Το πρώτο δεν είναι σοβαρό επιχείρημα. Όποιος παίρνει αμάξι το παίρνει και για λόγους ευκολίας, επειδή το χρειάζεται στην άλλη πόλη, εν τέλει το παίρνει γιατί μπορεί, δε δίνεις 15-20.000 ευρώ για αμάξι για να πηγαίνεις με το κτελ, επειδή θα γλιτώσεις κάποια ευρώ από διόδια. Επίσης αν δεν το κατάλαβες μόλις έδωσες συγκεκριμένο παράδειγμα που αποδεικνύει ότι στην πράξη αυτό δε δουλεύει, καθώς δεν είδα να πέφτει το αντίτιμο των διοδίων ρίου-αντιρρίου επειδή το κτελ είναι στη μισή τιμή.
Το δεύτερο είναι επίσης παράδειγμα κατά αυτού που λες, καθώς ο ανταγωνισμός στην ανάληψη της εργολαβίας μεταφράζεται θεωρητικά σε χαμηλότερη προσφορά, άρα και χαμηλότερου επιπέδου υπηρεσίες ώστε να βγει όσο γίνεται μεγαλύτερο κέρδος. Κανείς δεν πήρε εργολαβία από το κράτος "επειδή προσφέρει καλές υπηρεσίες". Στις απευθείας αναθέσεις πρώτο ρόλο έχει η διαπλοκή και όχι το "κοινό συμφέρον".
Όχι, εγώ είμαι κατά των διοδίων παντού (ακόμα περισσότερο βέβαια κατά των ιδιωτικών), αλλά νομικά, επειδή των Μαλγάρων ανήκουν ακόμα στο κράτος, αν δεν πληρώσεις απλά σου έρχεται με την εφορία, όπως γινόταν παλιά παντού, οπότε δεν έχει νόημα γιατί δεν μπορείς να το αποφύγεις τελικά. Η παραχώρηση των διοδίων σε ιδιωτικές εταιρείες από αυτή την άποψη δημιούργησε ένα παραθυράκι για να μπορούμε να τα καταπολεμήσουμε με αυτόν τον τρόπο. Ιδανικά, ο στόχος θα ήταν να γίνει κοινή συνείδηση ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε διόδια, ώστε να αναγκαστούν να τα καταργήσουν παντού.