εντάξει δε το λες και αεκάκι για χτες! άμα σε έχει σκίσει πχ ο πανιώνιος εκτός και δεν έχεις πάρει αποτέλεσμα πουθενά άμα στο ΟΑΚΑ σου έρχεται ένα γκολ στο 9' + και δεν τελειώνουν οι άλλοι + μπάγεβιτς αυτό κάνεις, πουλάς και λίγο αδικία και μετά και βγαίνεις ακέραιος.από το να ρισκάρεις και να τύχει κάνα σεξ δηλαδή.
για μας τι να πω, είχανε και ρέντα οι κερατάδες άλλα να παίζεις καλύτερα και να λήγει 1-1 είναι κάπως σαν τον τίτλο του ηθικού πρωταθλητή.





