πάντως αν οι ΑΕ έχουν παρόμοια γλώσσα και αισθητικές αναφορές με το χώρο είναι γιατί όπως και στην υπόλοιπη ευρώπη προσπάθησαν να τα αντιγράψουν/κλέψουν.
καλκι, τι είναι ένα μπαμπελφις; και 'οι έξω του χώρου' δεν έχουν εννιαία συμπεριφορά.
πάντως αν οι ΑΕ έχουν παρόμοια γλώσσα και αισθητικές αναφορές με το χώρο είναι γιατί όπως και στην υπόλοιπη ευρώπη προσπάθησαν να τα αντιγράψουν/κλέψουν.
καλκι, τι είναι ένα μπαμπελφις; και 'οι έξω του χώρου' δεν έχουν εννιαία συμπεριφορά.
Οι ΑΕ έχουν παρόμοια γλώσσα και αισθητικές αναφορές γιατί παλιά ούρλιαζαν "οταν φέρνω στο νου μου τον μιχάλη/μου 'ρχεται να σπάσω ενός μπάτσου το κεφάλι".
Βασικά όχι. Για να έχεις μια κουβέντα στο θρεντ πρέπει να ποστάρεις κάτι που να έχει γενικότερο ενδιαφέρον και να προκαλέσει κάποιες απαντήσεις, εκτός ενός 17χρονου γραφικού αναρχικού και του ψωρονερ.
Από τη στιγμή που ποστάρεις κάτι το οποίο μόνο εσύ βρίσκεις ενδιαφέρον κάνε διάλογο με τους παραπάνω τραχανάδες.
...when worms are granted wings, angels have to crawl...
Ρε ψηλέ ικόνοκλαστ, άραξε λίγο να πούμε, ο ένας είναι 17χρονος πιτσιρικάς, ο άλλος αφηγείται ιστοριούλες από το πάρκο και ο τρίτος δεν ξέρω τι, και όλοι αυτοί είναι ασήμαντοι και ανίκανοι να πουν τι πάνω σ' ένα κείμενο που όντως δεν έχει ιδιαίτερη επαφή και το μόνο που πετυχαίνει είναι αυτό που είπε ο πιτσιρικάς στο πρώτο ή στο δεύτερο ποστ του δεν θυμάμαι, αλλά μάλλον χέστηκες για την άποψη του, ξεχάστηκα, και που εσύ στην τελική χρησιμοποιείς απλά για να τρολάρεις, ειρωνευόμενος αυτούς που δεν σου απαντούν σοβαρά - ξαναρωτώ τι σοβαρό, πάνω στο κείμενο - και αφήνεις και μια γλίτσα από πίσω ότι εσύ είσαι και οι άλλοι δεν, και στην τελική ένας φοιτητάτκος είσαι ρε μάγκα μου ξέρω γω, σβήσε λίγο.
Throughout the times of perplexity and illusion
We've got some last Gods left, worth keeping
That go by such names as Kindness and Honesty.
I want us to hold swords again
As in the years of the old tales.
But this time, to fight for Dignity and Solidarity.
Against the waves of darkness and death
I'm walking with Eternal Brightness in my eyes.
![]()
Εμένα πάντως μου φαίνεται αρκετά εύστοχο το κείμενο. Μου κάνει εντύπωση δε που οι πρώτες κριτικές που του έγιναν πριν γίνει ο εμφύλιος στο θρεντ είναι η επανάληψη της τελευταίας του παραγράφου.
42
-------
Δεν ελπίζω τίποτα
Δεν φοβάμαι τίποτα
Είμαι ξέμπαρκος
Λοιπόν, εγώ δεν έχω ιδέα από πολιτική και οικονομική θεωρία, είμαι σε μεγάλο βαθμό ανιστόρητος (σε κινηματική και μη ιστορία) και βαριέμαι τις βαριές πολιτικές κουβέντες και τα πολιτικά κείμενα κατά βάση γιατί δεν πιάνω μία απ' όσα λέγονται ή γράφονται εκεί. Παρ' ολ' αυτά, από το παραπάνω κείμενο μπόρεσα να απομονώσω τα εξής σημεία.
- Ο χώρος της αναρχίας συγκροτείται στη βάση του φετιχισμού της βίας (λαικιστί, μπάχαλα) και σε τίποτα ευρύτερο ή βαθύτερο από αυτό.
- Ο αναρχικός χώρος, παρ' ότι τύποις τάσσεται υπέρ των ανοιχτών και οριζόντιων διαδικασιών στην πραγματικότητα όταν έχει τη δυνατότητα αναπαράγει κνίτικες τακτικές αποκλεισμού διαφωνούντων τάσεων.
- Η αλληλεγγύη που ευαγγελίζεται ο εν λόγω χώρος συχνά καταλήγει να μεταφράζεται σε ανοχή σε ο,τι κι αν προέρχεται από τους κόλπους του, χωρίς καμία διάθεση αυτοκριτικής και απομόνωσης ατόμων/ομάδων που πέφτουν σε πολιτικά ατοπήματα, όπως επιθέσεις σε ΜΜΜ, σε εκδηλώσεις άλλων πολιτικών χώρων, σε θεατρικές παραστάσεις, σε γκέι πάρτυ κλπ.
- Ο εν λόγω χώρος στοχοποιεί λάθος κοινωνικές ομάδες, αφού εναντιώνεται συλλογικά οποιονδήποτε δεν είναι πολιτικά ενεργός επειδή είναι "μικροαστός", "νοικοκυραίος" και "του καναπέ".
- Η έλλειψη πολιτικής εμβάθυνσης οδηγεί αφενός σε υιοθέτηση συνθημάτων που το περιεχόμενό τους παραπέμπει στον ναζισμό, και αφετέρου στην χρήση συμβόλων όπως ο ήρωας του V for Vendetta.
- Το αμέσως προηγούμενο είχε ως αποτέλεσμα την εμφάνιση ομάδων όπως οι αυτόνομοι εθνικιστές αφού όταν το πολιτικό περιεχόμενο περιορίζεται σε φρασεολογία ενάντια στους μπάτσους, τους δημοσιογράφους και του κράτους τότε αυτή η φρασεολογία είναι πολύ εύκολο να υιοθετηθεί από τον οποιονδήποτε.
Στα παραπάνω έχω να προσθέσω ότι ο λόγος που ο αναρχικός χώρος απορρίπτει συλλήβδην δημοσιογράφους και μίντια πηγάζει πάλι από τον φετιχισμό της βίας, αφού αν αποδεχόταν τα ΜΜΕ ως μέσο μέσω του οποίου μπορεί να υπάρξει μια σημαντική, ευρεία απεύθυνση τότε θα έπρεπε να πάψουν και τα μπάχαλα αφού επηρεάζουν τον κόσμο αρνητικά ως προς το κίνημα. Έτσι, απορρίπτοντας συνολικά δημοσιογράφους και μίντια και με τον αφορισμό του "έτσι κι αλλιώς τα δικά τους θα πουν" συνεχίζουν ανενόχλητοι το καγκελάκι των 8 και μισή.
Εγώ λέω έτσι είναι τα πράματα, εσείς τι λέτε;
See that cockroach? Tomorrow morning we'll be dead and it'll be alive. It will have more contact with my wife and child than I will. I'll be nothing and it'll be alive.
Ζεις σε μια καπιταλιστική κοινωνία, σωστά? μ?
Ωραία. Με καπιταλιστικά δεδομένα θα κρίνεις αντίστοιχα όμως. Όπως και οι αναρχικοί-κομμουνισταί-οτιναναι, δρούν με βάση το ότι βρίσκονται σε μια καπιταλιστική κοινωνία.
Δεν μου φαίνεται ότι διαφωνούμε σε κάτι.
Όπως επίσης και ο n-χρονος αναρχοκομμουστοφασίστας, σκέφτεται την κάθε θεωρία του μέσα από ένα καπιταλιστικό πρίσμα, γιατί με αυτό έχει μεγαλώσει και στο κάτω κάτω ποτέ δεν έχει ζήσει την θεωρία που υποστηρίζει, ώστε να ξέρει το ακριβές σκεπτικό του κάτω από εκείνες τις συνθήκες.Αυτό φυσικά δεν είναι κατηγορία, απλά ένα συμπέρασμα (δικό μου) είναι.
Αν έφερνες λοιπόν μια αναρχική κοινωνία ουρανοκατέβατη, στον Χ γεωγραφικό χώρο, χωρίς κανέναν άλλον να μπορεί να επιρρεάσει τις ισορροπίες της, θα έβλεπες ότι αυτά που σχολιάζεις, δεν θα είχαν καμία σχέση με το τι συμβαίνει εκεί μέσα.
Τι προσφέρω στην συζήτηση? Μάλλον τίποτα, απλά μου φαίνεται ηλίθιο εώς βλακώδες, να κρίνει κάποιος ένα πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην "ηθική", στην αλληλουποστήριξη και γενικά πολλές λέξεις με το αλληλο- μπροστά , από το πως υποστηρίζεται από μια μερίδα που αυτοαποκαλείται αναρχική και δρα μέσα σε μια πραγματικότητα που ουδεμία σχέση έχει με αυτά που υποστηρίζει.
Βέβαια στην τελική από θα την κρίνεις? Στις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που έχουμε αυτά τα κριτήρια υπάρχουν. Από την άλλη βεβαια, είναι τραγικό να έχουμε ένα ΠΛΗΡΩΣ αποτυχημένο σύστημα, να το θεωρούμε δεδομένα κακό και η κριτική του να σταματάει εκεί. Ότι είναι δεδομένα κακό. Τα χει κάνει ΟΛΑ μα ΟΛΑ σκατά, αλλά περισσότερη κριτική τρώνε οι κακοί αναρχικοί που σπάνε 29θ343298 τράπεζες, οι κακοί κομμουνισταί που είναι προσκολλημένοι σε ιδέες παλαιότερες από τους δεινόσαυρους και πάει λέγοντας.
Δηλαδή περισσότερο πρόβλημα αποτελούν οι τάδε ιδεολόγοι-σκατολόγοι-πεςοτιθες, από αυτό που γίνεται στην πράξη και έχει ως κυριότερο σκοπό κάτι τυπωμένα χαρτάκια απ ότι τον άνθρωπο? Τέσπα, πολύ ρομαντικός ακούγομαι εδώ πέρα, αλλά μου φαίνεται ότι η συζήτηση γίνεται σε λάθος βάση.
Kill the wise one!
Ξέρετε γιατί όταν κάνετε μπάνιο στον Αμαζόνιο πρέπει να φοράτε... προφυλακτικό;
http://www.trollart.com/sound/candiru/index.html
http://rockandecology.blogspot.com/
Τι κόκες κατεβάζει ο Ζίζεκ...
A loaded gun won't set you free.
So you say.
πολύ ωραίο.
ψάχνω εδώ και καιρό ένα ωραίο του ζίζεκ για την ελευθερία λέγοντας μια ιστορία με έναν τύπο στο γκούλαγκ με κοκκινα και μπλε μελάνια γαμάει.
Η σκέψη μου είναι πλήρως αλλοτριωμένη, ιδεαλιστική, αταξική, αντιπατριωτική και "ολίγον άρρωστη".
πετυχαίνω τις προάλλες στη γειτονιά μου στην αθήνα το εξής θεϊκό κείμενο σε ΑΦΙΣΑ ΤΟΙΧΟΥ και είπα να το ποστάρω εδώ. Νομίζω είχε και μια εικόνα κάτι σχετικό με τζούλια.
Δε δίνω υπογραφή γιατί έτσι.ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΦΙΛΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙΣΜΟΣ!
Οι έλληνες δεν έχουν ξεπεράσει τον παραδοσιακό πουριτανισμό τους. Τον έχουν μασκαρέψει σε μια υποκουλτούρα πορνολογίας. Συνεπείς με τα δόγματα της εμπορευματικής ελευθεριότητας αντιλαμβάνονται όλο και πιο καθολικά τις σχέσεις τους σαν σχέσεις μεταξύ πραγμάτων. Συμπεριλαμβανόμενων των ερωτικών σχέσεων. Και ο λόγος που αντιστοιχεί σ’αυτό το καθεστώς είναι η φλυαρία της αδιαφορίας και της αναισθησίας.
Αυτό είναι ένα απ’τα hype που δουλεύτηκαν εδώ και πολλά χρόνια. Έτσι ώστε το μπανιστήρι να αναδεικνύεται σε δημόσια αρετή. Όταν τα φώτα πέφτουν στην «ερωτική ζωή» (ή στα βίτσια) των «επωνύμων», τότε οι εκατομμύρια «ανώνυμοι» συγκλίνουν στην αγορά απολαμβάνοντας να νομιμοποιήσουν ο ένας την αδιακρισία του άλλου. Τα «ερωτικά σκάνδαλα» πρώτης γραμμής γαργαλούν ακαριαία την κοινωνία που συμπεριφέρεται πειθαρχημένα σαν ενιαίο «σώμα». Όλοι συρρέουν στα «δώρα» των εφημερίδων, στις «αποκαλύψεις» των καναλιών και, τώρα πια, στις δωρεές του youtube. Απ’την μια για να πάρουν μάτι. Και απ΄την άλλη «για να έχουν να πουν κάτι». Τις επόμενες μέρες. Στις δουλειές, στις παρέες, παντού. Ο δημόσιος λόγος μιμείται πικάντικα και ανάλαφρα την ατμόσφαιρα δημόσιων αποχωρητηρίων. Αποδεικνύοντας την ετοιμότητα της κοινωνίας να κατεβάσει όσο πιο χαμηλά γίνεται το «κέντρο βάρους» της αυτοσυνείδησής της.
Αυτό είναι κοινωνικό και πολιτικό φαινόμενο. Όταν όμως επιβεβαιώνεται μαζικά σε συνθήκες «κρίσης», τότε αποκτάει επιπλέον δυναμική. Αποδεικνύεται πως το σύστημα, εννοημένο σαν το πλέγμα των υπόδουλων κοινωνικών σχέσεων, έχει σημαντικές εφεδρείες σταθερότητας. Ποιές ταξικές αντιθέσεις; Τα ταπεινά ελατήρια των υπηκόων, οι φτηνές τους απολαύσεις, γεμίζουν αυθόρμητα την αρένα, ακόμα κι αν ο «άρτος» είναι λιγότερος. Φτάνει να υπάρχει αρκετό θέαμα.
Στην γειτονική ιταλία οι μαφίες ανύψωσαν αυτή την «σεξουαλική» εφεδρεία σε επίπεδο δικτατορίας. Ο «ηγέτης» είναι και «πορνοστάρ», αφού, όπως κομπάζει, όλοι οι υπήκοοι θα ήθελαν να του μοιάσουν. Η κεντρικότερη σημασία των ημερών βρίσκεται ωστόσο σ’αυτό: ακόμα κι αν η εμπορευματική μηχανή αμφανίζει δυσλειτουργίες, η «ηθική» της ελπίζει βάσιμα ότι και θα βασιλεύει και θα κυβερνά...
δεν δίνεις υπογραφή γιατί ξέρεις ότι δεν είναι αναρχισμός.
ρεητζ μην αποκλειεις τους σχιζοφρενεις απ'τον χωρο σ'ιλ βου πλε.
this is radio freedom.