Συμφωνώ με φθόγγο, αυτή η ιδέα του καταραμένου καλλιτέχνη είναι μια ρομαντικοποίηση της δημιουργικής διαδικασίας, έτσι ωστε, απο τη μια, να δικαιολογείται η κοινωνία για τη καταστροφή που επιφέρει σε μια ψυχή που δε χωράει κει μέσα και αντιμετωπίζεται ως ΠΑΡΙΑΣ, και απο την άλλη, για να κερδίζει η τεχνη αυτή την εξώκοζμη αύρα της, που με τη σειρά της δίνει ταυτότητα και αξία στους αστούς, απ σας την έφερα απο αριστερά.
Καλά, σκάω.
Υπήρξαν τρομερά πολλοί μουσικοί που ζούσαν πιθανότατα, εξαιρετικά "βαρετές" και κανονικές ζωές, απλά εσείς έχετε μείνει στη φιλοσοφία περι τέχνης του 19ου αιώνα.
Και εδώ που τα λέμε, δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος "τύπος" καλλιτέχνη. Βρίσκεις καταθλιπτικούς και σχιζοφρενείς, κομμούνια και φασίστες, οικογενειάρχες και μποέμηδες, αδερφές και παλικάρια, γοργόνες και μάγκες χαχα καλο ε.