Διαβάζω τα μπλογκς νικολακοπουλου και κολκα στην γκαζετα και γελώ. Διαμαρτύρονται και οι δυο για τη διαιτησία, σε ένα ματς που έγινε αυτό που έπρεπε απλά. Έχει ξεμείνει λίγο ποπ κορν;

Τελικά το γεγονός ότι όλοι είναι παραπονεμένοι είναι το καλύτερο επιχείρημα για το ότι η διαιτησία είναι 50-50. Απλά στην Ελλάδα αυτό σημαίνει 50 λάθη για κάθε ομάδα.

Για τα αγωνιστικά δεν πόσταρα γιατί δεν είχα κάτι ουσιαστικό να πω - η αγωνιστική είχε πολύ λίγη ανάγκη για ανάλυση.