Όχι, αλλά καταλαβαίνουν στο έπακρο την πιο συγκεκριμένη ύλη που κάνουν
όταν έδωσα πανελλήνιες, στο τέταρτο θέμα χρειαζόταν να κάνεις έξι φορές θεωρήματα Rolle, και ήταν τόσο περίπλοκο που τελικά ουδείς πρόσεξε πως δεν τηρούνταν κάν οι προυποθέσεις για να χρησιμοποιήσεις θεώρημα Rοlle στις τουλάχιστον μισές περιπτώσεις
στο τρίτο θέμα είχε ολοκλήρωμα μιας αντίστροφης f, χωρίς να δίνεται η f
αυτά είναι ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΑ θέματα, δεν προάγουν την κατανόηση του αντικειμένου, και μέχρι τον αύγουστο κανείς δεν θυμάται καν πως είναι η αντίστροφη συνάρτηση
στην ελλάδα γουστάρουμε είτε να υπάρχει τεράστια ύλη και επιφανειακή (φυσική παιδείας τρίτης λυκείου, το πιο αστείο σύγγραμα όλων των εποχών), είτε απότομα μεγάλο ασκησιακό βάθος (μαθηματικά τρίτης λυκείου) χωρίς να υπάρχει υπόβαθρο από τις προηγούμενες τάξεις
το ότι παίζεις σε υψηλό επίπεδο ύλης δεν λέει κάτι, αφού τελικά δεν παίζεις καλά
Φυσική Παιδείας τρίτης λυκείου τους μαθαίνουν αντίστροφη διάσπαση βήτα και έλλειμα μάζας πυρήνα. Αυτό δεν είναι υψηλό επίπεδο γνώσης, γιατί δεν είναι γνώση τελικά, μαλακία είναι