Σόρι αν έχω λάθος αντίληψη, αλλά το να λύνει κάποιος εξισώσεις 1ου βαθμού είναι εφόδιο για την υπόλοιπη του ζωή ακόμα και αν γίνει διακοσμητής. Άρα το να αφαιρείται και να διδάσκεται ελλειπώς αργότερα (από ότι κατάλαβα από το ποστ καρχαρτ) είναι ότι να ναι και δεν χωράει κανένα αντεπιχείρημα πάνω σ' αυτό.

Επίσης γενικά το να μαθαίνεις τον τρόπο σκέψης για να λύσεις μια δευτεροβάθμια ή ένα σύστημα σε εκείνη την ηλικία μπορεί να σε καλλιεργήσει ανάλογα. Δεν το περιγράφω καλά, αλλά εννοώ οτι κάποιος που δεν ασχολήθηκε μετά με μαθηματικά, μπορεί να έχει ξεχάσει στα 20 του τον τύπο της διακρίνουσας η το πώς έλυνε σύστημα, αλλά το σκεπτικό πίσω από τη μεθοδολογία θα είναι κάπου μέσα του (αν διάβαζε τότε) και τουλάχιστον για το σύστημα, θα σκεφτεί κάποιον τρόπο να το λύσει αν αποτελείται από 2 πρωτοβάθμιες με 2 αγνώστους.

Οπότε το να λέει ο phoebus πως δεν υπάρχει πρόμπ είναι άτοπο.