Quote Originally Posted by Taksitzhs View Post
Μεταξύ μας, δε σας πέρασε ποτέ απ το μυαλό ότι μπορεί και να είναι υπερεκτιμημένο;
όχι, δεν είναι δυνατό κατι τέτοιο εφόσον έχει υμνηθεί από έγκυρο μουσικό τυπο, αυτοί ξέρουν!

Σοβαρα τωρα, ο δίσκος γαμάει για μένα, αλλά αυτό δεν σημαινει ότι τον ακούω όποτε νάναι! Στην ηλικία μου υπάρχουν στιγμές που καραγουστάρω black metal και συγκεκριμένα όπως αυτό, αλλά και στιγμές που μου φαίνονται σαν να εγκαταστάθηκε πριονοκορδέλα δίπλα στο σπίτι μου.

Γενικά σκατά στους μουσικοκριτικούς