Μόνο αν γίνει unstick το καταραμένο WOW thread!
Αν γίνει... you have my lightsaber!
inb4 <Legolas> and my bow!
Μόνο αν γίνει unstick το καταραμένο WOW thread!
Αν γίνει... you have my lightsaber!
inb4 <Legolas> and my bow!
καλά, το gameplay video το έχετε δει? http://www.swtor.com/media/trailers/...er-walkthrough
άμα το βγάλουν όποτε λένε δλδ άνοιξη 11 πολύ δύσκολα δε θα το παίξω, τέτοια εποχή τελειώνει το στρατιωτικό, οπότε προβλέπεται ατελείωτο άραγμα και σάπισμα![]()
Να κάνουμε κανένα ελληνικό guild ξέρω γω πλάκα πλάκα από τώρα να βλέπουμε τα updates να συζητάμε και να πορωνόμαστε. Το πρόβλημα είναι ότι βέβαια με τα factions και μισούς εδώ μισούς εκεί δύσκολα θα γίνει δουλειά, άσε που με τα storylines η ουδετερότητα μάλλον δε θα προβλέπεται. Έναν σιθ κόνσουλαρ πάντως τον έχω κλείσει από τώρα.
"we are not evacuating this house, we don't believe in you and your wrecking crew"
Πάντως απ' ότι είδα από τα βίντεα που ανέβασε ο Κοιλιά από την αρχή φαίνεται ότι όοοολοι θα διαλέξουν Sith ή Jedi. Πολύ πιο προσεγμένες κινήσεις και το charge που τους έχουν βάλει ΓΑΜΑΕΙ.
Το μεγαλύτερο breakthrough τους πάντως, που έμεινα μαλάκας όταν το περιέγραφαν, ήταν οι κοινοί διάλογοι.
Ναι και απορώ πώς θα το κάνουν να δουλέψει αν μιλάει ένα πάρτυ 5 ατόμων συγχρόνως.
Sto videaki ths parousiashs pou xei kai sto site, deixnei oti milane enalaks oi players, analoga to class klp.
Dhl eixan ena sith pou apofasize autos ti tha kanei me to kapetanio (pou tan dikia tou armodhothta kati tetoio) kai meta sth syzhthsh o bounty hunter apofasize pws kai an tha voithousan to plhrwma otan tous kanan epidromh kati jedi.
People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.
χαχαχ οκ εχει και τη πλακα του ομως.
βτς το Star Wars: The Old Republic, είναι η ακριβότερη παραγωγή που έκανε ποτέ η ΕΑ. Ο Eric Brown (Chief financial officer της εταιρείας) χαρακτήρισε το παιχνίδι ως «τη μεγαλύτερη παραγωγή σε βάθος χρόνου στην ιστορία της εταιρίας». Ο Brown δήλωσε επίσης, πως το παιχνίδι θα ξεπεράσει το συνηθισμένο ποσό των 30 εκατομμυρίων δολαρίων που απαιτεί ένας συνηθισμένος τίτλος MMO για την ανάπτυξή του. Ως μέτρο σύγκρισης έθεσε το αντίπαλο δέος, World of Warcraft, το οποίο ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια δολάρια όταν κυκλοφόρησε το 2004.
Σκέφτομαι να κάνω apply για tester. Για πείτε, θα έχει υποχρεώσεις κλπ; ΤΟυ τύπου να είσαι online 3 ώρες και να μας αναφέρεις bugs;
Αρνουμαι να συμμετασχω/παιξω σε τετοια ΠΟΥΤΣΙΛΙΚΙΑ, οσο δεν βγαζουν παιχνιδια που εχουν το λημμα ΤΙΕ μεσα και να απαιτουν τζοη-στικ και ΑΡΧΙΔΙΑ.
"Τι χτυπαω??"
"Ενα μονο με ελιες. Και ενα μονο με πατατες."
E ρε συ που ξέρεις ίσως να μπορείς να πετάς και TIE SANDWICH. Πάντως άλλο space-sim πιθανότατα δε θα ξαναβγεί ποτέ![]()
<menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
<menumission> eunouxismenh orka