Page 107 of 128 FirstFirst ... 75797105106107108109117 ... LastLast
Results 1,591 to 1,605 of 1910

Thread: Παιδεία

  1. #1591

    Default

    Όχι, αλλά καταλαβαίνουν στο έπακρο την πιο συγκεκριμένη ύλη που κάνουν

    όταν έδωσα πανελλήνιες, στο τέταρτο θέμα χρειαζόταν να κάνεις έξι φορές θεωρήματα Rolle, και ήταν τόσο περίπλοκο που τελικά ουδείς πρόσεξε πως δεν τηρούνταν κάν οι προυποθέσεις για να χρησιμοποιήσεις θεώρημα Rοlle στις τουλάχιστον μισές περιπτώσεις

    στο τρίτο θέμα είχε ολοκλήρωμα μιας αντίστροφης f, χωρίς να δίνεται η f

    αυτά είναι ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΑ θέματα, δεν προάγουν την κατανόηση του αντικειμένου, και μέχρι τον αύγουστο κανείς δεν θυμάται καν πως είναι η αντίστροφη συνάρτηση

    στην ελλάδα γουστάρουμε είτε να υπάρχει τεράστια ύλη και επιφανειακή (φυσική παιδείας τρίτης λυκείου, το πιο αστείο σύγγραμα όλων των εποχών), είτε απότομα μεγάλο ασκησιακό βάθος (μαθηματικά τρίτης λυκείου) χωρίς να υπάρχει υπόβαθρο από τις προηγούμενες τάξεις

    το ότι παίζεις σε υψηλό επίπεδο ύλης δεν λέει κάτι, αφού τελικά δεν παίζεις καλά

    Φυσική Παιδείας τρίτης λυκείου τους μαθαίνουν αντίστροφη διάσπαση βήτα και έλλειμα μάζας πυρήνα. Αυτό δεν είναι υψηλό επίπεδο γνώσης, γιατί δεν είναι γνώση τελικά, μαλακία είναι

  2. #1592
    lcsgp FIXXXER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Στο διάολο
    Posts
    20,134

    Default

    Συν αυτα που λεει ο καρχαρτ αποπανω φυσικα, τα οποια ηθελα να πω αλλα φοβηθηκα μη με πειτε ανθελληνα

  3. #1593
    You are my detonator. Phantom Duck's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Forever War
    Posts
    10,976

    Default

    Quote Originally Posted by FIXXXER View Post
    Quote Originally Posted by atom_smasher View Post
    παντως ας μη γινουν και ολοι φυσικοι. χρειαζομαστε και διακοσμητες και ψυχολογους.
    Να μη γινουν οντως, αλλα ας γινουν κατι περισσοτερο χρησιμο απο διακοσμητες και ψυχολογους.
    σωστό, παράτα την αστροφυσική και πήγαινε ενέργεια λοιπόν.

  4. #1594
    Senior Member atom_smasher's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Copenhagen
    Posts
    8,090

    Default

    Quote Originally Posted by Phantom Duck View Post
    Quote Originally Posted by FIXXXER View Post
    Quote Originally Posted by atom_smasher View Post
    παντως ας μη γινουν και ολοι φυσικοι. χρειαζομαστε και διακοσμητες και ψυχολογους.
    Να μη γινουν οντως, αλλα ας γινουν κατι περισσοτερο χρησιμο απο διακοσμητες και ψυχολογους.
    σωστό, παράτα την αστροφυσική και πήγαινε ενέργεια λοιπόν.
    Ε μα! Καλα του τα πες. Γενικα το ποστ του ειχε οκ σημεια, αλλα αυτη η εμπαθεια για τις αλλες τεχνες και επιστημες σπαει αρχιδια ωρες ωρες.
    1) e4, c5
    2) Νf3

  5. #1595
    Defunct Economist
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Skåne Θρησκεία Ανεξαρτησία
    Posts
    6,135

    Default

    Λοιπόν, αυτό είναι το πρώτο σοβαρό ποστ που κάνω στο τοπικ (για να μην πω στο φόρουμ) αλλα επειδή ειπώθηκαν απίστευτες βλακείες απο ατομα που θα έπρεπε να ξερουν κατι παραπάνω οπως ο Φοίβος, πρεπει να πω κι εγώ τη γνώμη μου. Η οποία είναι οτι είναι αδιανόητο μερικές καθυστερημένες κοινωνιολόγισσες και πεδαγωγικούδες συνεπικουρούμενες απο παππαδες να καταστρέψουν το μοναδικό πράγμα που λειτουργεί ρολόι στα δημόσια λύκεια, δηλαδή τη διδασκαλία μαθηματικών. Η γνώμη μου είναι οτι η άποψη "τα κακόμοιρα τα παιδάκια ειναι πολύ μικρά για να λύνουν εξισώσεις" ειναι οτι πιο σιχαμερό κυκλοφορεί στις μέρες μας. Ναι μωρη καργιόλα, η πλειοψηφία των μαθητών ίσως, αλλα υπάρχει και μια μειοψηφία που καταλαβαίνει πολύπλοκα μαθηματικά απο μικρή ηλικία. Και αυτός ειναι ο λόγος που πρεπει να διδάσκονται οσο το δυνατόν περισσότερο προχωρημένα μαθηματικά, για τους 5-10 μαθητές σε κάθε σχολείο που έχουν ταλέντο και θα είναι οι μελλοντικοί μαθηματικοί, μηχανικοί και θεωρητικοί φυσικοί. Προσωπικά παρότι το ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο στο οποίο πηγα ηταν το κλασικό μπουρδέλο, νιώθω πολύ τυχερός που οταν βγήκα απο την τρίτη λυκείου ήξερα το 90% των μαθηματικών που θα χρειαστώ στη ζωή μου. Και τη διαφορά την καταλαβαίνεις στα προχωρημένα έτη της σχολής που οι σουηδοι συμφοιτητές μου χρειάζονταν ΤΡΕΛΟ διαβασμα για να λύσουν μια γαμημένη διαφορική εξίσωση, που εγώ έπαιζα στα δάχτυλα στα 16 μου.

    Μπότομ λάιν, ΚΑΙ πιθανότητες ΚΑΙ εξισώσεις ΚΑΙ γεωμετρία στα μαλακισμένα, ακόμα και αν αυτό σημαίνει οτι θα φτύσουν αίμα. Το να διαφωνήτε με το αν θα μπεί το ενα ή το άλλο είναι λάθος. Το μόνο σωστό ειναι η τακτικη ΟΛΑ ΜΕΣΑ και όποιος αντέξει, οι υπόλοιποι τραβάτε 3η δεσμη η οπως αλιώς αποκαλούνε σήμερα την κατευθυνση που πηγαίνουν οι μελλοντικοί άνεργοι.
    Last edited by katwrimos; 25-11-2011 at 16:33.
    Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.

  6. #1596

    Default

    Το "πεδαγωγικούδες" και άλλα γράφτηκαν επίτηδες έτσι για τρόλινγκ φάση;

  7. #1597
    You are my detonator. Phantom Duck's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Forever War
    Posts
    10,976

    Default

    Quote Originally Posted by katwrimos View Post
    οι υπόλοιποι τραβάτε 3η δεσμη η οπως αλιώς αποκαλούνε σήμερα την κατευθυνση που πηγαίνουν οι μελλοντικοί άνεργοι.
    oh, the irony.

  8. #1598
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    5,793

    Default

    Quote Originally Posted by ikonoklast View Post
    Quote Originally Posted by Phoebus View Post
    Quote Originally Posted by ikonoklast View Post

    Στοιχειοθέτησε κάπως αυτήν τη βλακεία.
    :effort:

    Ρε παπάρα κοντράρεις έτσι για να κοντράρεις ή αλήθεια πιστεύεις πως "όλα είναι μια χαρά" σα τον κολάψ;

    Τέσπα, δες: http://www.tovima.gr/files/1/2011/06/21/pinakas.pdf

    Ξυπνάτε μαλάκες, και 50% αποτυχία να είχαμε, και 40% και 30%, αυτά είναι νούμερα που δε μπορείς να λες πως το σύστημα αποδίδει. Δε μπορείς να έχεις τα μισά παιδιά να γράφουν κάτω από τη βάση, κάτι δε κάνεις καλά ως εκπαιδευτικό σύστημα, τα παιδιά δεν είναι καθυστερημένα.

    Εκτός και αν νομίζετε πως είναι.
    Spoiler
    Αποτέλεσμα: αυξάνεται η ζήτηση για ΤΕΙ εσωτερικής διακόσμησης και οδηγείται η βάση εισαγωγής στο τμήμα κοντά στα 17 χιλιάδες μόρια. LMAO
    Εγώ σου ζήτησα να μου στοιχειοθετήσεις συγκεκριμένα αυτό που είπες, δηλαδή ότι τα μαθηματικά που γίνονται στην πρώτη λυκείου είναι ο λόγος που υπάρχει για ροή στις θεωρητικές κατευθύνσεις. Θα εξηγήσεις πρώτα αν υπάρχει όντως τέτοια ροή ( τα τελευταία χρόνια; υπήρχε από πάντα; ) ή το έβγαλες από το κεφάλι σου. Θα στοιχειοθετήσεις με ποιό τρόπο σχετίζεται αυτό το φαινόμενο με τα μαθηματικά που υπάρχουν στην πρώτη λυκείου και όχι με οτιδήποτε άλλο.

    Μετά θα συζητήσουμε αν οι πιθανότητες της τρίτης λυκείου είναι «συνδυαστική» και αν χρειάζεται να διδάσκονται στην πρώτη λυκείου στη θέση πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων εξισώσεων.
    Τελικά είσαι καθυστερημένος. Κάποτε μερικοί εδώ μέσα έλεγαν πως είσαι "ό,τι καλύτερο έχει συμβεί στο ER" και συμφωνούσα, τώρα γάμα τα.

    Βλέπεις ποσοστό αποτυχίας 75% στα μαθηματικά (από 60%), αύξηση των βάσεων σε σχολές όπως ΤΕΙ εσωτερικής διακόσμησης το οποίο είναι καθαρή ένδειξη αύξησης ζήτησης της σχολής, και έρχεσαι να μου πεις αν τα έβγαλα από το κεφάλι μου.

    ΟΚ, από το κεφάλι μου τα έβγαλα. Τέλος συζήτησης, νίκησες, enjoy your victory!


  9. #1599
    You are my detonator. Phantom Duck's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Forever War
    Posts
    10,976

    Default

    το ξέρεις ότι το τει διακοσμητικής είναι ουσιαστικά το τει των αρχιτεκτόνων (1), έχει ειδικό μάθημα σχέδιο άρα η πραγματική βάση είναι γύρω στο 15 (2), το ότι είναι αντικείμενο που αρέσει/βρίσκει δουλειά σε πιο πολύ κόσμο δε σημαίνει ότι... αυτός δε μαθαίνει καλά μαθηματικά (3), έτσι;

  10. #1600
    Δράκος ikonoklast's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    στη φάση για τα τάλαντα
    Posts
    13,268

    Default

    Phoebus, νέγρο μου, πάρα πολλές βάσεις έρχονται και παρέρχονται ανάλογα την εποχή, τις τάσεις, το που στέλνουν τα παιδιά οι γονείς και οι ηλίθιοι στα φροντιστήρια και εκατό εκατομμύρια άλλους παράγοντες. Το πως στήνει ένα παιδί το μηχανογραφικό του έχει να κάνει πολύ περισσότερο με το τι συμβαίνει έξω και τι του λένε οι γύρω του παρά με το τι έχει βιώσει ο ίδιος σαν μαθητής, πόσω δε μάλλον με την εικόνα που απέκτησε για τα μαθηματικά στην πρώτη λυκείου. Αναφέρεις ότι υπάρχει ζήτηση για ένα μπουρδελοΤΕΙ, και δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω. Αλλά, και λοιπόν; Εδώ και χρόνια πχ υπάρχει απίστευτη ζήτηση για σχολές όπως αστυφυλάκων, δοκίμων, στρατιωτικών ιατρών, γιατί υπάρχει άμεση απορρόφηση, μονιμότητα και απολαβές. Το ίδιο πριν κάποια χρόνια με την εκτόξευση των παιδαγωγικών τμημάτων που παλιότερα τα είχαν όλοι για φτύσιμο. Οι πληροφορικές σχολές κάποτε ήταν απλησίαστες, τώρα που έχουν ανοίξει εκατό τμήματα και οι βάσεις είναι σα φυσικομαθηματικές. Στο όλο χρηματιστήριο των βάσεων παίζουν κατά καιρούς μαλακίες όπως λογοθεραπευτές, αθλίατροι, ΤΕΦΑΑ, ό,τι θες. Αν εσύ μέσα σε όλα αυτά διακρίνεις μια και μοναδική τάση η οποία είναι ότι υπάρχει κόσμος που πάει απο θετικές σχολές σε θεωρητικές, πρέπει να το εξηγήσεις κάπως γιατι ρε φίλε, δεν παρατηρείται κάτι τέτοιο, πως να το κάνουμε.

    Μου έδωσες έναν πινακα που μεταξύ άλλων λέει ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης έχουν τρομαχτικά ποσοστά αποτυχίας στην τεχνολογική και μάλιστα με άνοδο μεταξύ '10-'11. Και αυτό θέλεις να μου πεις ότι εξηγεί τι; Τι σκατά σχέση μπορεί να έχει αυτό με το ότι διδάσκονται πρωτοβάθμιες και συστήματα στην Α'; Τι σκατά σχέση έχει η αποτυχία στα μαθηματικά της τεχνολογικής με το τι κατεύθυνση παίρνει ο κόσμος; Τι σκατά σχέση έχουν ΟΛΑ ΑΥΤΑ με τους γελοίους του υπουργείου που αποφάσισαν να διδάσκουν DeMorgan στην Α' και να αφαιρέσουν τις εξισώσεις ενώ ΗΔΗ μπαίνει κόσμος στα πολυτεχνεία χωρίς να ξέρει να λύσει τριώνυμο.

    Τα 'χεις κάνει σκατά μέσα στο κεφάλι σου και βγάζεις εμένα καθυστερημένο. Άντε και γαμήσου!

    πσ. Εντωμεταξύ τι να εξηγήσει κανείς. Ότι για το μπουρδέλο ποσοστό αποτυχίας που βλέπεις στα μαθηματικά φταίει μια συμμορία απο ηλίθιους στην επιτροπή θεμάτων που εδώ και χρόνια (από όταν δώσαμε εμείς) κάθε χρόνο βάζει καινούριο ρεκόρ στο πόσο ΜΑΛΑΚΙΑ θέματα θα βάλει. 6 Rolle - 2 ΘΜΤ ρε πούστηδες. Και ΛΑΘΟΣ ΘΕΜΑ, καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό;
    Last edited by ikonoklast; 25-11-2011 at 17:08.

  11. #1601
    Defunct Economist
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Skåne Θρησκεία Ανεξαρτησία
    Posts
    6,135

    Default

    Quote Originally Posted by Phantom Duck View Post
    Quote Originally Posted by katwrimos View Post
    οι υπόλοιποι τραβάτε 3η δεσμη η οπως αλιώς αποκαλούνε σήμερα την κατευθυνση που πηγαίνουν οι μελλοντικοί άνεργοι.
    oh, the irony.
    ε ναι ρε μάγκα, αυτό ειναι το νόημα. Φαντάζεσαι επειδή εγώ δεν την είχα την ορθογραφία να πω "ΟΚ, επειδή δεν μπορώ να γραψω σωστά το όνομά μου να κατεβάσουμε το επίπεδο της διδακτέας ύλης στα φιλολογικα?" και παράλληλα αυτοί που δεν έχουν τα μαθηματικα να πουν "ΟΚ, επειδή δεν μπορώ να λύσω εξίσωση πρώτου βαθμού να κατεβάσουμε το επίπεδο της διδακτέας ύλης στα μαθηματικά". Αυτο ειναι η σουπερ λύση για να γαμήσεις τους μαθητές που υπερέχουν ΚΑΙ στα μαθηματικά ΚΑΙ στα αρχαία. Ναι, μπορεί αν κατεβάζαμε το επίπεδο και εγώ να μάθαινα καλύτερο σπέλινκγ (γιατι τις ώρες αρχαίων που πέρναγα ακούγοντας μειντεν στο κρυμένο κάτω απο τη μαλούρα γουόκμαν γιατι δεν καταλάβαινα τίποτα θα τις πέρναγα μαθαίνοντας σπελινγκ) και ο άλλος να μαθαινε τελικά να λύσει εξίσωση 1ου βαθμού (γιατι τις ώρες που κοιμόταν γιατι δεν καταλάβαινε τι διαφορά εχει το θεώρημα ρολ απο το θεωρημα μπολζάνο θα τις πέρναγε για να μάθει απλούστερα πράγματα). Αλλα ομως αυτό δεν είναι λόγος να στερήσεις ούτε τα αρχαία απο αυτόν που θα γίνει ο μελλοντικός μεταφραστής του αριστοφάνη ουτε τα πολύπλοκα μαθηματικά απο αυτόν που θα γίνει θεωρητικός φυσικός.
    Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
    J. M. Keynes.

  12. #1602
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    5,793

    Default

    Το ΤΕΙ διακοσμητικής δεν είναι τει αρχιτεκτόνων, ναι έχουν σχέδιο, αλλά είναι εσωτερικής διακόσμησης, για αρχιτέκτονες/πολ.μηχ. υπάρχουν τα ΤΕΙ δομικών έργων που κάνουν πραγματικά σχέδια με στατική, μαθαίνουν πολεοδομία κτλ.

    Αλήθεια, αγνοείτε συστηματικά τα υψηλά ποσοστά αποτυχίας στις πανελλήνιες, ακόμα και όταν λέγεται πως τα θέματα είναι "εύκολα" και "όποιος διάβασε έγραψε καλά". Και στη τελική εγώ δεν είπα ποτέ τα παιδιά να μη μάθουν εξισώσεις 1ου βαθμού, αν είναι δυνατόν. Αλλά όταν έχεις ένα πρόγραμμα σπουδών γυμνασίου και 1ης λυκείου νομίζω ότι πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να είναι ελκυστικό, χρήσιμο και μοντέρνο. Μπορούμε να διαφωνούμε σε πολλά πράγματα στη πολιτική (που δεν, αλλά ας το πούμε ώστε να νιώθετε πως έχετε κάποιον απέναντι) αλλά στο συγκεκριμένο θέμα μπορείτε να λίγο να βγάλετε το κεφάλι σας από το κώλο σας και να δείτε τι συμβαίνει και να μη μου σπάτε τα παπάρια επειδή θέλετε με το τσαμπουκά να διαφωνήσουμε; Εδώ καλά-καλά τα παιδιά δε μπορούν να σκεφτούν ΛΟΓΙΚΑ (για μάθημα λογικής ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ούτε λόγος) και φοβόμαστε για το αν θα μπορούν τα παιδιά να λύσουν εξισώσεις 2ου βαθμού στη φυσική 2ας και 3ης επειδή τα μαθηματικά στη 1η είναι ελλειπή. Σήμερα στέλνεις τα παιδιά για πανελλήνιες, μετά από 2 χρόνια φροντιστήρια για να σου γράψουν κάτω από 10, όπου εκεί δε μπορούμε να πούμε, τα παιδιά πληρώνουν για να μάθουν αυτά που πρέπει να μάθουν, σωστά; Τι να πω ρε παιδιά, αν αυτή η κατάσταση για σας είναι ΟΚ, αν μπορείτε να λέτε πως τα παιδιά μαθαίνουν σήμερα επαρκώς ό,τι χρειάζεται τότε νταξ, απλά είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

  13. #1603
    δήθεν asimoulis's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    in flames
    Posts
    3,866

    Default

    Quote Originally Posted by ikonoklast View Post
    6 Rolle - 2 ΘΜΤ ρε πούστηδες. Και ΛΑΘΟΣ ΘΕΜΑ
    μου θυμίζει 2003
    Η σκέψη μου είναι πλήρως αλλοτριωμένη, ιδεαλιστική, αταξική, αντιπατριωτική και "ολίγον άρρωστη".

  14. #1604
    Δράκος ikonoklast's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    στη φάση για τα τάλαντα
    Posts
    13,268

    Default

    Καταρχήν για να τελειώνουμε με αυτή την ηλιθιότητα, το ζήτημα δεν είναι και δεν ήταν ποτέ πόσο θα γράψουν τα παιδιά στις πανελλήνιες. Ειδικά για τα φυσικομαθηματικά, γιατί τα άλλα στ' αρχίδια μου, τα ίδια τα θέματα που μπαίνουν και ο όλος εξεταστικοκεντρικός μηχανισμός που λειτουργεί για να δώσουν τα παιδιά αυτά τα θέματα είναι ένα έγκλημα. Έγκλημα για την εκπαίδευση την ίδια. Είναι όντως πολύ ευχάριστο που το επίπεδο των μαθηματικών είναι πολύ ανεβασμένο σε σχέση με άλλες χώρες αλλά τα πάντα καταστρέφονται από τον κρετινισμό των εισαγωγικών εξετάσεων.

    Η λύση σε όλα αυτά δεν είναι να κάνεις άλλη μια τυχαία αναδιάταξη της ύλης (την χιλιοστή μέσα σε χίλια χρόνια πλήρως ανερμάτιστων και χαωτικών μεταρρυθμίσεων) αλλά να φροντίσεις η ίδια η ύλη αυτή να διδάσκεται ουσιαστικά και τουλάχιστον να έχει κάποια γαμημένη συνοχή και ακολουθία. Το «ελκυστικό, χρήσιμο και μοντέρνο» πρόγραμμα σπουδών είναι καθαρά προσωπικό γούστο του καθενός, εσύ phoebus μπορεί να γούσταρες πιθανότητες και στατιστικούλα, εγώ μπορεί να είχα ψώνιο με τη θεωρία αριθμών και ο άλλος με τη γεωμετρία, όλα καλά είναι, δεν είναι εκεί το ζητούμενο.

    Asimoulis, και το '03 λάθος θέμα είχαν βάλει στην κατεύθυνση.

  15. #1605
    πελοπ/σιακή λέρα attila's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    στον αριστερισμο της παρθενου
    Posts
    4,222

    Default

    που ησουν εσυ σημερα μωρη κοτα?

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •