Σχετικά καινούριο είναι το ρούτερ. Και σιγά μην τους δείξουμε και έλεος που βαριούνται να κάνουν τη γαμωδουλειά τους και σνομπάρουν τους πελάτες. Κάψιμο στην πυρρα.
Σχετικά καινούριο είναι το ρούτερ. Και σιγά μην τους δείξουμε και έλεος που βαριούνται να κάνουν τη γαμωδουλειά τους και σνομπάρουν τους πελάτες. Κάψιμο στην πυρρα.
Αυτο που λεω ειναι οτι κυκλοφορουν τοσοι ανεργοι που μπορουν να κανουν 900 φορες καλυτερα τη δουλεια απο εκεινους και εκεινοι δεν ξερουν την τυφλα τους.
υπομονή
Βασικά στοίχημα ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι κάποιο πρόβλημα δικό σου Βαρβάρα. Δεν το λέω από εμπάθεια αλλά τις περισσότερες φορές όταν παίρνουμε κάποιο τέτοιο τηλ σε γραμμή εξυπηρέτησης, δεν είναι εύκολο να περιγράψουμε στον άλλον τι συμβαίνει, γιατί είμαστε νευριασμένοι και γιατί νομίζουμε ασυναίσθητα ότι ο άλλος για κάποιον λόγο έχει πλήρη γνώση του προβλήματός μας. Στην τελική όλες αυτές οι εταιρίες δεν θέλουν να χάνουν πελάτες και είναι παράλογο να έχουν υπαλλήλους η πλειοψηφία των οποίων είναι άσχετοι. Δηλαδή ακόμα και σε κάποιον που δεν σε εξυπηρετεί να τύχεις, κλείστο και ξαναπάρε, αρκετά τέτοια τηλεφωνικά κέντρα είναι δωρεάν.
Επίσης χέσε μας ρε μπιζάριε που έκανες και γκάλοπ στην ανεργία να πούμε.
wtf πως μιλάει έτσι στον tech expert αυτός;
Ρε και δικό μου πρόβλημα να είναι (που δεν είναι), ο άλλος είναι υποχρεωμένος ασούμε να με βοηθήσει να λυθεί, κι όχι να μου μιλάει λες και τον κάνω να βαριέται και του είμαι βάρος. Τον πληρώνουν για να βρεί τι σκατά προκαλεί το πρόβλημα, φάκιν ντου ιτ. Και σε πληροφορώ πως ήμουν ευγενέστατη και του εξήγησα μια χαρούλα τι συμβαίνει.
Ti tha pei einai diko sou to provlhma? Plhrwneis gia mia uphresia pou den douleuei opws tha eprepe => pairneis thlefwno th texnikh uposthriksh na sou vroune ti ftaiei.
Eidika otan milame gia disconnects (apo oti katalava auto einai to prob?) einai sigouro oti einai kati pou den mporei na vrei th lush o allos monos tou.
Tha prepei na tsekaroun grammh, na doun an exei vlavh/thoryvo, na doun mexri pou einai to provlhma, na xamhlwsoun taxythta/anevasoun snr, kai ena swro alla pragmata.
Ksereis, genika na kanoun th douleia tous kai na mh lene PIPES se fash ftaine ta cookies.
Kai oxi, den tha to kleisw na ksanaperimenw 10 wres na petyxw kapoion pou den tha mou leei vlakeies, eksarxhs tha prepe o allos an den exei idea na to prowthei se kapoion pou kserei to thema kai oxi na leei oti tou katevei gia na me pisei oti egw ftaiw kiapopanw.
People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.
Ναι έχετε δίκιο, δεν το εξήγησα καλά. Με το "δικό σου πρόβλημα" εννοούσα ότι πιθανόν είναι κάτι που αφορά το πισί και όχι την γραμμή. Κάποια μικρορύθμιση που για κάποιο λόγο έλαβε χώρα και υπάρχει πρόβλημα. Πάντως γενικά είμαι αντίθετος με το σκεπτικό "κάτσε, σκάσε και βρες τι διάολο τρέχει στο πισί μου". Ο συγκεκριμένος τηλεφωνητής έχει επίσης κίνητρο να σε βοηθήσει έτσι ώστε να κάνει καλά τη δουλειά του και να μην του τη λένε. Επίσης η λογική ορίζει αυτό που είπα πριν, ότι καμιά εταιρεία δεν θέλει το κακό της άρα δύσκολα η πλειοψηφία των τηλεφωνητών θα είναι τόσο άσχετοι.
Αν πάλι τυχαίνετε συνεχώς σε τύπους που δεν ξέρουν τι είναι Ip ή τα άγουν όλα στα cookies, τι να πω. Κάντε παράπονα στις σχετικές γραμμές παραπόνων. Πάντως έχετε και υπόψιν τι κόσμος παίρνει ε, παίρνουν και τύποι από το χωριό οι οποίοι πράγματι έχουν προβλήματα σχετικά με τα cookies οπότε ο άλλος μπορεί να το λέει πρώτο πρώτο μπας και, δεν γνωρίζει τι γνώσεις έχετε.
Πήρες εκείνη τη δουλειά στον ΟΤΕ και εκτοτέ έγινες τηλεφωνητάκιας; Δεν είναι θέμα ότι κάποιος έχει πρόβλημα με τα cookies του ( πουσε κάποιο άλλο πρόβλημα μπορεί να έχει), είναι θέμα πως ακόμα και αν πάρει ο παππούς από το χωριό με πρόβλημα αποσυνδέσεων και του πει ο τηλεφωνητής για cookies τότε είναι άσχετος. Ας πάει να ασχοληθεί με τις ταβανόπροκες. Απλά φταίνε οι εταιρείες που δεν έχουν κάποιο Σοβαρό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ή που παίρνουν όποιον να'ναι.
<menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
<menumission> eunouxismenh orka
αν σου λέει ο άλλος μπαίνω στο gmail και όλο με πετάει έξω, cookies θα σου απαντήσει , όχι για ντισκονεκτς.
(Ντραμσικ δεν είναι για σένα αυτό , γενικά λέμε)
όσοι δεν έχετε κάνει ΠΟΤΕ αυτήν την δουλειά μην αφορίζετε με τόση ευκολία.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
"Τι τρέχει ρε μάγκες με το μπουρδέλο σας και όταν έχει ήλιο δεν μπορώ να συνδεθώ και μόλις νυχτώνει όλα καλά?"
Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ
<menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
<menumission> eunouxismenh orka
στον πουτσο μας η γραμμη της βαρβαρας,εδω γυρναμε στην δουλεια μετα απο 15 μερες αδειαρας![]()
ΣΠΙΝΤ ΜΕΤΑΛ ΧΛΕΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΠΟΥΛΗΔΕΣ ΤΟΥ ER
ΟΥΖΟ-ΘΡΑΣ-ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ-ΣΑΜΑΤΑΣ
Για φαι πηγα και παρολιγο να μην δω την μαλακια σου παρη.
παρτα
αν οι μισοι που δουλευουν σε κατι τετοια ειχαν την ορεξη που εχουν αλλοι να δουλεψουν και να μαθουν θα ειχαμε πολυ πιο ευτιχισμενους πελατες και οχι τις εταιριες να βγαζουν τις καλυτερες προσφορες τους μονο αν πας απο μια εταιρια στην αλλη στηριζοντας το στο οτι ολες οι εταιριες εχουν για τον πουτσο afterservice ετσι κατα πασα πιθανοτητα θα εισαι θυμωμενος με την αλλη και θα πας σε εκεινη με την ελπιδα οτι θα σου δινουν περισσοτερη σημασια.
υπομονή