οκέη, δε διαφωνούμε τελικά, αλλά τόση ώρα είχες έναν straw-man μπροστά σου και τον τάραζες στη σφαλιάρα, κανείς δε μίλησε για τέχνη ως περιορισμένη σε συναυλίες εκδοτικούς οίκους κλπ κλπ.

επίσης, αυτό το 'εφικτή από οποιονδήποτε το επιθυμίσει' είναι επικίνδυνο έδαφος, προφανώς είναι πανεύκολο να παραχθεί, αλλά να, κανένας δεν έγραψε δεύτερη θεία κωμωδία, κανένας δεν έγραψε δεύτερους λαβύρινθους, κανένας δεν έγραψε δεύτερο γκοντώ, δεύτερο σύννεφο με παντελόνια κλπ κλπ, και αυτό είναι που κάνει τα άτομα που τα παρήγαν αυτά ιδιαίτερα (όχι ανώτερα ούτε απαραίτητα υψηλά) αλλά γιαυτό και έπαθα εγώ την πλάκα μου πχ όταν διάβασα μπέκετ και η ταμαγκόθι όταν διάβασε μαγιακόφσκι, γιατί είναι μια ξεχωριστή οπτική και μια εμπειρία που ΔΕΝ στην προσφέρει εύκολα άλλος. αυτό κάνει ορισμένους καλλιτέχνες ιδιαίτερους και είναι εθελοτυφλία όταν απλά λες 'ναι θα πρεπε να ναι συλλογική και να παράγεται απ'όλους', προφανώς δεν γίνεται να παραχθούν όλα από όλους και γι'αυτό είναι τόσο ωραίος και πολυποίκιλος ο κόσμος της τέχνης! τώρα, αν αυτό χρησιμοποιείται για να ανυψωθούν είδωλα και να μπούν σταθερές ποιότητας, tough luck, πάντα κάπου θα στραβώνει το πράγμα, δεν μειώνει τα έργα αυτά καθεαυτά και μπορούμε να το αγνοούμε αρκετά εύκολα.