Quote Originally Posted by Mitsmann View Post
Εδω που τα λεμε Καραμπελας - Ζεραλδο - Μαιστοροβιτς - Αραουχο >>>> Ραουλ Μπραβο - Μελμπεργκ - Αβρααμ - Τοροσιδης.


σωστα τα λες.


και Ντερμπησαηρ σκατα, μην τον παρετε τωρα που θα τον αφησουμε ελευθερο.
ο Σαχα ψαχνει την κεφαλια ακομα.
αν δε βιαζόσουν να πεις τη μαλακία σου, θα έβλεπες ότι λέω για την αμυντική 4άδα των άλλων. το γράφω με ελληνικούς χαρακτήρες, στα ελληνικά, με ονόματα.διάβασε.
μπροστά από τη μέση, με εξαίρεση φετινό Μπλάνκο, οι μονάδες της ΑΕΚ συγκρίνονται με γαύρου, πιστεύω, ειδικά ελλείψει Γκαλέτι.
επίσης ο φετινός Ντάρμπι έχει ένα παραπάνω γκολ από το τίποτα.