αν δε βιαζόσουν να πεις τη μαλακία σου, θα έβλεπες ότι λέω για την αμυντική 4άδα των άλλων. το γράφω με ελληνικούς χαρακτήρες, στα ελληνικά, με ονόματα.διάβασε.
μπροστά από τη μέση, με εξαίρεση φετινό Μπλάνκο, οι μονάδες της ΑΕΚ συγκρίνονται με γαύρου, πιστεύω, ειδικά ελλείψει Γκαλέτι.
επίσης ο φετινός Ντάρμπι έχει ένα παραπάνω γκολ από το τίποτα.






