έχουμε σοβαρότερες δουλειές να κάνουμε από το να ασχολούμαστε με την μεσολλογίου πάντως.
έχουμε σοβαρότερες δουλειές να κάνουμε από το να ασχολούμαστε με την μεσολλογίου πάντως.
A loaded gun won't set you free.
So you say.
.....ποιές;
Να απαντήσεις και συ στις ερωτήσεις μου τότε, να συγκρίνουμε και να κάνουμε χαβαλε.
Επίσης αυτο το ποστ που κουοτάρεις δεν υπάρχει, μην μου βάζεις λόγια στο στόμα.
αδιαφορώ για τι σημαίνει στον κάρχαρτ και στον κά8ε κάρχαρτ το τι σημαίνει να είσαι μέλλος σε κομμουνιστική οργάνωση, δηλαδή να είσαι κομμουνισταράς με κάτι αρχίδια ΝΑ. Οι σοβαρότερες δουλειές μας είναι, με σειρά προτεραιότητας:
1) να επαναθεμελιώσουμε τον κομμουνισμό.
2) με την νεολαία της εξέγερσης να απαντήσουμε εργατικά, επαναστατικά στην κρίση.
3) να αναπτύξουμε ενα επαναστατικό αντικαπιταλιστικό ρεύμα στην κοινωνία.
οι υπόλοιποι ας μαλώσουν με τις βιτρίνες.
A loaded gun won't set you free.
So you say.
Χαζός ναρίτης.
"Δεν συζητάμε, γιατί είμαι ΟΞΥΘΥΜΟΣ."
نحن نحب فصل الربيع الجميل.
έπεσε λογοκρισία.
Last edited by Shadowking; 29-01-2010 at 17:50.
A loaded gun won't set you free.
So you say.
Μου ζητάς να σου εξηγήσω γιατί η ακροδεξιά είναι πολιτικά ανύπαρκτη; Θες να χρησιμοποιηθεί καλύτερη λέξη για το "ανύπαρκτη" ή κατασκευάζεις αξίους αντιπάλους για να δημιουργήσεις σοβαρότητα γιατις Τρεις Σπουδαίες Εργασίες των εκάστοτε shadowkings; Η ακροδεξιά είναι μια προπαγάνδα που δημιουργείται από χαζούς και απευθύνεται σε τέτοιους, και μπορείς εύκολα να εξισώσεις τις πρακτικές της με ό,τι τις εξίσωσες ήδη, πράγμα πανεύκολο γιατί λίγο πολύ όλοι τέτοιας φάσης είναι τριγύρω, και θα ανταλλάσουν και μεθόδους. Διάβασε καλά αυτό που σου λέει ο hyatari, η ακροδεξιά δεν είναι ανύπαρκτη μόνο στο μέγεθος των τραμπουκισμών, κατά τα άλλα δεν υπάρχει μυαλό, ιδέες, νόηση, σκέψη. Υπάρχει αναπνοή και ξύλο και γήπεδο. Σε όλα τα άλλα υπάρχει ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ, να πω και για ΝΚΕ τώρα;;;
Δυο ερωτήσεις συγκεκριμένες έκανα εγώ.
Για αυτό ο Καρατζαφέρης, παίρνει ότι παίρνει και ρυθμίζει αυτήν την στιγμή πολιτικές εξελί3εις. Οι "χαζοί" στον Άγιο Παντελεήμονα, που ξέρναγα να τους βλέπω, ήταν αρκετοί. Κατάλαβε το, υπάρχει υπαρκτό ρεύμα στην κοινωνία. Και το να λες ότι αυτοί είναι χαζοί είναι τουλάχιστον επικίνδυνο και ελιτίστικο. Και καλώς ή κακώς, αν δεν είσαι ατομιστής (εσύ είσαι, εγώ όχι), το καθήκον είναι να κάνεις δουλειά για να πείσεις αυτό το 5% της κοινωνίας που βλέπει την "πατρίδα να χάνεται" και εναποθέτειι τις ελπίδες της στα διάφορα ακροδεξιά σιχάματα.
νΚΑ είπαμε.
A loaded gun won't set you free.
So you say.
1. ksereis poly kala oti se protarxiko epipedo den mporeis na kerdiseis syneidiseis politika. asteriskos. auto me ton agio panteleimona apodeiknyei akrivws auto pou leo peri politikis anyparksias. de vgike kaneis katoikos na pei "thelo na fygoun oi ksenoi apo tin plateia, giati antiprosopeuoun to athlio metanasteutiko pou efarmozei i kyvernisi", eipan "de theloume tous ksenous edo giati paizoun stin paidiki xara mas pou tin plironoume emeis, autoi erxontai kai tryponoun san tis katsarides, fovomaste na vgoume", auta autoleksei apo to reportaz tou tsima. pano sauto to koinonikis/anthropologikis (kai mono) fysews synaisthima pataei i ekastote neofasistiki organosi gia na vrei ypostiriktes eite amesous eite emmesous (aganaktismenous polites). i aristera kai o "xwros" se oles tis morfes tous ti na poun? oti ki autoi oi vromiarides einai anthropoi kai den irthan edo me skopo na arazoun stis plateies SAS alla prepei na ginei kati na voleutoun ki autoi? to eipe. to leei. kai tha to ksanapei. kaneis den einai toso afelis oste na pisteuei oti i ellada mporei na volepsei tosous metanastes. to pos tha antimetopiseis to zitima einai pou diaferei. kai profanws to na valeis ton kolo sou kato na vreis mia mi-apanthropi lysi einai poly pio dyskolo kai thelei poly perissoteri skepsi apo to na peis apla kai enstiktodws diokste tous/deirte tous/skotoste tous. auto apantaei stin proti sou erotisi elpizo.
edit: sxetika me tin anafora tou karatzaferi os "politikou ekprosopou" tis akrodeksias sti xora : to laos ki auto koinoniko fainomeno einai, pou vasizetai sto idio synaisthimatiko motivo pou pataei stin agnoia tou kosmaki. poia einai i politiki protasi tou laos? "na moirastei ksana o ploutos" kai "ekso oi ksenoi"? e den einai politikos logos auto. antistoixa kai fasi lepen. megalytera provlimata --> perithorio gia megalytero laikismo --> megalytera pososta.
2. milame gia merikes dekades kaulomena pitsirikia ekaterothen. symfonisa. einai atoma "orgimena" (lol?) pou apla theloun na ksespasoun kapou giati tous ti spane oi oikogeneies tous/oi mpatsoi/oi alvaniarides/o peripteras tis geitonias tous/oi plousioi/oi ftoxoi/oi koultouriarides. dialegeis antipalo kai diamorfoneis. sti genikeusi diafono kai nomizo de xreiazetai na to eksigiso parapano. polles omades a/a droun kai drastiropoiountai se dekades pleon xwrous me politikes kai politistikes ekdiloseis, pou akoma ki an sou fainontai grafikes symvainoun ontos kai einai kati pou de symvainei apo tous (elaxistous etsi ki allios analogika) fasistes. pos na to kanoume tora.
tora gia to poso sovaro mou fainetai otidipote : katarxin to neokommounistikes pou to vales se eisagogika den to eipa apaksiotika, oute vazo sto idio kazani olokliri tin akroaristera, itan apla enas orismos tis stigmis gia na synennoithoume. kata deuteron esy mporei na pisteueis oti px to nar einai ena kinima me sovaro politiko ypovathro kai sovarous politika ekfrastes. ok. mpravo sou. ego den to vrisko sovaro. apla epeidi etsi pisteuo, oxi giati den exo eikona opos les. auto den mporeis na to ksereis kai an den eixa eikona kai diamorfomeni gnomi de tha empaina ston kopo na anoikso kouventa. deksou to kai proxora parakato me ti zoi sou. de tha tis vgaloume ekso na tis metrisoume, kyriws epeidi einai ilithio kai katadeuteron epeidi den exo kanena logo na yperaspisto kanenan. i diafonia den itan poios einai o KALYTEROS AGONISTIS, ksekinise apo tin eksisosi FRIKOULON kai FASISTARION.
auta. filia.
asteriskos. giauto kai na ginei opoiadipote sovari prospatheia "epanastasis" xreiazetai zori apo kato. na niosei o kosmos katarxin koinonika oti pairnei ta paparia tou. otan o europaios akouei "krisi-krisi" alla vlepei oti ok to mpergker tou exei na to faei, ola ok. otan o ellinas akouei mpatsoi gourounia dolofonoi ypomeidia, alla otan vrethei enas malakas na skotosei ena paidaki, antilamvanetai oti mporei na faei poutsa kai to diko tou paidi aurio kai vlepei allios ta pragmata, mexri vevaia na niosei pali sigouria.
Last edited by hyatari; 29-01-2010 at 18:02.
Η πολιτική δεν είναι κάτι αφηρημένο, είναι αυτό που δίνει λύσεις. Αν κάποιος προτιμά μια λύση απο μια άλλη τότε αυτό σημαίνει ότι η μια λύση είναι υπαρκτή και η άλλη ανύπαρκτη. Αν εσύ είσαι αυτός που πρεσβεύει την ανύπαρκτη λύση τότε για να χάσεις υπάρχει ένας σίγουρος δρόμος: Να υπολογίζεις ότι όλοι όσοι δε δέχονται τη δικιά σου γαμάτη λύση είναι μάλλον βλάκες και άχρηστοι με οποιοδήποτε τρόπο κι αν εκφράζεται αυτό. Αυτά για το τοπικ, δε νομίζω ότι έχω να πω άλλα.
koita einai aplo.
paradeigma : lathrometanastes.
lysi 1 : to kratos kovei lefta apo polemikous eksoplismous kai symposia (polla lefta ekei). dinei ta lefta gia kataskeui kanonikon kentron ypodoxis, opou tha ginetai elegxos, perithalpsi kai telika aporrofisi ton metanaston se douleies, paramoni metanaston pou den mporoun na aporrofithoun mexri na vrethei kati kai giautous i na apostaloun se alles xores me ta xartia tous kai ta ola tous (paneuropaiki metanasteutiki politiki). katargisi ypoxreotikis stratiotikis thiteias kai kinitra ethelontismou ton pleon mi-fantaron gia na voithoun ekei.
lysi 2 : to kratos petaei tous metanastes se stratopeda sygkentrosis sta xorafia, me ti voitheia ton akrodeksion tous dioxnei apo tis plateies gia na mi fainontai kai xalane to imatz (skotonoun kai kana dyo etsi gia ti fasi), kai en telei apelasi gia na pane piso kai na pethanoun tis peinas i na skotothoun apo ton emfylio i na pane se diplani xora opou tha tous apelasoun ksana k.o.k.
dyo lyseis. kamia apo tis dyo den prokeitai na lysei to provlima oloklirotika. yparktes kai ylopoiisimes. i mia dyskoli, xronovora kai xrimatovora alla OK, i alli grigori, ftini alla elafrws apanthropi. dialegeis kai pairneis. milame gia lyseis pou mporoun na efarmostoun sto idi yparxon KAPITALISTIKO kratos e. den kanoume logo gia to pos tha mporousan/eprepe na einai ta pragmata outopika sti xaroumeni koinonia tou mellontos.
apo tin alli, to na deireis/tromokratiseis enan metanasti gia na min ksanapatisei stin plateia sou DEN einai praksi me politiko ypovathro, den einai tpt. opos episis kai na skotoseis enan tyxaio mpatso. i diafora einai oti to na mazeutoun 200 atoma kai na kanoun diadilosi legontas "ekso oi pakistanoi giati einai MAUROI" DEN einai politiki praksi, den kryvei kanena politiko ypovathro, alla to na mazeutoun diakosioi kai na poun "katargisi ton mat tora", e einai kati allo. katalavaineis ti diafora.
me ti logiki sou, kai oi lyseis pou proteinei to nar einai anyparktes, afou o kosmos tis apaksionei se tetoio vathmo pou stis ekloges i antarsya sygkentrose me to zori 0,2% kai protimaei tis YPARKTES lyseis tis pasokaras kai tis noudou. ara esy os nar ti kaneis? sevesai tin apopsi tou kosmou gia na mi vgeis sigoura xamenos kai synexizeis na proteineis tis lyseis pou o kosmos theorei anyparktes, theorontas ton mi-vlaka pou synexizei kai stirizei auta pou krazei gia tin epomeni tetraetia? eilikrinis aporia ki auti.
kai kati teleutaio : nai, i politiki den einai kati afirimeno, poso mallon oi praktikes tis ekastote politikis.
auta! over and out.
Μπήκα να διαβάσω και βλέπω έναν τοίχο από greeklish. Συμμορφωθείτε.
Neon Dreamers Nevermore Fan Club
Dythor λογικό να σου άρεσε.
Οι υπόλοιποι μην το δείτε! Από την αρχή μέχρι το τέλος βρωμάει συνασπισμίλα.
Παντελεήμονας. Μεταναστευτικό κλασσικά από την "ανθρωπιστική πλευρά" και μερικές κλασικές θειες που εντάξει όλοι ξέρουμε πως είναι. Γίνεται βέβαια και αρκετή αναφορά σε περιστατικά βίας από "κατοίκους".
Μετά Εξάρχεια. Διαφορετικά από Αγ. Παντελεήμονα, αντί για τους κατατρεγμένους μετανάστες εδώ κατατρεγμένοι είναι οι κάτοικοι και η κουλτούρα (συγγραφείς κτλ).
Πρώτο πρόβλημα είναι τα ναρκωτικά. Ήρθαν εδώ γιατί κάποιοι ελευθεριακοί το '80 τα γούσταραν. Από τότε έμειναν για πάντα εκεί και όχι στο ενδιάμεσο δεν έφυγαν και δεν ξαναγύρισαν με συγκεκριμένους σκοπούς. Το πρόβλημα προσπαθούν να το αντιμετωπίσουν οι κάτοικοι είτε καλώντας την αστυνομία είτε με εκδηλώσεις. Οι μπάτσοι όμως δεν κάνουν καλά την δουλειά τους και έχουμε και τους αναρχικούς που δέρνουν τα πρεζάκια.
Οι μπάτσοι ώρες ώρες είναι πρόβλημα. Όχι πάντα και όχι όλοι. Είναι μαλακία να είναι τόσοι πολλοί, αλλά να μην φύγουν και όλοι.
Είναι και οι αναρχικοί. Εκτός από τα πρεζάκια κυνηγάνε και τους κουλτουριάριδες. Γενικά υπάρχει φίμωση του κουλτουριάρη (γενικά και αόριστα). Όπως οι μπάτσοι πάνε στο φλοράλ και δένουν κόσμο έτσι και οι αναρχικοί μπουκάρουν μέσα και σταματάνε εκδηλώσεις. Δεν πετάνε ένα αυγό και μια παναγία και συνεχίζουν όλα κανονικά. Τις σταματάνε, κλείνουν το στόμα της Σώτης, της στερούν το δικαίωμα έκφρασης (οι εφημερίδες και τα κανάλια δε μετράνε σαν έκφραση). Αποδείξεις υπάρχουν κι άλλες, πχ μία (φανταστική) ιστορία ξυλοδαρμού. Τα πράγματα βέβαια δεν ήταν πάντα έτσι. Παλιά υπήρχαν οι λεγόμενοι ιδεολόγοι αναρχικοί που ήταν σωστοί. Ένας αναρχικός για να είναι σωστός πρέπει μόνο να διαβάζει βιβλία και να γράφει κείμενα. Οι μόνες δράσεις που επιτρέπονται είναι μπάλα και γέλια. Αυτοί οι αναρχικοί ήταν και οι μόνοι που υπήρχαν τότε, δεν υπήρχαν ούτε καν οι μπάνκηδες, μπάχαλα δεν γινόντουσαν ούτε το 80 ούτε το 90, ούτε τσαμπουκάδες ούτε και άλλες φασαρίες. Αχ άλλες εποχές. Τώρα εκτός των άλλων είναι και οι επιχειρήσεις που βάζουν λουκέτο γιατί οι αναρχικοί με τις συμπεριφορές τους διώχνουν τους πελάτες.
Εκτός βέβαια από τα προβλήματα έχουμε και ανθρώπους που προσπαθούν. Δεν θα μπορούσε να λείψει το πάρκο, κρίμα όμως που δεν εμφανίστηκε και ο Κάιν. Εμφανίζονται όμως διάφοροι από διάφορες επιτροπές, η Διανόηση, ηγενιατουπολυτεχνειου καθώς και η εμετική φάτσα της Σώτης ενισχυμένη από τον Γεωργελέ.