Δεν μπορώ να πώ πως με άγγιξε ο θάνατος της.Ήταν σίγουρα ένα τεράστιο ταλέντο, και την πήγαινα για το εν γένει καμμένο της στύλ σε σχέση με κάτι βλαχολέηντις τις σοου μπιζ που το παίζαν και ατομάρες.
Κρίμα σίγουρα, πολύ μικρή, αλλά αν πραγματικά έζησε τα πάντα στο φούλ και το γούσταρε, ποιοί είμαστε εμείς να την κρίνουμε?
Κατά τα άλλα, αν πεθάνει κανένας Lemmy από o.d, τα ρεστ ιν πις και "ήσουν θεός, δεν δέχομαι κουβέντα" θα δίνουν και θα παίρνουν....μαζί με την απαραίτητη κλάψα.
Αν θέλετε πάντως να ακούσετε καλή και ποιοτική ποπ μουσική από καθαρούς και μη προβληματικούς καλλιτέχνες, υπάρχει πάντα και αυτός (ή τα διάφορα a.o.r)
![]()






