Phoebus με το συμπάθειο, αλλά λες λίγο οτινάναι και συ. Δεν πρόκειται ποτέ να κατανοηθούν επαρκώς Όλες οι Φυσικές του λυκείου, αν στην πρώτη λυκείου δίνουμε βάση σε πιθανότητες και όχι σε συστήματα 2χ2, διανύσματα, και επίλυση εξισώσεων. Ναι μεν το επιχείρημα "τα πιο ωραία μαθηματικά που συνάντησε ο Phoebus είναι τα μπαλάκια στα κουτάκια" είναι Ακλόνητο, αλλά και το δικό μου με την Φυσική σα να στέκει κάπως και αυτό, ε;
Καταλαβαίνω τι λες, απλά νομίζω πως στη πρώτη λυκείου τα μαθηματικά που γίνονται είναι αυτά που τελικά ωθούν πολλά παιδιά σε επιλογές μακρυά από θετικές επιστήμες (το οποίο γενικώς θεωρώ κακό). Δηλαδή αν ο στόχος σου είναι τελικά ένα παιδί στη 3η λυκείου να λύνει προβλήματα ράβδου που πέφτει μέσα με μαγνητικό πεδίο, ε γάμα τα, όλοι στη 3η λυκείου θέλουν να γίνουν ψυχολόγοι και διακοσμητές.
Όπως τα λέει ο Carheart είναι. Τα μαθηματικά και η φυσική όπως τα μαθαίνουμε στην Ελλάδα είναι μια χαρά και υπερεπαρκή (σε σχέση με αυτά που κάνουν σε ΗΠΑ-Ευρώπη) και πρέπει να τα αφήσουν ως έχουν.
Περί περικοπών μιλώντας, στο μάθημα της οργανικής χημείας, ενώ δίνονταν 4 βιβλία, φουλ απαραίτητα μιας και το καθένα έχει το δικό του θέμα (ονοματολογία, κυκλικές ενώσεις, εργαστηριακό και άκυκλες ενώσεις), πλέον δίνεται μόνο το 1 από αυτά, με τα άλλα 3 να είναι σε φωτοτυπάδικα να περάσουν οι φοιτητές να τα εκτυπώσουν. Ο γιεα.
All alone, or in twos,
The ones who really love you
Walk up and down outside the wall.
Some hand in hand
And some gathered together in bands.
The bleeding hearts and artists
Make their stand.
And when they've given you their all
Some stagger and fall, after all it's not easy
Banging your heart against some mad bugger's wall.
:effort:
Ρε παπάρα κοντράρεις έτσι για να κοντράρεις ή αλήθεια πιστεύεις πως "όλα είναι μια χαρά" σα τον κολάψ;
Τέσπα, δες: http://www.tovima.gr/files/1/2011/06/21/pinakas.pdf
Ξυπνάτε μαλάκες, και 50% αποτυχία να είχαμε, και 40% και 30%, αυτά είναι νούμερα που δε μπορείς να λες πως το σύστημα αποδίδει. Δε μπορείς να έχεις τα μισά παιδιά να γράφουν κάτω από τη βάση, κάτι δε κάνεις καλά ως εκπαιδευτικό σύστημα, τα παιδιά δεν είναι καθυστερημένα.
Εκτός και αν νομίζετε πως είναι.
Spoiler
παντως ας μη γινουν και ολοι φυσικοι. χρειαζομαστε και διακοσμητες και ψυχολογους.
1) e4, c5
2) Νf3
να μου το θυμηθειτε. δε ξερω για πιο ακριβως λογο (οι πιο συνομωσιολογοι ας γραψουν σεναρια) αλλα ειμαι πεπεισμενος οτι με το χάλι που επικρατει φετος (ανυπαρξια βιβλιων κτλ) θα βαλουν τρελα τσιμπουκια θεματα στις πανελληνιες για να γινει σφαγη, να λενε οτι το συστημα φταιει και να περασουν οτι μαλακια μέτρο τους κατεβει.
ποθτανα ολα
<Mitsmann> ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε
iola 11
www.facebook.com/iola11 www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band
Εγώ σου ζήτησα να μου στοιχειοθετήσεις συγκεκριμένα αυτό που είπες, δηλαδή ότι τα μαθηματικά που γίνονται στην πρώτη λυκείου είναι ο λόγος που υπάρχει για ροή στις θεωρητικές κατευθύνσεις. Θα εξηγήσεις πρώτα αν υπάρχει όντως τέτοια ροή ( τα τελευταία χρόνια; υπήρχε από πάντα; ) ή το έβγαλες από το κεφάλι σου. Θα στοιχειοθετήσεις με ποιό τρόπο σχετίζεται αυτό το φαινόμενο με τα μαθηματικά που υπάρχουν στην πρώτη λυκείου και όχι με οτιδήποτε άλλο.
Μετά θα συζητήσουμε αν οι πιθανότητες της τρίτης λυκείου είναι «συνδυαστική» και αν χρειάζεται να διδάσκονται στην πρώτη λυκείου στη θέση πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων εξισώσεων.
Last edited by ikonoklast; 25-11-2011 at 06:48.
Σόρι αν έχω λάθος αντίληψη, αλλά το να λύνει κάποιος εξισώσεις 1ου βαθμού είναι εφόδιο για την υπόλοιπη του ζωή ακόμα και αν γίνει διακοσμητής. Άρα το να αφαιρείται και να διδάσκεται ελλειπώς αργότερα (από ότι κατάλαβα από το ποστ καρχαρτ) είναι ότι να ναι και δεν χωράει κανένα αντεπιχείρημα πάνω σ' αυτό.
Επίσης γενικά το να μαθαίνεις τον τρόπο σκέψης για να λύσεις μια δευτεροβάθμια ή ένα σύστημα σε εκείνη την ηλικία μπορεί να σε καλλιεργήσει ανάλογα. Δεν το περιγράφω καλά, αλλά εννοώ οτι κάποιος που δεν ασχολήθηκε μετά με μαθηματικά, μπορεί να έχει ξεχάσει στα 20 του τον τύπο της διακρίνουσας η το πώς έλυνε σύστημα, αλλά το σκεπτικό πίσω από τη μεθοδολογία θα είναι κάπου μέσα του (αν διάβαζε τότε) και τουλάχιστον για το σύστημα, θα σκεφτεί κάποιον τρόπο να το λύσει αν αποτελείται από 2 πρωτοβάθμιες με 2 αγνώστους.
Οπότε το να λέει ο phoebus πως δεν υπάρχει πρόμπ είναι άτοπο.
αυτο δεν θα εχει κανενα νοημα να γινει στην παρουσα χρονικη περιοδο. αυτο που συμφερει ( και ανοιγει κ το δρομο προς την ιδιωτικη "ανταγωνιστικη" εκπαιδευση) ειναι να ριξουν τις βασεις πολυ χαμηλα και να μπουν σε ολες τις "σοβαρες" σχολες ολα τα μπαζα με βαθμους γυρω στη βαση. εκει να δεις υποβαθμιση της παιδειας.
Οπου με θελουνε φυτο, εγω θα κανω σαματα.
Δε νομιζω πως το (ολοσωστο) ποστ Καρχαρτ εστιαζεται στο τι προστιθεται στην υλη, αλλα στο τι φευγει, ωστε να προστεθουν τα Ομορφα_Μπαλακια. Ειναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να μη μπορει ενα παιδι 15 χρονων να λυσει εξισωση πρωτου βαθμου, ενω οι οριζουσες 2Χ2 και ολα τα αλλα που αναφερονται, χρησιμοποιουνται σε πολυ πιο απλα προβληματα απο μια ραβδο που να πεφτει μεσα σε μαγνητικο πεδιο. Το οποιο ειναι συνηθως απο τα πιο απλα προβληματα στη Φυσικη, και γι αυτο μπαινει και σπανια ακομα και στις τελικες εξετασεις (ή εστω στα χρονια μου). Αν εχεις κανα σωματιδιο να μπαινει πρωτα σε μαγνητικο πεδιο και μετα σε ηλεκτρικο και να κανει ελικες, εκει να σε δω τι μαθηματικα θα χρειαζοσουν. Εγκλημα η νεα υλη της Α' Λυκειου Φοιβο, μην το ψαχνεις. Οι πιθανοτητες και η συνδυαστικη γενικως ειναι οντως ενδιαφεροντα και ωραια, αλλα επισης μπορουν να διδαχθουν μονο σε 2-3 μαθηματα.
Συμφωνω με το γενικοτερο νοημα αυτου του ποστ, καθως στο Λυκειο υπαρχει μια δαιμονοποιηση των επιστημων και ειδικοτερα των μαθηματικων, αφου πολλοι καθηγητες (φταιει και το περιεχομενο) τα διδασκουν λες και ειναι κατι obscure, αλλα εισαι λιγο υπερβολικος, οπως εγραψα παραπανω.
Τεραστιος μυθος.
Μαθε να κανεις διαλογο μωρε μλκ και να μην εισαι τοσο υπεροπτης.
Να μη γινουν οντως, αλλα ας γινουν κατι περισσοτερο χρησιμο απο διακοσμητες και ψυχολογους.
Γκουντ Σαν ρησπεκτ οπως παντα σε θεματα κοινης λογικης και αντιληψης.
Κανε και κανα θρεντ στο σεξιον, και βαλε και τα μπαζα που θα χωνες με παθος.
πες λίγο γιαυτό που λες τεράστιος μύθος. δηλαδή υπάρχει κάποια τρίτη λυκείου ανά τον πλανήτη που κάνουν κάτι παραπάνω από αυτά τα μαθηματικά και τη φυσική κατεύθυνσης;
Η σκέψη μου είναι πλήρως αλλοτριωμένη, ιδεαλιστική, αταξική, αντιπατριωτική και "ολίγον άρρωστη".
Δεν αντιμετωπιζεται με ενα απλο ναι ή ενα οχι αυτη η ερωτηση.
Εδω που ειμαι εγω για παραδειγμα, εχουν καπως περισσοτερες γνωσεις σε Ηλεκτρομαγνητισμο και Κλασικη Μηχανικη ας πουμε, αλλα υστερουν σε αλλους κλαδους της Φυσικης. Επισης, υστερουν σε Αναλυση (νομιζω, δεν εχω κοιταξει αναλυτικα την εξεταστεα υλη) αλλα κανουν περισσοτερο Τριγωνομετρια και Αλγεβρα. Ειναι γενικα διαφορετικο το συστημα, οποτε δε μπορει να γινει συγκριση ενα προς ενα. Αλλα αυτο το "στην Ελλαδα ομως γαμαμε σε Μαθηματικα και Φυσικη σε γνωσεις" ειναι αρκετα υπερβολικο. Εχουμε καλο επιπεδο, τωρα αν ειναι το καλυτερο, ειναι μια αλλη κουβεντα.