ηταν παιδι θαυμα
![]()
Γιατί Αντίληψη Μηδέν; Καλά σου είπε. Και στο κάτω κάτω τι έχετε με την ψυχολογία ρε μαλάκες![]()
ΟΚ, 17 (εχω κερδίσει χρόνο) στο παπει! Αν και η φυσική της πρώτης δέσμης απότι θυμάμαι απαιτεί λύση διαφορικών εξισώσεων για πολλά προβλήματα μηχανικής και επειδή οι πρωτοδεσμίτες κάναν φροντιστήριο για πανελλήνιες απο β η και α λυκείου, λογικά υπήρχαν αρκετοί 15χρονοι πιτσιρικάδες που για να γράψουν 16 φυσική χρησιμοποιούσαν μαθηματικές τεχνικές που στο αμέρικα οι ΜΑΘ ΜΕΙΤΖΟΡΣ μαθαίνουν στο 2ο έτος.
Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
J. M. Keynes.
mias kai h koubenta exei paei sthn proptyxiakh uph twn ma8imatikwn, ws eidhmwn 8a pw ta exhs:
sto meso gumnasio lukeio us+eu h ulh einai polu aploikh sugkritika me thn ellhnikh, me polla praktika paradeigma, xwris 8ewrhmata tupou bolzano rolle kai meshs timhs.
sto meso panepisthmio us+eu h ulh ektoxeuetai kai mesa se 3 xronia kanoun polla parapanw aposa kanei enas foithths tou ma8imatikou a8inas gia paradeigma (to anaferw giati einai to duskolotero ma8imatiko sthn ellada) se 4 xronia
H basikh diafora omws den einai stis gnwseis.tis exiswseis tis ma8aineis kai monos sou .
H BASIKH DIAFORA EINAI OTI O FOITHTHS EXW EXEI XRONIKA ORIA KA8ORISMENA
pou pa na pei oti 8a gamh8eis, 8a se adikhsoun, 8a diabaseis polu kai 8a eisai upeu8unos. Sthn ellada arazeis kai ma8aineis (polla h liga) OTAN sou kablwsei kai me opoio ru8mo sou kablwsei
EAN EXEIS 100 MHNES GIA ENA MA8IMA MPOREIS NA KANEIS KAI METAPTYXIAKH ERGASIA PANW SE AYTO , OXI APLA NA TO PERASEIS
Πρώτον να σημειώσω οτι ούτε ο σουηδός γάμαγε στα 16 του, το οτι ετυχε να ρίξει εναν-δυο πούτσους παραπάνω απο εμένα δεν ωφείλεται στο οτι δεν ειχε να διαβάσει μαθηματικά, αλλα στο οτι στα 16 οι 14χρονες σουηδέζες (γιατι ας μη γελιόμαστε, οι 16χρονες σουηδέζες τα έχουν συνήθως με μεγαλύτερο, ακόμα κι αν αυτός είνα καραγκιόζης κατώριμος και τις βάζει να παίζουν την καργιόλα στο ομώνυμο βιντεο κλιπ των ανώριμων) τον τρώνε αβέρτα ενώ οι 14χρονες ελληνίδες τουλάχιστον τις μέρες που ήμουνα 16 δεν τον τρώνε στον ίδιο βαθμο. Αλλα οχι, τα 2-3 γαμίσια που έριξε ο σουηδός στο λύκειο παραπάνω απο εμένα (γιατι δεν μιλαμε για παραπάνω, ειπαμε οι 14χρονες σουηδέζες ειναι πιο εύκολες απο 14χρονες ελληνίδες αλλα δεν σε πιανουνε να σε βιάσουνε αν σε πετύχουν μονο σε σκοτεινό σοκάκι) δεν αξίζουν με τίποτα τα 2 χρόνια ΑΝΕΛΕΗΤΟΥ ΓΑΜΗΣΙΟΥ που τρώνε οι σουηδοί οταν έρχεται το πλήρωμα του χρόνου.
Γιατι οχι, δεν ξέρουμε καθόλου τα ίδια μαθηματικά στα 25 μας. Το οτι η σουηδία μας γαμάει σε τεστ που μετράνε μέσους όρους είναι ακριβώς το ποιντ μου, οτι ΕΠΕΙΔΗ εχουν "σοφτ" προσεγγιση στα μαθηματικά, οι σκράπες μαθητές (που στην ελλάδα δεν μαθαίνουν τίποτα) καταλήγουν να ξέρουν τα βασικα. Αλλα επειδή οι σουηδοί με ταλεντο δεν διδάσκονται μαθηματικά σοβαρού επιπέδου καταλήγουν να μην ξερουν τα ίδια μαθηματικά με εμενα στα 25 μας αλλα πολύ λιγότερα. ΟΚ, δεν είμαι απόλυτος, υπάρχουν σουηδοί συμφοιτητές μου που ξέρουν μαθηματικά αντίστοιχου επιπέδου αλλα τα έχουν μάθει φτύνοντας αίμα. Πως να στο πω δηλαδη, εγω τα έμαθα αυτά τα πράγματα οταν ήμουνα 16 και αφιέρωνα γύρω στις 12 ώρες τη μέρα για διάβασμα το εξάμηνο πριν τις πανελλήνιες, δεν λέω, μπρούταλ κατάσταση αλλα την παλαίψαμε οι περισσότεροι απο εμας. Αλλα αν οι καταστάσεις που περάσαμε εμείς στα 16 μας ήταν μπρούταλ, φανταστείτε τι τραβάνε αυτοί που χρειάζονται να ριξουν το 12ωρο ωρο διαβασμα και παράλληλα έχουν και δουλειά, διπλωματική να υπερασπιστούν, συνέδρια να παραστούν για να προμοτάρουν την ερευνά τους κλπ. και παράλληλα τη γκόμενα να γκρινιάζει οτι αυτή ποτε θα γίνει μάνα κλπ. Μιλαμε για την απόλυτη απόγνωση και στο λέω αυτό έχοντας δει άτομα με πολυ μεγαλύτερο ταλέντο απο το δικό μου που θα μπορούσαν με λίγη τύχη να γινονταν καθηγητές στο ΜΙΤ να τα παρατάνε γιατι απλα δεν αντεχαν να κοιμούνται 3 ώρες τη μερα για να καλύψουν το έδαφος στα μαθηματικά που καπια μαλακισμένη φεμινίστρια παιδοψυχολόγα-κοινονιολόγα τους αφαίρεσε την ευκαιρία να καλύψουν στα 16 τους. Οι σουηδοι που το κατάφεραν τελικά δεν είναι ούτε οι μισοί και πολλοί απο αυτούς ζούσαν σαν σκλάβοι για 1-3 χρόνια.
Και παραπάνω στοιχεία υπέρ της ανάλυσης αυτής είναι οτι οι ακαδημαικές επιδόσεις των σκανδιναβών σε δημοσιεύσεις, βραβεία νομπέλ κλπ εχουν πέσει σε όλλους τους τομείς που απαιτούν μαθηματικά και το οτι στα σουηδικά πανεπιστήμια (και μιλάω εχοντας σπουδάσει/εργαστεί στα δύο μεγαλύτερα οπότε ξερω καλά τι σου λέω) βασικά χωριζόμαστε στις προχωρημένες τάξεις σε αυτούς που ξέρουμε μαθηματικά (ρώσοι, ασιάτες, έλληνες, εβραίοι, σουηδοί απο το μαθηματικό/φυσικό, ούγγροι κλπ) και στα ζώα (αμερικάνοι, σουηδοί, δανοί, προσφάτως και γερμανοί) και κάνουμε χωριστά εργαστήρια. Απο τα 20 πες σοβαρά πέιπερς που έχω γράψει ως τώρα για σοβαρά μαθήματα, ούτε ενα για δείγμα δεν έχω γράψει με σουηδό (εκτός απο τις περιπώσεις σπουδαστών απο το μαθηματικό/φυσικό που είπα), ακόμα και όταν κρυφοκουμούνια καθηγητές προσπαθούν να μας βάλουν να γράφουμε πέιπερς σε ομάδες του στυλ 1 ανθρωπος + 1 ζώο ή 2 άνθρωποι +1 ζώη για παιδαγωγικούς λόγους, βρίσκουμε τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ δικολογίες και τελικά πάντα ολα τα ζώα καταλήγουν να φτιάχουν ομάδες μεταξύ τους. Φαντάσου δηλαδή κατάντια, να μη σε καταδέχεται ο κατώριμος να γράψεις μια γαμημένη εργασία μαζί του! Αυτό είναι το μέλλον που θές για τα παιδιά σου?
Last edited by katwrimos; 29-11-2011 at 02:21.
Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
J. M. Keynes.
καλο επιχειρημα. Αλλωστε με βαση τα συγκεκριμενα ορια σπουδων παει και η επιστημονικη καταρτιση.
Δηλαδη το επιπεδο σου ως ειδημων δεν σου επιτρεπει να καταλαβεις οτι η οριοθετηση του χρονου σπουδων σε κανει απλα εναν στειρο καριεριστα, ποσο μαλλον με το ηδη υπαρχον τεχνοκρατικο επιπεδο στα πανεπιστημια; ΚΑΙ στην Ελλαδα προφανως. Δηλαδη πως συγκρινουμε την 'παιδεια' (με την γενικευμενη εννοια) μεταξυ Ελλαδας και εξω οταν εχεις ως παραγοντα τον γαμημενο χρονο;
Last edited by BibleBlackBird; 29-11-2011 at 06:05.
Κατώριμε έχεις τελειώσει ένα ριμαδολύκειο και μια οικονομική σχολή και νομίζεις ότι γαμάς στα μαθηματικα?
Kill the wise one!
Καταρχήν αυτό, δηλαδή ήμαρτον.
Κατα τ'άλλα, στο θέμα της δυσκολίας του λυκείου, αν δε βάλουμε μέσα και την παράμετρο φροντιστήρια τότε δεν πάμε πουθενά. Από εκεί και μετά η παιδεία γίνεται καθαρά ταξική και τα παιδιά των μικροαστών πάνε στις βαρβάτες μικροαστικές σχολές και πάει λέγοντας.
o ka8enas leei to konto tou edw partobgo kai kurefto ta butia sou maria
αυτό κατάλαβες απο το ποστ μου στόκε?
Οχι, δεν πιστευω οτι γαμάω στα μαθηματικά, ξερω πολύ καλα ποιο είναι το επιπεδο μου (ας πουμε επιπεδο 2ου έτους στο μαθηματικό ηρακλείου που τυχαίνει να ξερω αρκετό κοσμο για να εχω δει τα βιβλία τους). Το ποιντ μου είναι οτι ακομα και το μετριο -για ακαδημαικα δεδομενα- επιπεδο μου με κατατάσει σαφώς παραπάνω απο τα παιδάκια που δεν τους μαθανε αυτά που έπρεπε οταν ηταν η ώρα.
Νομίζω οτι το ποστ μου ήταν σαφέστατο, τωρα πως ο κάθε στόκος συμπεραίνει οτι αυτά που συμπαίρανες εσυ, αν θες μπορείς να μου το εξηγήσεις.
Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
J. M. Keynes.
Αυτο.
Με τα μαθηματικα ακονιζεις το μυαλο σου και αποκτας μια αλλη αντιληψη των πραγματων. Ισως δε μπορω να ειμαι και απολυτα αντικειμενικη αλλα θεωρω πως το επιπεδο της υλης προπανεπιστημιακα δεν ειναι τρελα εξηζητημενο. Αντιθετα, νομιζω πως για καποιον που ακολουθει μια επιστημη που στηριζεται σε ενα βαθμο στα μαθηματικα ειναι απαραιτητο να εχει κατανοησει σε βαθος μαθηματικες εννοιες αρκετα νωριτερα ετσι ωστε οταν ερθει η ωρα να μαθει τα της επιστημης του να μην αναλωνεται στην κατανοηση του μαθηματικου υποβαθρου. Ο κατωριμος εχει ενα ποιντ πιστευω.
Περα απο το πως μπουρδελευουνε τη λογικη ακολουθια στην υλη, πρεπει να γινει αναφορα και στα για γελια λυκειακα συγγραμματα και φυσικα στο ρολο των καθηγητων/ δασκαλων. Θυμαμαι στο λυκειο σε κατι φυσικες η ουσια της ενοτητας να ειναι μια γαμημενη σειρα τυπου συμβαινει αυτο ή αυτο και τελος και το βιβλιο να αφηνει χιντς στο περιπου για αυτο δεξια και αριστερα. Προσπερνωντας το τελευταιο, δε νομιζω οτι κανεις αμφισβητει τη σημαντικοτητα του ρολου του δασκαλου/καθηγητη, ο οποιος μπορει αφενος μεν να εκμηδενισει τετοια προβληματα αφετερου ανετα σε κανει να αγαπησεις ή να μισησεις ενα αντικειμενο και τελος ποσο εχει αυτη εκφυλιστει με την ελλειψη αξιολογησης του συστηματος.
Last edited by electra; 30-11-2011 at 01:04.
Σου χω δώσει κάποιο δικαίωμα να μιλάς έτσι? Με ξέρεις και από χθές?
Ξεκαβάλα λίγο.
Επίσης ξαναδιάβασε το πόστ σου και άμα δεν βγάλεις το ίδιο συμπέρασμα που βγάλαμε 2 ανθρωποι πιο κάτω, αλλάζω νικνειμ.
Τέλος, μια άποψη γράφεις στο φορουμ δημόσια, ότι γαμημένο σχόλιο θέλω θα κάνω και ειδικά αφού δεν σε προσέβαλα, πρόσεχε πως μου απευθύνεις τον λόγο. Και δεν το λέω απειλητικά, απλά δεν σε ξέρω-δεν με ξέρεις, ως εκεί.
Kill the wise one!
ανίμαε είσαι μεγάλη κότα, σπάστου τα γόνατα του παλιομαλάκα που θα σου τη λέει από τη Σουηδία ρε
Throughout the times of perplexity and illusion
We've got some last Gods left, worth keeping
That go by such names as Kindness and Honesty.
I want us to hold swords again
As in the years of the old tales.
But this time, to fight for Dignity and Solidarity.
Against the waves of darkness and death
I'm walking with Eternal Brightness in my eyes.
![]()