οπως και καποιοι αλλοι γκουρουδες ειναι που καθοριζουν ποιες συσκευες θεωρουνται ''αναφορας''
    αλλα μαλλον μας κοροιδευει κι αυτος και ολοι οι αλλοι για να πουλησουν κανα τεμαχιο παραπανω οι εταιριες αφου υπαρχουν τα Genelac και το κεφαλαιο ηχεια εχει ΚΛΕΙΣΕΙ ρε παιδι μου
    Όχι βέβαια, μάλιστα αυτός είναι που έγραψα ότι χρησιμοποιεί και hifi ηχεία για mastering ενίοτε, κάποια που έχει βρει ότι του ταιριάζουν δηλαδή. Γενικά νομίζω ότι ο διαχωρισμός consumer/monitor είναι λίγο τεχνητός για εμπορικούς λόγους, ώστε να πάει ένας και να του λένε μουσικός είσαι, μίξη θες? Πήγαινε στους τάδε, μουσική για το σπίτι θες? Στους δείνα. Ο ίδιος γράφει ότι στο κάτω κάτω ηχεία είναι όλα και οι κατηγορίες κάνουνε overlap, το θέμα είναι να ξέρεις τι ακριβώς θες.

    Καλά εννοείται ότι δεν είπα πουθενά ότι τα Genelec είναι τα καλύτερα ηχεία, είναι όμως τα καλύτερα που έχω ακούσει, και από κάρτα ήχου/σιντι κιόλας. Γενικότερα δεν έχω άποψη για το ποια είναι τα "καλύτερα" και δεν έχω κάτσει να ακούσω πεντακόσια ζευγάρια, έχω άποψη για το τι είδους χαρακτήρα θέλω και θεωρώ σωστό γενικότερα (το να προσεγγίζεις τον ορίτζιναλ ήχο που θέλει να βγάλει ο μουσικός, πράγμα που πρακτικά είναι αρκετά πολύπλοκο και έχει αρκετές προϋποθέσεις βέβαια).

    Δεν το καταλαβαίνεις σωστά το άλλο quote και έχω γράψει σε προηγούμενο ποστ γιατί δε πρέπει κατ' εμέ ένα ψηφιακό σύστημα να προσεγγίζει τον ήχο ενός αναλογικού...

    Βασικά γιατί είναι ψίχουλα τα 5 χιλιάρικα, εσύ τελικά έχεις πολλά περισσότερα να δώσεις? Δεν έχει νόημα μια καθαρά θεωρητική συζήτηση, τι να κοιτάμε το χρυσό ηχείο να μας πέφτουνε τα σάλια να χουμε να λέμε? Αν θες μπορώ να παραδεχτώ το εξής: ο δρόμος την συνεχής βελτίωσης των ηχείων με χρησιμοποίηση όλο και πιο ακριβών υλικών και τεχνολογιών ανήκει στη βιομηχανία των hi-fi.. ο λόγος που δε βρίσκεις monitor πιο ακριβά από μάξιμουμ 10-20 χιλιάρικα (αν και μπορεί να κάνω και λάθος) είναι ότι αυτά απευθύνονται σε στούντιο οι οποίες ακολουθούν πολύ αυστηρή πολιτική απόδοσης/κόστους γιατι αλλιώς θα φαληρίσουν βέβαια. Κανένας στουντιάρχης δεν είναι τόσο μαλάκας και ξέρει πολύ καλύτερα, θα σου έλεγα κιόλας, από το να βάλει υποθήκη το σπίτι του για δύο ηχεία.. θα δώσει περισσότερα λεφτά για να φτιάξει την ακουστική του χώρου που μένει κιόλας και αποτελεί και το 40-50% του ήχου. Απο την άλλη η υπεραξία που πληρώνουν οι hi-fi άκηδες είναι τεράστια, για αυτό σου λέω για εκμετάλλευση. Και τέλος πάντων, επαναλαμβάνω, το ότι τα καλύτερα/ακριβότερα ηχεία ειναι hi-fi δε λέει απολύτως τίποτα για το price range το δικό μου και το δικό σου, όχι του λάτση. Στα λεφτά που μπορείς να δώσεις μπορεί και να βρεις καλύτερο μονιτορ από hi-fi, ναι..

    έντιτ: παρεπιπτόνως, απ ότι γράφουν τα περιοδικά τουλάχιστον, και η τεχνολογία των μόνιτορ εξελίσσεται συνεχώς, και χωρίς να πηγαίνουν οι τιμές σε γελοία επίπεδα..
    Last edited by phthoggon; 14-03-2013 at 23:17.
    "we are not evacuating this house, we don't believe in you and your wrecking crew"

  13. #43
    Senior Member 00i00's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    11,120

    Default

    καταρχας...δεν ειρωνευομε ΠΟΤΕ, μα ποτε...η ειρωνεια δεν χωραει αυτο-...εγω παντα σαρκαζω και αυτοσαρκαζομε

    περεθεσα συγκεκριμενη φρασις και εδωσα ενα λινκ (Παρεμπιπτωντως ηταν το πρωτο στα ρηζολτς...δεν το επελεξα)
    γι'αυτο και σε ειπα να σε δωσω αρθρα γκουρουδων του χωρου (οχι της ηχοληψιας προφανως αλλα του Hi-End - γιατι μαλλον δεν καταλαβες γιατι ομιλαμε με φαινεται)

    εχεις γραψει πολλα και δεν μπορω να απαντησω σε ολα...παντως για να σε κανω να αισθανθεις καλα, τα Dynaudio (δεν θυμαμαι σειρα....) ηταν μια χαρα μονιτορακια...μπαδεγουει, αυτο με την ακριβεια και την ανασα το εχουν και τα ακριβα ε?

    ψιχουλα ειναι τα 5 χιλιαρικα γιατι τοσο κανει ενας βραχιονας ΛΟΛ

  14. #44
    Senior Member sekitouroum's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Serres
    Posts
    186

    Default

    Έκανα μια σκέψη βασιζόμενος στα λεγόμενα του ηχολήπτη και σε κάτι λίνκ που τσέκαρα τις τελευταίες μέρες. Ας υποθέσουμε, οτι ένας ηχολήπτης κάνει μάστερινγκ ενός αλμπουμ και έχει κάποια μόνιτορ μέτρια( όπου έχει χάσει κάποια πράγματα που ύπο άλλες συνθήκες θα τα τσέκαρε). Τελειώνει την δουλειά του, λέει κομπλέ εγινε γαμώ το άλμπουμ( ενώ έχουν γραφτεί πραγματα στην ηχογράφηση που δεν τα χει καν ακούσει). Παίρνει ένας HI-Endας με τρελό ηχοσυστημα την ηχογράφηση και ακούει περισσότερα απο τον ίδιο τον ηχολήπτη που κανε το μάστερινγκ. Απίθανο;
    My dog, it's full of trash!

  15. #45

    Default

    Εννοείται ότι άμα έχει καλύτερα ηχεία ο χαι-φαϊάς θα ακούσει περισσότερα πράγματα, πράγμα που σημαίνει κιόλας ότι ο ήχος θα είναι μάλλον σκατά αν οι μουσικοί και ηχολήπτες άκουγαν και άρα έκαναν ότι να ναι στα στάδια της μίξης και μάστερινγκ. Αλλά υποτίθεται ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχει μαστεράς μέτρια ηχεία, καθώς έτσι κοροϊδεύει τον κόσμο. Υποτίθεται ότι το μάστεριν είναι σημείο αναφοράς επειδή ακριβώς διαθέτει τον χώρο και τον όλο εξοπλισμό να έχει μία αντικειμενικά καλή και ουδέτερη ακουστική - το οποίο είναι ακριβώς στο μέσο όρο, καθώς τα consumer συστήματα - χώροι ακροάσης έχουν άλλα περισσότερα μπάσα λιγότερα πρίμα, άλλα λιγότερα πρίμα περισσότερα μεσαία κτλ. Μέσος όρος (που λέει πάλι και o Katz) = περισσότεροι ευχαριστημένοι ακροατές. Βέβαια εδώ που είμαστε φτωχοδιάβολοι λέμε ότι κάνουμε και μάστεριν με ηχεία των 500 ευρώ χωρίς μπάσα και σε τετράγωνο δωμάτιο με αντήχηση στο θεό.. τι να κάνουμε. Η αλήθεια είναι ότι ειδικά σε underground μουσικές βγαίνουν πράγματα χωρίς να έχουν ιδέα ούτε οι μουσικοί ούτε οι ηχολήπτες πως ακούγονται, και όταν τα βάζουν σε άλλους χώρους τρέχουν να κρυφτούν Τώρα αν την έχει μεγαλύτερη ο χαι-φαι-άς σε αυτή τη περίπτωση, δε ξέρω.. αλλά πάντως δεν είναι μόνο να τα σκας το θέμα. Το άλλο μισό είναι η γνώση πως να τα κάνεις να δουλέψουν μέσα στο χώρο που έχεις.

    Μινιμιν hi-fi και ηχοληψία δε θα 'πρεπε να είναι κάτι διαφορετικό. Για να κρίνεις σωστά εξοπλισμό που φτάνει σε τέτοια επίπεδα ποιότητας πρέπει να έχεις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ γνώσεις από έναν τυχαίο ηχολήπτη, αλλιώς να πάρεις το ηχείο/πικάπ/γουοτέβερ που θες να μου πουλήσεις με δεκαπέντε χιλιάρικα και να το βάλεις στο κώλο σου. Όσον αφορά την ακρίβεια κτλ, προφανώς μόνο τα ακριβά το προσεγγίζουν - μόνιτορ με 200 ευρώ όσο να προσπαθεί να είναι φλατ etc και να το καταφέρνει (που δεν) θα έχει άλλα προβλήματα.
    "we are not evacuating this house, we don't believe in you and your wrecking crew"

Similar Threads

  1. giati flac?
    By supermarket in forum Music Discussion
    Replies: 32
    Last Post: 22-05-2010, 15:34
  2. Flac σε Mp3
    By Mostos in forum PC & Games
    Replies: 3
    Last Post: 28-09-2008, 16:22
  3. Dvd Rips
    By Marillion in forum PC & Games
    Replies: 1
    Last Post: 19-08-2007, 13:15
  4. vinyl to cdr
    By warlord in forum PC & Games
    Replies: 15
    Last Post: 28-12-2004, 15:32
  5. vinyl to cdr
    By warlord in forum Music Discussion
    Replies: 15
    Last Post: 01-01-1970, 02:00

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •