Quote Originally Posted by Deggial View Post
Ναι, συνυπολογίζονται διάφορα κριτήρια, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το κόστος της υπηρεσίας ή η ποιότητα της δεν έχουν ρόλο. Το παράδειγμα που ανέφερα δε μου ήρθε τυχαία στο μυαλό, αλλά ήταν η απόφαση μίας φίλης για το πώς θα γυρίσει στα Γιάννενα να ψηφίσει. Το βολικό του αμαξιού (που νομίζω είναι προφανές πόσο εξαρτάται και από την ποιότητα του δρόμου) δεν είναι το μοναδικό κριτήριο, ούτε κατ' ανάγκην αξιολογείται ως το πιο σημαντικό.
Το παράδειγμα που έφερες ήταν το δίλημμα μεταξύ αυτοκινήτου και κτελ. Την τελευταία φορά που τσέκαρα, τα λεωφορεία του κτελ εφάπτονταν στους ίδιους δρόμους και στις ίδιες λακούβες με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, επειδή τα μεγάλα οχήματα συνήθως μένουν στη δεξιά λωρίδα, εκεί είναι αρκετά χειρότερα τα πράγματα από ανωμαλίες. Μόνο το τρένο είναι εναλλακτική, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι σημαντικός το μέγεθος των απωλειών στα διόδια εξαιτίας του τρένου για να έχει οποιοδήποτε αντίκτυπο στη συμπεριφορά της εκάστοτε κοινοπραξίας.

Ενώ οι δημόσιες επιχειρήσεις δεν χαρακτηρίζονται από διαφθορά ή κακοδιαχείρηση; Τουλ. τον κακώς επιλεγμένο διαχειριστή θα τον φας στην μάπα για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Ναι, παιδιά, το 2030-2050 που τελειώνουν πολλές συμβάσεις παραχώρησης, να είμαστε όλοι έτοιμοι να πιέσουμε την τότε κυβέρνηση να κάνει καλύτερη επιλογή!
ΥΓ: Τα 3-4 χρόνια που παρεμβάλλονται ανάμεσα στις αλλαγές κυβερνήσεων, δηλαδή διαχειριστών του κράτους, είναι σαφώς μικρότερο διάστημα από αυτό οποιασδήποτε σχετικής σύμβασης παραχώρησης.